«این فرآیند، توسعه پایداری باتری و قابلیت تعمیر را بهینه و عمر طولانی واحد باتری و خودرو را تضمین میکند. علاوهبر این، رویکرد کلنگر Aehra بهانرژی نهتنها بهینهسازی بازده باتری، بلکه کل سیستم پیشرانه الکتریکی از جمله موتورهای الکتریکی و اینورترهای خط محرکه را در اولویت قرار میدهد. همچنین طراحی متحولکننده SUV و مدلهای سدان آینده این خودروساز که استانداردهای جدیدی را برای آیرودینامیک تعریف کرده، قابل توجه خواهد بود.
Aehra علاوهبر بازنویسی طراحی خودروهای برقی (با اینکه نخستین سازندهای است که بهطور کامل از تمام مزایای معماری مسطح EV بهره میبرد)، رویکرد جدیدی را برای عملکرد پیشرانه برای مشتریانی که بهدنبال تحرک پایدار هوشمند و فوقالعاده عالی هستند، در پیش گرفته است.
Aehra قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد برد 800 کیلومتری (497 مایل) را از یک باتری بالقوه 120 کیلووات-ساعتی بهمشتریان ارائه دهد. برای اطمینان از راندمان بهینه، AEHRA یک ولتاژ اوج در شارژ کامل 925 ولت با ظرفیت شارژ تا 350 کیلووات درنظر گرفته است.
Stefan Gaigg، مدیرعامل Miba Battery Systems گفت: «این یک مشارکت هیجانانگیز برای توسعه و تولید بستههای باتری برای خودروهای الکتریکی با کارایی بالاست.
مشارکت فنی با Miba به Aehra این امکان را میدهد تا فناوری باتری را که بهمدلهای SUV و سدان آن قدرت میدهد، فراتر از روشهای مرسوم ارتقا دهد. با توسعه بسته باتری در کنار سیستم باتری Miba، این دو شرکت یک راهحل نوآورانه و البته سفارشی ایجاد میکنند که بهطور خاص برای ادغام با ساختار خودرو و ساختار بدنه محصولات Aehra طراحی شده است تا برد، کارایی و کاهش وزن را بهینه کند.
فناوری ما به Aehra کمک میکند تا بههدف خود در ارائه خودروهای فوق کارآمد در بخش خودروهای برقی لوکس دست یابد. علاوهبر این اهداف عملکرد، ما یک تمایل مشترک برای کاهش ردپای کربن و بهبود قابلیت بازیافت سیستم باتری داریم»
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244652/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF
فرانکو سیمتی، مدیر ارشد مهندسی Aehra گفت: «ما هیچ تمایلی بهساخت وسایل نقلیه با پیشرانههای 1 مگاوات یا 2 مگاوات نداریم. البته ما عملکرد آیرودینامیکی عالی ارائه خواهیم داد. اما قصد نداریم هیچ رکورد سرعتی را بشکنیم. ما رویکرد سنجیدهتری را اتخاذ خواهیم کرد تا از نیاز بیش از حد بهباتری جلوگیری کنیم. چراکه این اقدام منجر بهافزایش هزینه، وزن، ناکارآمدی و پیچیدگی میشود.»
Stefano Mazzetti، رئیس بخش خرید و تدارکات Aehra گفت: «میبا رویکرد بسیار انعطافپذیری را اجرا میکند که برای Aehra ایدهآل است؛ زیرا ما درحال توسعه خودروهای برقی هستیم که فراتر از آنچه بهعنوان جریان اصلی در صنعتخودرو تلقی میشود، عمل میکند. میبا در فناوری و تولید باتری پیشرو است. میتوانیم همافزایی قوی بین Aehra و Miba ایجاد کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بسته باتری بهطور کامل ساختار بدنه را تکمیل کند. در این راهحل ما از شکل سنتی قرار دادن باتری در خودروهای برقی جدا خواهیم شد.»