نوسازی هزار دستگاه خودرو امدادی
مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران در ادامه بیان کرد: «شرکت امدادخودرو ایران در شهرهای بزرگ، سهم اصلی بازار خودروهای امدادی را در اختیار دارد که این عدد در شهر تهران به ۵۰ درصد میرسد و در برنامههای توسعهای، افزایش ارائه خدمات در بزرگراههای خارج از تهران و شهرهای بزرگ را در دستور کار داریم.»
امداد ایرانخودرو؛ الگوی سایر خودروسازان
میرحسینی از نوسازی هزار دستگاه خودرو امدادی خبر داد و گفت: «با حمایتهایی که از مالکان خودروهای امدادی بهعمل آمد، طی دو سال گذشته هزار دستگاه از این خودروها نوسازی شده که تاثیر مثبتی در سرعت امدادرسانی و کیفیت خدمات امدادی داشته است.»
میرحسینی از آمادگی برای همکاری با امدادگران متفرقه خبر داد و گفت: «با راهاندازی نرمافزار بسپر، یکی از برنامههای ما استفاده از توان و ظرفیت امدادگران متفرقه است که با آموزش و تجهیز خودروهای امدادی این امر میسر شد و موفق شدیم با سرمایهگذاری و کمک بهرانندگان، زمینه همکاری ۱۰۰ خودرو امدادی را با شرکت امدادخودرو ایران فراهم کنیم.»
پاسخگویی به ۸ میلیون تماس در سال گذشته
ایجاد زمینه برای همکاری ۱۰۰ خودرو امدادی جدید
وی با بیان اینکه شرکتهای امداد متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات فنی اندکی از مسائل فنی خودرو دارند، تصریح کرد: «گرانی خدمات و سوءاستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که ساماندهی و رسیدگی بهاین موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته است.»
گفتنی است دریافت اشتراک طلایی یا تمدید آن از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ یا مراجعه به وبسایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین از طریق تمام نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو است.
در همین راستا، رئیسپلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه شرکت امدادخودرو ایران طرحهای متعددی برای ارائه خدمات بهتر به اجرا گذاشته است، اظهار داشت: «حجم تماسها نشان میدهد که اقدامات سنتی دیگر جوابگو نیست و باید از علم روز و هوش مصنوعی برای ساماندهی خدمات و همچنین ارتقا و توسعه آن بهره برد تا امکان پاسخگویی بهحجم بالای تقاضا را داشته باشیم.»
وی همچنین بهمعایب شرکتهای امدادخودرو فاقد مجوز اشاره کرد و گفت: «نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینههای تعمیراتی، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد و پاسخگو نبودن پس از ارائه خدمات، از معایب این شرکتهاست.»
سردار حمیدی ضمن دعوت از مردم و امدادخواهان برای استفاده از امدادهای معتبر اظهار کرد: «با ساماندهی شرکتهای امداد متفرقه شاهد کاهش ۶۰ درصدی شکایات و نارضایتی مردم بودهایم؛ اما باید امدادخودرو شرکتهای مختلف خودروسازی در تمام ساعات شبانهروز در دسترس مشتریان باشند.»
سطوح اشتراک طلایی
مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران همچنین خاطرنشان کرد: «درسال گذشته کارشناسان مرکز تماس امدادخودرو ایران روزانه پاسخگوی ۲۰ هزار تماس تلفنی بودند که این میزان در سال گذشته به ۸ میلیون تماس رسید و امکان ارائه خدمات به بیش از یکمیلیون و ۲۰۰ هزار مشتری ایرانخودرو و غیر ایرانخودرو فراهم شد.»
وی ادامه داد: «یکی از مطالبات و خواستههای مردم، ساماندهی امدادخودروها و حذف امدادهای متفرقه بوده که در این زمینه با همکاری ایرانخودرو و سایر خودروسازان اقدامات موثری صورت گرفته است.»
بنا بر این گزارش مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران بهتازگی درخصوص عملکرد این شرکت طی سالهای اخیر گفت: «در چند سال اخیر سعی کردهایم با تجهیز و بهروزرسانی خدمات امدادی، در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم.»
