این سه سایت پایگاه اصلی تولید لاستیک با قطر رینگ بالا (HRD) برای خودروهای سواری در بخش لوکس هستند. سرمایه گذاری جمعی معادل حدود 27 میلیارد ین (حدود 180 میلیون دلار آمریکا) خواهد بود و قرار است از ابتدای سال 2025 اجرایی شود و تا پایان سال 2028 تکمیل شود.
انتظار می رود این سرمایه گذاری ظرفیت کل تولید را در تمام کارخانه های ژاپن به حدود 3000 حلقه در روز افزایش دهد. با این حال، بیشتر این ظرفیت برای تایرهای 20 اینچی یا بزرگتر اختصاص دارد که انتظار می رود تقاضا برای آنها افزایش یابد.
این شرکت افزود که تولید در ژاپن را هسته اصلی عملیات بین المللی خود قرار داده است. هدف این شرکت با افزایش ظرفیت تولید بخش تحقیق و توسعه سایت های ژاپنی، افزایش سودآوری و رقابت بین المللی است.
بریجستون با تقویت تجارت تایرهای خودروهای سواری ممتاز خود اعلام کرد که از طریق ادغام با Enliten، فناوری زیربنای پیگیری «سفارشی سازی نهایی» در طراحی محصول و معماری مدولار نسل پنجم یا به اختصار «BCMA»، این فناوری به آن تبدیل شده است. قرار است مبنایی برای ایجاد و گسترش زنجیره ارزش باشد. هدف برنامه BCMA کاهش هزینه های عملیاتی کسب و کار و اثرات زیست محیطی در سراسر زنجیره ارزش با ساده سازی فرآیند توسعه و تولید است.
با ادامه تقاضا برای لاستیک HRD، بریجستون توسعه محصولات مجهز به فناوری Enliten را برای تجارت تایرهای جایگزین مصرف کننده افزایش خواهد داد.
برای محصولاتی که نیازهای خودروسازان را برآورده می کنند، این شرکت رویکرد به سمت مدل های با ارزش از تولیدکنندگان خودروهای ممتاز یا معتبر و خودروهای برقی ممتاز (EVs) را تقویت می کند تا به جریان بازار و بازگشت تجاری به بازار تایرهای جایگزین، به ویژه برای خودروهای الکتریکی بپیوندد. . که طبق تحلیل های انجام شده به زودی یک تاج توسط این خودروها ایجاد خواهد شد.
کارخانه هایکن در حال حاضر حدود 55600 تایر رادیال برای خودروهای سواری و کامیون های سبک تولید می کند، در حالی که کارخانه توسو روزانه 18800 لاستیک رادیال برای خودروهای سواری تولید می کند و در نهایت کارخانه توچیگی روزانه 12300 تایر رادیال برای خودروهای سواری سبک تولید می کند. کامیون و اتوبوس.