در این زمینه اکبر رنجبرزاده از اعضای هیات مدیره شورای اسلامی به بیان دیدگاه های خود پرداخت.
نقش وزارت حراست را در توسعه صنعت خودرو چگونه ارزیابی می کنید؟
نقش وزارت ایمنی در توسعه صنعت خودرو و مدیریت بازار بسیار مهم است. عملکرد وزارت ایمنی در زمینه توسعه و افزایش کیفیت خودروها نه تنها پرشتاب بود، بلکه انتقادات زیادی متوجه این عملکرد شد، زیرا با آنچه در حوزه خودروسازی کشور تعریف می شود فاصله داریم. سیاست های کلی
عملکرد وزارت حریم خصوصی را چگونه می بینید؟
با توجه به پیشتازی ایران در بسیاری از مسائل فنی و مهندسی، انتظار می رود از قافله توسعه جهانی خودرو جان سالم به در ببریم یا حداقل این فاصله را کاهش دهیم، اما متاسفانه عملکرد اداری وزارت ایمنی و شرکت های خودروسازی غیرقابل دفاع است.
در بحث تولید خودرو به کدام سمت حرکت کنیم؟
باید خودروهای برقی تولید کرد که محیط زیست را آلوده نکنند و انرژی فسیلی کمتری مصرف کنند. ارتقای کیفیت خودروها و تلاش برای تولید خودروهای استاندارد روز، انتظار جدی مجلس از وزیر آینده وزارت امنیت است. افزایش کیفیت خودروها خواسته جدی مردم است. نمایندگان مجلس برای پاسخگویی به این خواسته مردم، قانون واردات خودرو را تصویب کردند، زیرا رقابتی بودن هر تجارت و صنعتی پیشرفتی را به دنبال نخواهد داشت، اما وجود رقیب قوی باعث تلاش داخلی برای افزایش کیفیت می شود. از محصولات آنها.
وزیر جدید صمت چه باید بکند؟
اگرچه تکیه بر توانمندی های بومی اولویت اصلی کشور است – البته به شرطی که بتواند پاسخگوی نیازهای کشور و خواسته های مردم باشد، اما خودروسازان داخلی نتوانسته اند این انتظارات را برآورده کنند، بنابراین امیدوارم وزیر جدید صلح برنامه ای جدی برای بهبود وضعیت صنعت خودرو و تسهیل … واردات خودروهای فرسوده
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/250190/%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B5%D9%85%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA