تمام توان سایپا در استفاده از قطعات تولید داخل خلاصه می شود

یکی از مسیرهای اصلی و مهم جواد توسلمهر، مدیرعامل سایپا که از ابتدای راهبری خود در این گروه خودروسازی عنوان کرد: استراتژی این است که از قدرت درونی حداکثر استفاده را ببریم. موضوعی که وی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران به آن اشاره کرد، گفت: در این بازدید قابلیت‌های بالا و ارزش بسیار ارزشمندی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دیدم و تمام تلاشم را برای گسترش این نمایشگاه انجام خواهم داد. استفاده از این گروه ها.» می بندیم.”

وی با اشاره به اینکه ظرفیت و خلاقیت بسیار خوبی در مجموعه قطعه سازی کشور ایجاد شده است، گفت: خوشحالیم که گروه سایپا می تواند عرصه بسیار مناسبی برای فعالیت و حضور شرکت های دانش بنیان و سایر تولیدکنندگان در سطح کشور باشد. مسیر.” از تولیدات داخلی

ارتقای کیفیت محصولات تولیدی با افزایش داخلی سازی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه با افزایش جذب محصول سعی داریم کیفیت محصولات خود را مناسب‌تر کنیم تا رضایت مشتریان را افزایش دهیم، گفت: با تلاش همگان در تلاش هستیم تا مشکلات تولید را برطرف کنیم. زنجیره تامین و کارکنان گروه سایپا را اصلاح کنیم و مطمئناً در روزهای آینده وضعیت تولید در کشور بهتر خواهد شد.

وی افزود: با استفاده از توان مهندسین گروه سایپا و شرکت های دانش بنیان، روند همسان سازی محصول را ادامه خواهیم داد و در این زمینه با تمامی شرکت هایی که ظرفیت تولید قطعات زنجیره تامین گروه سایپا را دارند همکاری خواهیم داشت.

مدیرعامل سازه کاستار (از زیرمجموعه های گروه سایپا) نیز در موافقت با مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا گفت: به عنوان یک شرکت دانش محور از قطعه سازان و شرکت های دانش بنیان و فناور حمایت لازم و کافی را خواهیم گرفت. . وی گفت: از تمامی ارکان و ظرفیت های تولیدی از رویکرد کارشناسی استفاده می کنیم.

بخوانید:  اعلام آمادگی وزارت صمت برای به رسمیت شناختن واحدهای تولیدی زیرپله‌ای

محمدعلی خیتی که توسلی مهر را در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه لوازم یدکی همراهی می کرد، با بیان اینکه حمایت از بومی سازی قطعات یدکی خودرو در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای تعامل نزدیک با مردم و مردم محلی است و ذینفعان خارجی اجازه دهید در گفتگو باشیم و به نگرانی‌ها و انتظارات شرکت‌ها پاسخ دهیم.»

وی افزود: یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه و رونق تولید، شرکت‌های مبتنی بر دانش و فناوری هستند و با توجه به توانمندی‌های ارزشمند نیروی انسانی متعهد و متخصص کشور که در شرکت‌های قطعه‌سازی فعال هستند، قطعا می‌توانیم سهمی در این امر داشته باشیم. به روند تولید و داخلی سازی با مشارکت این شرکت ها سرعت دهیم و به نتایج خوبی برسیم.

الخیطی خاطرنشان کرد: زمانی که تولید کشور از رونق مناسبی برخوردار شد، زمانی که بتوانیم با روش شناسی کارشناسی از تمامی عناصر و ظرفیت های تولیدی بهره مند شویم.

کاهش تولید به هیچ وجه قابل قبول نیست

توسلی مهر در روز رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن رای گیری در صندوق ثابت رای گیری واقع در این مجتمع گفت: خداوند در قرآن می فرماید که سرنوشت هر ملتی در دست اوست و ما هم می توانیم خودمان تصمیم بگیریم و سرنوشت خود را انتخاب کنیم.» یا به دیگران اجازه می دهیم در مورد سرنوشت ما تصمیم بگیرند.»

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که سرنوشت ما را در کشور تعیین می کند، حضور در انتخابات است. امروز وقت غفلت نیست و باید در این عرصه مهم حضور داشته باشیم و سرنوشت خود را رقم بزنیم.

بخوانید:  طرح ترخیص عید تا عید موتورسیکلت

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: از جمله اقشاری ​​که در سرنوشت دولت و انتخابات نقش موثری دارند کارگران هستند و در حوزه کاری موضوع تیراژ تولید مهم‌ترین موضوع است. یکی از مهمترین مسائل است.» خط قرمزها و کاهش تولید ما به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: رمز نجات کشور تولید است که کارگران عزیز ما در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند. این عزیزان همانگونه که در این عرصه از سرنوشت خود محافظت و مدیریت کردند، می توانند با حضور گسترده خود در این انتخابات سرنوشت ملت را رقم بزنند و امیدواریم روزهای خوب و خوشی در پیش داشته باشیم.

ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های همکار سایپا

یکی از بخش‌های گروه خودروسازی سایپا با ایجاد فضای رقابتی به منظور جلب رضایت ذی‌نفعان، بخش حمل‌ونقل خودروها به منظور تحویل، سعی در بهبود آن داشته است. در همین راستا در ابتدای ماه جاری سامانه هوشمند توزیع کالا به پیمانکاران حمل و نقل خودرو با همکاری و مشارکت معاونت مهندسی سازمان و سیستم های دانشگاه در سامانه فروش گروه خودروسازی سایپا به بهره برداری رسید.

سامانه هوشمند توزیع کالا به پیمانکاران حمل و نقل خودرو (تبلیغات کالا) توسط معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به منظور جلب رضایت ذینفعان، دستیابی به اهداف با رویکرد ایجاد فضای رقابتی بین حمل و نقل خودرویی. شرکت ها و همچنین به منظور تسریع در تحویل محصول و جلوگیری از انحصار در فرآیند انتقال محصولات به شبکه نمایندگان فروش و نظم و عادلانه توزیع محصول در سیستم فروش پیاده سازی می شوند.

بخوانید:  قیمت جدید خودروهای فرسوده اعلام شد

از مزیت های این سامانه هوشمند می توان به کاهش زمان توقف تریلر در ایستگاه های بارگیری به دلیل آماده بودن بار در ایستگاه ها و استفاده از ظرفیت حمل کلیه پیمانکاران حمل و نقل در تمامی جاده های کشور اشاره کرد.

از دیگر مزایای سیستم توزیع هوشمند بار می توان به تسریع در اجرای فرآیند سیستم ردیابی محصول، امکان استفاده از بازار الکترونیک برای ارسال محصولات به شبکه فروش و همچنین ارسال محصولات به شبکه مطابق با اصل FIFO اشاره کرد.

لازم به ذکر است که FIFO مخفف FIRST IN FIRST OUT و به معنای اولین خروجی از اولین ورودی است. یکی از روش های رایج مدیریت موجودی، FIFO است. در روش FIFO ورود و خروج کالا به گونه ای انجام می شود که قدیمی ترین کالای وارد شده باید قبل از بقیه کالا از انبار خارج شود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/249735/%D8%AA%D8%AC%D9%85%DB%8C%D8%B9-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84