برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای شاهین سواران در نمایشگاه شیراز
انتشار: تیر 25، 1401
بروزرسانی: 26 اسفند 1403
تعداد بازدید: 1

برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای شاهین سواران در نمایشگاه شیراز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

منبع

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که در یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین آنها گذشته اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد.

کد خبر : 10471

تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 13:04