تاکسی باکرو در راه تبلیغات تاکسی است
هدف اصلی پاکرو تاکسی حضور فعال در ایجاد حمل و نقل پاک است. به گفته مهندس یوسفی مدیر امور رانندگان شرکت تاکسی باکرو حضور این شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تلاشی برای حفظ محیط زیست است.
وی افزود: هدف ما حفظ هوای پاک است که شامل 600 خودروی VIP برای سال های 1394، 1395 و 1396 می باشد که این خودروها برای سرویس دهی در مناطق شهری و برون شهری طراحی شده اند تاکسی های دوستدار محیط زیست نشان می دهد که ما می خواهیم هوای پاک را حفظ کنیم.
باکرو; تنها شرکت تاکسیرانی در زمینه ارائه خدمات نوین
این روزها در بازار خودرو در کشور و جهان شاهد رشد عرضه محصولات هیبریدی از سوی خودروسازان مطرح هستیم. بر این اساس، باکرو تنها شرکتی است که در ناوگان تاکسیرانی از خودروهای هیبریدی استفاده می کند.
مهندس مومنی (معاون بهره برداری شرکت باکرو و مدیرعامل آینده این شرکت) گفت: همزمان با آغاز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کنفرانسی برگزار شد و از آنجایی که شرکت تاکسی باکرو محصولات هیبریدی هیوندای و تویوتا را به این ناوگان اضافه کرد و ما به عنوان یکی از شرکت های دوستدار محیط زیست نیز در این کنفرانس شرکت کرده ایم و آماده ارائه خدمات به فرودگاه ها، کارکنان اداری و شرکت های مختلف هستیم.
باکرو; آماده به روز رسانی ناوگان تاکسی خود را
واردات خودرو حدود سه سال است که آزادسازی شده است و سال گذشته شاهد عرضه آپشن های جدید وارداتی در بازار خودروی کشورمان بودیم. بر همین اساس مهندس یوسفی درباره برنامه های آتی این شرکت گفت: از زمانی که واردات خودرو راه اندازی شد، در حال برنامه ریزی برای نوسازی خودروهای موجود در ناوگان تاکسیرانی هستیم در واقع یکی از برنامه های ما این است که بتوانیم این ناوگان را نوسازی کنیم. چندین بار برای سازمان تاکسیرانی اعلام آمادگی کرده ایم: «مدیریت محترم شرکت نیز با نوسازی ناوگان تاکسیرانی موافقت کرده و بر این اساس در نظر داریم استفاده از تاکسی های مدرن را توسعه دهیم.»
وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط واردات خودرو آیا می توان به واردات مجدد هیوندای سوناتا هیبریدی و تویوتا پریوس برای ناوگان تاکسیرانی خوش بین بود؟ وی گفت: در حال حاضر شرکت های واردکننده ای در کشور هستند که محصولات تویوتا را به کشور ما آورده اند و در این نمایشگاه نیز حضور دارند، اما آنچه ما را متمایز می کند خدمات پس از فروش است تمرکز خود را روی دو برند، یعنی هیوندای و تویوتا از زمانی که این خودروها را در سال 2017 وارد کشور کردیم، به روز رسانی این ناوگان را در اولویت اصلی خود قرار داده است. در حال حاضر، ما آماده هستیم تا گزینه های جدیدی را به ناوگان تاکسیرانی خود اضافه کنیم. چرخه تاکسی با توجه به سن بهره وری خود می توان گفت که خودروهای هیبریدی یکی از بهترین گزینه ها در ناوگان تاکسیرانی هستند و به طور کلی شرکت تاکسی باکرو آماده توسعه و نوسازی خودروهای خود است.
مهندس یوسفی ادامه داد: به گفته مدیر محترم مجموعه، تمرکز ما بر روی خودروهای هیبریدی هیوندای و تویوتا است، زیرا هر دو در ابتدای ورود محصولات باکیفیت را ارائه می دهند از بین این خودروهای هیبریدی در کشور، در تامین قطعات با چالش های زیادی مواجه بودیم، اما در شرایط فعلی خوشبختانه دیگر چنین چالش هایی وجود ندارد.
آقای مومنی مدیر عملیات باکروتاکسی گفت: گزینه های برقی ناوگان تاکسیرانی را بررسی کردیم و به سازمان تاکسیرانی اعلام آمادگی کردیم تا خودروهای برقی را نیز به این ناوگان اضافه کنیم. در واقع ما به راحتی می توانیم از طریق مرکز پیام خود برای تاکسی های برقی خدمات ارائه دهیم. خودروهای برقی این ناوگان در کاهش آلودگی هوا و حفظ هوای پاک بسیار موثر هستند و این خودروها برای ما بسیار مهم هستند. برای واردات خودروهای برقی نیز برنامه داریم و در صورت تایید کیفیت خودروهای برقی، این خودروها را نیز وارد خواهیم کرد.
خدمات پس از فروش خوب و باکیفیت با تاکسی باکرو
مهندس یوسفی در مورد خدمات پس از فروش باکرو تاکسی گفت: ما نمایندگی محصولات هیبریدی هیوندای را در ایران داریم و به همین دلیل برای تمامی خودروهای هیبریدی که به ناوگان تاکسیرانی خود اضافه کرده ایم، خدمات تعمیرات اساسی و تعمیرات را در نمایندگی های خود ارائه می دهیم در تامین قطعات یدکی مشکلی نداریم و در زمینه نگهداری و تعمیرات این دسته از خودروها به مشتریان خود خدمات ارائه می دهیم.
لزوم حمایت از رانندگان تاکسی
مهندس یوسفی در سمت مدیر امور تاکسیرانی باکرو بر ضرورت حمایت از ناوگان تاکسیرانی بیان کرد و گفت: برای خرید لوازم یدکی، لاستیک و ... باید حمایت های لازم صورت گیرد زیرا هدف اولیه ما خدمت رسانی است. مردم و وقتی در خدمت مردم هستیم باید بین ما اختلاف باشد و «مثلاً برای سایر شرکت ها در خرید لاستیک، روغن موتور یا سوخت تخفیف داده شود، اگر حمایت شد می توانیم تهیه کنیم. خدمات بهتر در مسیر توسعه».
آقای مومنی (معاونت عملیات شرکت تاکسیرانی باکرو) نیز در این خصوص گفت: در این زمینه حمایت لازم است و باید جای پارک ویژه ای برای ما در نظر گرفته شود، از آنجایی که نوع خدمات ما به مردم VIP است، ضروری است ما در جاهایی مثل فرودگاه امام (ره) جایی برای خودروهای خود داریم، زیرا این خودروهای مدرن به وضوح متعلق به شرکت تاکسی باکرو هستند و این مشکل را برای راهنمایی مشتریان و حفظ احترام مشتری ایجاد می کند.
مدیر تاکسی رانان باکرو افزود: ما مدعی ارائه خدمات VIP هستیم و پوشش رانندگان و خودروهای خود و نحوه برخورد ما با مشتریان VIP است، مثلاً اگر مسافری بخواهد از تهران به یکی از شهرهای شمالی برود با تاکسی های آنلاین سرویس های معمولی دریافت می کند اما نوع خدمات ما کاملاً متفاوت است زیرا مسافران، خدمات، ماشین ها و حتی سبک رانندگی رانندگان ما VIP و خاص هستند، بنابراین به گفته آقای مومنی ما ثابت کرده ایم که. ما خدمات VIP ارائه می دهیم، بنابراین بهتر است یک موقعیت VIP نیز داشته باشید.