تسریع در تحویل خودروهای اشکودا و نیسان در نمایندگی ایران روور

اوایل هفته جاری، ایران روور، شرکت مادر آمیتیس خودرو و پارس ساتر هوشمند، عرضه کننده خودروهای نیسان و اشکودا طی مراسمی تعدادی از خودروهای نیسان سیلفی و اشکودا سوپرب را به خریداران تحویل داد.
این مراسم در مرکز جدید تحویل و خدمات این شرکت در جاده اختصاصی برگزار شد. این مرکز بزرگ و مجهز به عنوان محل تحویل رسمی خودروهای وارداتی آمیتیس خودرو راه اندازی شده و عملیات PDS و PDI نیز در این مرکز انجام می شود.
آمیتیس خودرو بیش از 1500 دستگاه از نیسان سیلفی فروخته است و قول داده است تا پایان سال جاری 2000 دستگاه دیگر وارد کند.
تحویل خودروهای اشکودا سوپرب به مشتریان روند ثبت نام را سرعت می بخشد و سایر مدل های راه اندازی شده در سامانه نیز به موقع تحویل داده می شود.

04.webp

در حاشیه این مراسم علی شهنی معاون بازاریابی این شرکت ها در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران اعلام کرد که آمیتیس خودرو و پارس ساتر از معدود شرکت هایی هستند که خالی نمی فروشند. این بدان معناست که تمامی خودروهای فروخته شده در این سامانه قبلاً در خارج از کشور خریداری شده اند. به نوعی تعداد خودروهای خریداری شده توسط این شرکت از تعداد نمایش داده شده در سیستم بیشتر است.

2. webp
شهنی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد نیسان سلفی های وارداتی آمیتیس خودرو از مرز 3000 دستگاه عبور کرده است، این شرکت برای افزایش تنوع محصولات نیسان تلاش خواهد کرد و قصد دارد مدل جدید نیسان کراس اوور را وارد بازار ایران کند.
وی همچنین در مورد نیسان سلفی اشاره کرد که در اولین راه اندازی سیستم، سلفی با چهره جلو پنجره دستگاه گلکسی و در دور دوم چهره سنتری ارائه شد. از این پس هر دو مدل بسته به زمان عرضه در دسترس خواهند بود.

بخوانید:  وقت آن رسیده است که خریدوفروش خودرو به‌روز شود

08. وب

در این مراسم امید حیدری مدیر شبکه نمایندگی آمیتیس خودرو و پارس ساتر در گفتگوی کوتاهی با اصحاب رسانه به برنامه های این گروه برای توسعه شبکه نمایندگی و بهبود خدمات پس از فروش اشاره کرد.

امید حیدری مدیر شبکه نمایندگی پارس ساتیر و آمیتیس خودرو گفت:
ما توسعه شبکه فروشندگان را مهندسی معکوس کردیم. یعنی در شهرهایی که تقاضا بیشتر است، تأسیس نمایندگی را در اولویت قرار دادیم. سیاست ما این است که تعداد زیادی آژانس را بدون بررسی دقیق باز نکنیم. آژانس ها باید بتوانند ارزش برند را حفظ کنند و خود را از نظر اقتصادی توجیه کنند. برخلاف برندهایی که کار خود را با 30 یا 40 نمایندگی شروع می کنند و پس از مدتی مجبور به جمع آوری برچسب هستند، ما به دنبال افتتاح نمایندگی هایی هستیم که قوی باشند و منطقه و مناطق اطراف خود را به خوبی پوشش دهند.

12. webp

به همین دلیل در حال حاضر تنها پنج نمایندگی فعال به استثنای تعمیرگاه مرکزی داریم: مشهد (آقای عکاف)، تبریز (آقای نصرالله)، آمل (آقای موسوی)، شیراز (گروه ارم خودرو) و اصفهان (آقای عکاف). نصرالله). گروه تیموری).
هایدی افزود: از آنجایی که تعداد نمایندگان ما در حال حاضر محدود است و ممکن است مشتریان را با مشکل مواجه کند، با شرکت تامین ایران خودرو قرارداد منعقد کرده ایم. این قرارداد شامل ارائه خدمات امداد جاده ای، حمل وسیله نقلیه به اولین نمایندگی مجاز و خدمات دوره ای می باشد.

