استقبال ویژه از خدمات رایگان و لوازم یدکی اورجینال در جشنواره یلدا ققنوس
انتشار: دی 03، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

استقبال ویژه از خدمات رایگان و لوازم یدکی اورجینال در جشنواره یلدا ققنوس


جشنواره یلدای ققنوس در میان استقبال گرم صاحبان خودروهای لوکس و پیشرفته، سرویس دهی روزانه چند صد خودرو در سراسر کشور و با بررسی و بازرسی صفر تا صد خودروهای قطعات برقی، مکانیکی و فنی برگزار شد. از وسیله نقلیه خودرو، ارائه لوازم مصرفی و یدکی اصلی و استاندارد تا پایان

برگزاری جشنواره یلدای ققنوس با ارائه تخفیف های ویژه و خدمات تخصصی با کمترین هزینه ممکن نه تنها به کاهش هزینه های جاری برای مالکان کمک کرد، بلکه به حفظ کیفیت و طول عمر خودروها نیز کمک کرد. با توجه به اینکه خودروهای پیشرفته و فناوری فنکس دارای گارانتی های 5 تا 7 ساله هستند، این جشنواره فرصتی طلایی برای مشتریان بود تا با بهره گیری از تخصص و تجربه متخصصان این برند از بروز مشکلات جدی در خودروهای خود جلوگیری کنند.

در این کمپین 14 روزه که با فرا رسیدن شب یلدا و فصل زمستان به پایان رسید، مشتریان وفادار ققنوس از فرصتی که مدیران خودرو در اختیار آنها قرار داده بود، برای افزایش اطمینان و حفظ کیفیت مستمر محصولات استفاده کردند و در بیش از 90 نمایندگی رسمی در سراسر کشور از این خدمات بهره مند شدند.

استقبال ویژه از خدمات رایگان و لوازم یدکی اورجینال در جشنواره یلدا ققنوس

زمستانی لذت بخش با رانندگی پایدار

اولین و مهمترین نتیجه این جشنواره افزایش اعتماد مشتریان به سلامت خودروهایشان بود. با توجه به خطرات ناشی از شرایط جوی زمستانی مانند برف و باران، بازدیدهای منظم و خدمات خودرو به ویژه در این زمان اهمیت دو چندان می یابد. مشتریان فونیکس می توانند با بازدید و بررسی خودروهای خود از سفرهای خود در روزهای سرد و بارانی لذت ببرند و مطمئن شوند که خودروهایشان در بهترین شرایط است.

در این جشنواره کلیه قطعات خودرو اعم از سیستم تهویه مطبوع، سیستم پایداری، لنت ترمز، لاستیک، شمع، سنسور، تیغه برف پاک کن، چراغ، تسمه، صفحه کلاچ و ... دارای ایراد است و لوازم جانبی و قطعات یدکی نیز با تخفیف های ارائه شده در این جشنواره ارائه شد.

خدمات VIP برای مشتریان فونیکس

با رعایت استانداردهای بالا و مجلل فونیکس برای ارائه خدمات به مشتریان راضی، اتاق های انتظار و استراحت خصوصی با امکانات رفاهی پیشرفته مانند صندلی ماساژ، خدمات پذیرایی و دیوارهای شفاف و شیشه ای برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که بدون سرد بودن می توانند بهترین خدمات را دریافت کنند. یا خیلی خسته

متخصصان ماهر در فونیکس نیز به طور مکرر گزارش های لازم را در خصوص فرآیند بررسی و تعویض قطعات یدکی از طریق حضور در اتاق استراحت به مشتریان ارائه می دهند که آنها را از آخرین وضعیت خودروهای خود مطلع می سازد.

استقبال ویژه از خدمات رایگان و لوازم یدکی اورجینال در جشنواره یلدا ققنوس

فونیکس به 10000 مصرف کننده وفادار خدمات ارائه می دهد

بر اساس گزارش های اولیه، بازدیدکنندگان از تعمیرگاه های معتبر فونیکس در سراسر کشور رضایت ویژه خود را از دریافت خدمات از نظر کیفیت، سرعت، مواد اولیه مرغوب و رفتار محترمانه کارکنان متخصص در مدیران خودرو ققنوس اعلام کرده اند که نقطه عطفی محسوب می شود. در بهبود این فرآیند و ارتقای خدمات.

شرکت ققنوس که همواره با اقدامات متمایز و مثبت خود رضایت مشتریان خود را جلب کرده است، در راستای افزایش تعامل و کیفیت خدمات، پیشنهادات ارزنده ای را از سوی مشتریان دریافت کرده است که در نقشه راه آینده این برند و خدمات پس از فروش نشان داده شده است. شرکت برای مدیران خودرو توسط طراحان، برنامه ریزان و مدیران ارشد شرکت استفاده می شود.

اعلام نتایج قرعه کشی

فینیکس به منظور تشویق مصرف کنندگان به فکر ارائه 10 جایزه خدمات دوره ای رایگان به 10 نفر بود. بصری

جشنواره فنيکس يلدا علاوه بر موفقيت در ارائه خدمات به مشتريان، منجر به ارتباط نزديکتر و مثبت تر بين مشتريان و برند فنيکس شده و نشان داد که فنيکس و مديران خودرو به سلامت مستمر محصولات مي انديشند. و مصرف کنندگان و بهبود کیفیت رانندگی و با خدمات ممتاز خود در بازار کشورمان می درخشد.



منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/252359/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87