مزایای «اشتراک طلایی» امدادخودرو ایران
رمضانی همچنین اظهار داشت: «سطوح اشتراک طلایی شامل تکستاره، تکستاره پلاس، دوستاره، سهستاره و چهارستاره است و در محصولات اشتراک طلایی، با افزوده شدن هر ستاره، علاوهبر دریافت خدمات قبلی مشتریان، از خدمات ویژه هر ستاره افزودهشده نیز بهرهمند میشوند.»
حرکت امدادخودرو ایران در مسیر رضایتمندی مردم
مدیر خدمات طلایی امدادخودرو ایران با اشاره بهمزایای «اشتراک طلایی» امدادخودرو ایران گفت: «در کنار آرامش خاطر مشتریان برای دریافت خدمات مطمئن شبانهروزی در محل مورد نظر، انجام رایگان سرویسهای دورهای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت بهبدنه خودرو و پوشش زیان ناشی از حوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارتهای بیش از ۶۰ درصد، حمل رایگان و شبانهروزی خودرو بهنمایندگیهای منتخب گروه صنعتی ایرانخودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودرو آسیبدیده به نزدیکترین شهر، تعمیرات سبک در محل و تامین قطعات استاندارد و تضمین کیفیت خدمات ارائهشده در سراسر کشور، شامل مشترکان طلایی میشود.»
سیدعباس میرحسینی ادامه داد: «برای دستیابی بهاهداف کمی و کیفی، با اصلاح فرآیندهای مرتبط با درخواست امدادخواهان، درصدد بهبود امدادرسانی و جلب رضایتمندی مشتریان هستیم.»
وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت تمامی استانداردهای امدادرسانی بهمشتریان، عنوان کرد: «باید با نظارت مستمر شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.»
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/245042/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87
رئیسپلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: «پلیس راهور تهران بزرگ برای ساماندهی خدمات امدادی و کسب رضایتمندی مردم در دو سه سال گذشته ضمن تعامل و همکاری با استانداری و همچنین شرکتهای امدادی، با تهیه استانداردهای خاص، نظارتها را افزایش داده و درحال حاضر در شهر تهران شاهد کاهش شرکتهای امداد متفرقه هستیم و درصورت تردد خودروهای این شرکتها، در کنار برخورد پلیس، دستگاه قضایی اقدامات لازم را انجام میدهد.»
سهم ۵۰ درصدی امدادخودرو ایران از بازار خودروهای امدادی تهران
جشنواره تابستانی اشتراک طلایی امدادخودرو ایران با هدف ارائه خدمات استاندارد و رضایت مشتریان، با تخفیف ویژه، از ابتدای تیرماه آغاز شد. مدیر خدمات طلایی امدادخودرو ایران با اشاره بهبرگزاری این جشنواره تابستانی ایرانخودرو از ارائه تخفیف تا ۷۵ درصد در ایام تابستان خبر داد. رسول رمضانی با اشاره بهآغاز تخفیف اشتراک طلایی ویژه تابستان برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو گفت: «با توجه بهخدمات متنوع امدادخودرو ایران، این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان از خدمات خودرویی ارائهشده، تخفیف تا ۷۵ درصدی اشتراک طلایی با اقساط بلندمدت و بدون بهره را در دستور کار خود قرار داده است تا تمام مشتریان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.»
سردار محمدحسین حمیدی افزود: «هر شرکت خودروسازی موظف است تا ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را تقویت کند و خدمات باکیفیت ارائه دهد که در این حوزه، ایرانخودرو دارای زیرساخت و امکانات مطلوبی در بخشهای نرمافزار و سختافزار برای ارائه خدمت بهمردم است که میتواند برای سایر خودروسازان الگو باشد.»
وی در ادامه بهتوسعه و ارتقای امدادخودروهای متفرقه اشاره کرد و گفت: «با توجه بهتجربه شهر تهران برنامه داریم از ظرفیت امدادگران متفرقه در سراسر کشور استفاده کنیم که برای رسیدن بهاین هدف، همکاری اتحادیه مرتبط و پلیس راهور ضروری است.»