11.webp
در همین راستا دو خودروی نیسان و اشکودا زیر نظر تیم فنی و مهندسی شرکت تامین ایران خودرو مورد بررسی قرار گرفتند تا از امکان ارائه خدمات به این خودروها اطمینان حاصل شود. پس از تایید و تایید توسط تیم فنی، سرویس شروع شد.
در حال حاضر، خدمات در محل توسط ناوگان کمکی در حدود 90 شهر خارج از نمایندگی های ما ارائه می شود. این پوشش از جنوب غرب کشور تا بندر کنبدکاوس و از شمال غرب به پیرانشهر و حتی چابهار را شامل می شود و هزینه کلیه خدمات امداد و نجات و حمل و نقل نیز بر عهده شرکت می باشد. هدف ما این است که مشتریان هرگز نگران کمک و خدمات در محل نباشند.
با توجه به حمل و نقل خودرو به نمایندگی ها، هزینه این سرویس (به استثنای موارد موردی که بر عهده مشتری است) تماماً بر عهده شرکت می باشد. خدمات کمک در محل شامل تعویض باتری و لاستیک، تعمیر پنچر و حمل خودرو نیز به صورت رایگان به مشتریان ارائه می شود که تمامی هزینه ها بر عهده شرکت می باشد.

بخوانید:  پایان نمایشگاه خودرو در بورس کالا

وی در پاسخ به خبرنگار Car.ir درباره نقش خدمات فوری در فرآیند خدمات پس از فروش گفت:
سرویس میدانی که قرار بود از طریق هر سرویسی ارائه شود همچنان در چارچوب برنامه های هر سرویس و با همکاری شرکت تامین خودرو انجام می شود. هر سرویس یکی از زیر مجموعه های ایران روور است که خدمات پس از فروش محصولات وارداتی از شرکت های آمیتیس پارس ساتر و مزاین را ارائه می دهد.

05. webp

در تهران علاوه بر آژانس مرکزی، تاکسی را در نظر گرفته ایم و پنج گروه دیگر را راه اندازی خواهیم کرد. از این پنج گروه، دو گروه تاییدیه اولیه را دریافت کرده اند و مراحل استانداردسازی را طی می کنند. برای شرکت های آمیتیس و پارس ساتر در حال حاضر تنها تعمیرگاه مرکزی داریم. در صورت نیاز و با در نظر گرفتن افزایش ظرفیت، در نظر داریم با استقرار خدمات در محل و یا نمایندگی های جدید در شرق و غرب تهران، مشکلات خدمات رسانی را برطرف کنیم.
در زمینه ناوگان تاکسیرانی همکاری با شرکت تاکسیرانی تهران آغاز شد. در حال حاضر دو مدل خودرو وارد ناوگان شده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. خدمات پس از فروش این خودروها توسط شرکت ایران روور ارائه می شود. این پروژه در حال حاضر در تهران آغاز شده و در آینده به شهرهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت.
امیدواریم با ارائه خدمات خوب بهترین شرایط را برای رانندگان تاکسی و مشتریان فراهم کنیم و رضایت بیشتری را کسب کنیم.

10. webp
امید حیدری درباره تامین قطعات یدکی در خدمات پس از فروش گفت: در حال حاضر قطعات مورد نیاز خودروهای نیسان و اشکودا و خدمات دوره ای تامین و بین نمایندگی ها توزیع شده است و به زودی قطعات بدنه مجددا به نمایندگی ها ارسال می شود. از آنجایی که هنوز حجم تحویل خودرو زیاد نشده است، قطعات یدکی مورد نیاز به تعداد کافی بین نمایندگی ها توزیع شده است، اما متناسب با افزایش عرضه خودرو، گسترش عرضه لوازم یدکی نیز در حال انجام است. دستور کار.

بخوانید:  نماینده مجلس و توصیه به خودروسازان برای تولید محصولات ارزان قیمت

منبع: https://car.ir/news/29445-delivery-of-skoda-and-nissan-cars-at-iran-rover