کمپین تابستانی Phoenix 1403 با عنوان "خدمات انحصاری، تابستان استثنایی" در 30 جولای راه اندازی شد و تا 11 آگوست ادامه داشت. طی این کمپین خدمات ویژه سرویس VIP خودروهای فونیکس در سراسر کشور و سرویس خانه سریع و رایگان (ویژه تهران) ارائه شد.
با توجه به گستردگی مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در شهرهای مختلف ایران و ارائه خدمات کامل و تخصصی خودرو، بالغ بر 150 گروه مختلف، مشتریان توانستند بدون نگرانی از خدمات ویژه کمپین تابستانی بهره مند شوند. و در آرامش
رضایت 84 درصدی مشتریان فینیکس از کمپین تابستانی
بررسی ها نشان می دهد که 84 درصد از مشتریانی که از خدمات متمایز کمپین تابستانی بهره مند شده اند، از نوع خدمات ارائه شده راضی بوده اند. بررسی های گسترده نشان می دهد که با کمپین تابستانی، مشتریان فینیکس تجربه بهتری از دریافت خدمات داشتند. در واقع، بیش از 50 درصد از مشتریان نقش کمپین تابستانی در بهبود خدمات را "بسیار بالا" ارزیابی کردند و درخواست کردند که کمپین های فصلی دوباره برگزار شود.
مشتریان فینیکس در تهران نیز از امکان دریافت خدمات خانگی استفاده کردند و بیش از 90 درصد از آنها از دریافت خدمات خانگی ابراز رضایت کردند.
چه خدماتی در کمپین تابستانی 1403 فونیکس ارائه می شود؟
در این کمپین، کارشناسان فنیکس 4 قسمت اصلی سیستم های خنک کننده، ترمز، تعلیق و تهویه مطبوع خودروهای Fenix \u200b\u200bرا بررسی کردند تا با خیالی آسوده از رانندگی با خودروهای لوکس Fenix \u200b\u200bلذت ببرند. علاوه بر این، مشتریان ققنوس با مراجعه حضوری به مراکز خدمات پس از فروش و بهره مندی از جوایز عالی کمپین «خدمات انحصاری، تابستان استثنایی» در کمپین باشگاه مشتریان ققنوس شرکت کردند.
مصرف کنندگان فونیکس با استقبال ویژه ای از کمپین تابستانی مواجه شدند. به طوری که روزانه بیش از 600 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش تهران بازدید و از خدمات رایگان و خدمات VIP این برند در مراکز رسمی خدمات پس از فروش بهره مند شدند.
بررسی خدمات پس از فروش برند فونیکس
یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر خودرو کیفیت و خدمات پس از فروش آن است.
این برند با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران، خدمات انحصاری و ممتاز خود از جمله خودروهای مجهز به سرویس در محل و خودروهای اورژانس را به نمایش گذاشت و این امر مورد توجه وزیر صنعت، معدن و تجارت و بار دیگر قرار گرفت. جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات پس از فروش در این زمینه به اثبات رساند.
این برند با ارائه گارانتی معتبر 5 تا 7 ساله محصولات خود به برندی قابل اعتماد برای مصرف کنندگان تبدیل شده است که به صورت دوره ای و هر 10000 کیلومتر قطعات مختلف خودرو را بررسی و در صورت نیاز قطعات معیوب را تعویض می کند.
یکی از خدمات خاص و متمایز فونیکس، خدمات خانگی است که در تمام طول سال برای مشتریان ساکن تهران فعال است. پس از درخواست مشتریان در اپلیکیشن مدیران خودرو به آدرس https://app.mvms.ir، ناوگان خدمات خانگی در کمتر از 48 ساعت به محل مورد نظر مصرف کنندگان رفته و خدمات درخواستی را انجام می دهد.
این سرویس بر اساس سبک های بین المللی و برندهای لوکس به مشتریان ارائه می شود تا از اتلاف وقت آنها جلوگیری شود.