استقبال بازدیدکنندگان از سالن گروه سایپا در نمایشگاه مشهد

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد از 7 تا 31 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد که در آن محصولات مختلفی از گروه خودروسازی سایپا ارائه شد. مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد چهارشنبه هفته گذشته با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، عضو شورای اسلامی، برخی از مدیران کل خراسان رضوی، جمعی از مدیران عامل شرکت های خودروسازی کشور و گروه سایپا. فرزین سلطانی رئیس نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: تعداد شرکت کنندگان به 30 شرکت از استان های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قم و سمنان رسید.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) ویژه شاهینداران

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، سایپا به منظور کسب نظرات دست اول و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که مدتی است پس از تحویل خودرو شاهین اتوماتیک خود اقدام به تحویل خودرو کرده اند، کارگاه مدیریت تجربه مشتری برگزار کرد. ماشین های اطلس.

این گروه خودروسازی بر اساس تحقیقات و دانش به دست آمده از مشتریان هر استان با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتری به دنبال ایجاد تجربه ای خوشایند برای مشتری در استفاده از محصول و خدمات و انتقال اقدامات انجام شده به مشتریانی است که از محصول استفاده می کنند. .

بر این اساس، گروه سایپا از مشتریانی که از این محصولات استفاده کرده اند دعوت می کند و با انجام گروه های متمرکز و پرسش های عمیق از ابتدای ورود مشتری به کسب و کار سایپا تا انتها یعنی از مرحله آگاهی و تبلیغات، ارزیابی اقتصادی، انتخاب محصول، اطلاعات کسب می کند. خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس از فروش، کمک و خدمات مشتری، به عبارتی ثبت و ضبط کلیه نقاط تماس مشتری با گروه و سپس تجزیه و تحلیل آنها.

بخوانید:  خودروهایی با بیشترین افت قیمت جهانی

در هر نمایشگاه تخصصی خودرو بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ، طبقه اجتماعی و سطح تحصیلی افراد، سؤالات انجام شده و سپس مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و با جلساتی که با صاحبان عملیات برگزار می شود، نتایج مشخص می شود و خواسته های مردم و اظهارات مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. مطرح می شود و در نهایت با توجه به سؤالات صورت گرفته اقدامات اصلاحی شناسایی و اجرا می شود.

در این کارگاه با توجه به آشنایی و آشنایی برگزارکنندگان با عملیات در سازمان، سعی بر آن است تا با توجه به درخواست و نیاز، علاوه بر تماس تلفنی، راه های ارتباطی دیگری نیز معرفی شود.

امکان تست درایو محصولات جدید

گروه خودروسازی سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد، نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه سایپا را به منظور جلب نظر و سنجش افکار عمومی در خصوص محصولات جدید این گروه و همچنین خدمات ارائه شده به مشتریان خود انجام داد. مطالعات راهبردی و مدیریت رسانه گروه سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروهای تخصصی مشهد به منظور جلب نظر بازدیدکنندگان در مورد محصولات گروه خودروسازی سایپا، نظرسنجی و رضایت سنجی انجام داد.

همچنین در این نمایشگاه نظرسنجی های مختلفی در رابطه با سبک زندگی، عادات رسانه ای مشتریان، مشتری مداری و رضایت آنها از محصولاتی مانند شاهین پلاس، اطلس پلاس، سهند جاسوز، سهند اختری، ال 90 ایرانی (P90)، سیتروئن C3XR و … انجام می شود. محصولات چانگان شامل CS35 علاوه بر CS55 Plus، Q05 و UNI-K علاوه بر … محصولات جدید برند زامیاد با نام های Wonder single cab، double cab و mid bass. همچنین در این نمایشگاه امکان تست درایو دو خودرو شاهین اتوماتیک و سهند پارس خودرو نیز فراهم شد که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

بخوانید:  فصل جدید سیاست های خودرویی؟

در قسمت تست خودرو نظرات مشتریان قبل از تست رانندگی (استاتیک) دریافت می شد و پس از تست خودرو نظرات نهایی مشتریان در رابطه با محصول تست شده دریافت می شد. همچنین در مشهد، محصولات هیبریدی گروه خودروسازی سایپا مانند روآ، نیسان سیلفی هیبرید، تویوتا هیبرید و چانگان Q05 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و نظرات آنها در مورد محصولات مذکور از طریق پرسشنامه بررسی شد. شایان ذکر است سالن بزرگ العطار در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد به طور کامل در اختیار گروه خودروسازی سایپا بود.

ارائه اپلیکیشن موبایل برای مشتریان گروه سایپا

مرکز امور مشتریان سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد به ارائه و تشریح ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن موبایل برای مشتریان این گروه خودرویی پرداخت. اپلیکیشن موبایل سایپا یکی از مهمترین کانال های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که در سال 1400 هجری شمسی به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرویی و با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی شد. مشتریان از طریق این اپلیکیشن به راحتی می توانند خدمات مورد نیاز خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی و بدون مراجعه حضوری از گروه سایپا دریافت کنند.

از جمله پرکاربردترین امکانات و امکانات اپلیکیشن موبایل برای مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توان به بخش های معرفی محصول (اطلاعات کامل مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ و عکس)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، زمان بندی آنلاین، درخواست کمک خودرو، درخواست مدارک اشاره کرد. ، ثبت سفارشات مشتریان، پیگیری سوابق بیمه، دسترسی به بخشنامه ها، شرایط فروش و قیمت محصولات.

بخوانید:  «کویرتایر» در آستانه تحول - اخبار خودرو

باید گفت؛ مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می توانند از طریق آدرس saipacorp.com این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

در این نمایشگاه برنامه‌های چندرسانه‌ای نیز از طریق میز لمسی تعاملی در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار گرفت که این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم کرد تا با فعالیت‌های سایپا و مشخصات فنی محصولات این گروه از خودروها بیشتر آشنا شوند. به غرفه گروه سایپا، برنامه نصب شده روی میز لمسی به صورت الکترونیکی، برای تعامل با مشخصات فنی و کاتالوگ محصولات، بازدید از گالری عکس و تیزر محصولات و مشاهده آخرین شرایط فروش و قیمت محصولات گروه سایپا قابل استفاده است.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/250801/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF