میرحسینی در ادامه به توسعه و ارتقای امدادخودروهای متفرقه اشاره کرد و گفت: با توجه با تجربه شهر تهران برنامه داریم از ظرفیت امدادگران متفرقه در سراسر کشور استفاده کنیم که برای رسیدن به این هدف همکاری اتحادیه مرتبط و پلیس راهور ضروری است.
میرحسینی تاکید کرد: شرکت امدادخودروایران در شهرهای بزرگ سهم اصلی بازار خودروهای امدادی را در اختیار دارد که این عدد در شهر تهران به ۵۰ درصد می رسد و در برنامه های توسعه ای، افزایش ارایه خدمات در بزرگراه های خارج از تهران و شهرهای بزرگ را در دستور کار داریم.
وی با بیان این که شرکت های امداد متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات فنی اندکی از مسایل فنی خودرو دارند، تصریح کرد: گرانی خدمات و سواستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که سامان دهی و رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
مدیرعامل امداد خودرو ایران به معایب شرکت های امداد خودرو فاقد مجوز اشاره کرد و گفت: نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه های تعمیراتی، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ گو نبودن پس از ارایه خدمات از معایب این شرکت هاست.
وی از آمادگی برای همکاری با امدادگران متفرقه خبر داد و گفت: با راه اندازی نرم افزار «بسپر» یکی از برنامه های ما استفاده از توان و ظرفیت امدادگران متفرقه است که با آموزش و تجهیز خودروهای امدادی این امر میسر شد و موفق شدیم با سرمایه گذاری و کمک به رانندگان، زمینه همکاری ۱۰۰ خودروی امدادی را با شرکت امداد خودرو ایران فراهم کنیم.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت امداد خودرو نیز گفت: در چند سال اخیر سعی کرده ایم با تجهیز و به روزرسانی خدمات امدادی، در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم.
وی ضمن تاکید بر رعایت تمامی استانداردهای امدادرسانی به مشتریان، عنوان کرد: باید با نظارت مستمر شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
وی اظهار کرد: هر شرکت خودروسازی موظف است تا ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان را تقویت کرده و خدمات با کیفیت ارایه دهد که در این حوزه ایران خودرو دارای زیرساخت و امکانات مطلوبی در بخش های نرم افزار و سخت افزار برای ارایه خدمت به مردم است که می تواند برای سایر خودروسازان الگو باشد.
وی افزود: در سال گذشته کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو ایران روزانه پاسخ گوی ۲۰هزار تماس تلفنی بودند که این میزان در سال گذشته به هشت میلیون تماس رسید و امکان ارایه خدمات به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشتری ایران خودرو و غیر ایران خودرو فراهم شد.