
انتشار: شهریور 25، 1401
بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1404
بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1404
خلق تجربه دلنشین برای مشتریان، اولویت برنامه های کیفی سایپا برای شاهین
همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی شمال کشور در قائم شهر، کارگاه مدیریت تجربه مشتریان خودرو شاهین توسط مرکز امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد.
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهریور 1401 - 9:38
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰منبع
کد خبر : 11669
نویسنده: مجله خودرو بی درایو