رتبه اول خدمات پس از فروش در کشور توسط مدیران خودرو
انتشار: آذر 27، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

رتبه اول خدمات پس از فروش در کشور توسط مدیران خودرو


بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت های خدمات پس از فروش مدیران خودرو توانستند کسب رتبه اول خدمات پس از فروش در کشور.

رتبه اول خدمات پس از فروش در کشور توسط مدیران خودرو

پس از معرفی برترین خدمات پس از فروش، با حضور جناب آقای جک لی مدیرعامل گروه مدیران خودرو از برترین نمایندگی های مدیران خودرو تجلیل شد.

چهار استاندارد برای ارائه خدمات پس از فروش برای مدیران خودرو

مادریم خودرو از ابتدای فعالیت خود در ایران همواره بر آن بوده تا احساس وفاداری به برند را در بین مشتریان خود افزایش دهد. از دیدگاه نمایندگان این شرکت، ارائه خدمات پس از فروش متمایز یکی از مهمترین ابزارهایی است که می تواند حس وفاداری و تعلق مصرف کنندگان به برند را افزایش دهد. در این راستا، مدیران خودرو چهار اصل اساسی را در زمینه ارائه خدمات پس از فروش گردآوری کرده است که همواره بر اساس آن کار کرده است:

  1. اول مشتری: نیازهای مشتری باید همیشه اولویت اول در اقدامات عملیاتی باشد و این احساس را باید به مشتریان القا کرد که خواسته های آنها مهمترین چیز است.
  2. صداقت و شفافیت: کلیه اطلاعات مربوط به فرآیند خدمات پس از فروش باید واضح، دقیق و جامع باشد تا از سردرگمی مشتریان جلوگیری شود.
  3. پاسخ موثردر تمام مدت حضور مشتری در مرکز خدمات پس از فروش، مشتری باید احساس کند که می تواند بهترین و سریع ترین پاسخ ممکن را به درخواست خود دریافت کند.
  4. گارانتی عالیخدمات پس از فروش باید با کیفیت بالا، در بالاترین سطح ممکن و حرفه ای ترین ارائه شود تا مصرف کنندگان بتوانند همیشه با اطمینان به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه کنند.

برند اکستریم به عنوان لوکس ترین برند شرکت مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را مهمترین بخش استراتژی توسعه برند خود از آذر 1402 قرار داده است. تصویر برند شرکت در واقع، از طریق فرآیندهای خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت، می توان تجربه خرید خودرو و وفاداری به برند مشتری را به طور موثر بهبود بخشید.

رتبه اول خدمات پس از فروش در کشور توسط مدیران خودرو

برند اکستریم قصد دارد برای قدردانی از حمایت های مشتریان خود در یک سال گذشته، پیشرفته ترین دانش فنی و لوکس ترین خودروها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در حال حاضر برند Xtreme سه مدل خودروی لوکس را روانه بازار کرده است و در این بین بازخوردهای مثبت زیادی به خصوص در مورد VX SUV دریافت کرده است، اما هنوز کارهای زیادی برای رفع نیازهای مشتریان باید انجام شود.

به عنوان مثال، برند Extreme استانداردهای سختگیرانه زیادی را در مورد مسائل مربوط به خدمات پس از فروش اتخاذ کرده است. برای ارائه بهترین نوع خدمات، در بین نمایندگی های موجود، ممتازترین نمایندگی هایی هستند که خدمات پس از فروش ارائه می دهند. آنها باید بیش از 800 متر مربع از فضای نمایندگی خود را به خدمات پس از فروش اختصاص دهند و از بهترین استانداردهای SI برای تزئین و تجهیز آن استفاده کنند. با این حال، باید تشخیص داد که تنها یک اتاق خدمات پس از فروش زیبا و توانایی خدمات سریع کافی نیست و تیم خدمات پس از فروش باید در مورد احترام به مشتریان بیشتر بیاموزند، در واقع تمرکز اصلی برند در اینجاست در آینده باشد



منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/252281/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88