این جلسه با حضور مدیرعامل، هیات مدیره، معاونین و مدیران سایپا یدک به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت نامی خودرو پروسر برگزار شد و بر اهمیت خدمات پس از فروش و مشتری خوب تاکید شد. این مراسم در روز دوشنبه 16 آبان ماه 1392 در ساختمان مرکز سایپا یدک برگزار شد که با سخنان جناب آقای دکتر سرمیدی معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک و سپس جناب آقای دکتر اردلان حسینی آغاز گردید. مدیرعامل محترم سایپا یدک با اشاره به اهمیت رضایت خریداران خودرو و اولویت های گروه خودروسازی سایپا، کیفیت خودروهای تویوتا و میزان رضایت و استقبال مشتریان را از این برند بسیار بالا دانستند. کشور است و ارائه خدمات پس از فروش متمایز برای این خودروها از دیگر اولویت های مهم شرکت لوازم یدکی سایپا است. وی در این خصوص به بحث های کارشناسی و همکاری های صورت گرفته در میان آنها اشاره کرد یک شرکت صیبا یادک یک شرکت خودروسازی پیشرو اشاره کردند که برای اولین بار محصولی را به مشتریان عرضه می کنیم که دارای 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش باشد.
دکتر حسینی در پایان روش و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش را وجه تمایز شرکت های رقیب واردکننده خودرو در کشور دانست و گفت: این دو شرکت باید رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهند تا همکاری لازم را انجام دهند. یکدیگر در عین حال اجرای این روش موثر به بهترین شکل ممکن.
در ادامه این جلسه جناب آقای مهندس هادی سرهینجی مدیرعامل محترم شرکت نامی خودرو فرور با اشاره به تلاش مستمر تیم کاری نامی خودرو فرور در راستای تحقق این امر، از اعتماد شرکت سایپا یدک تقدیر و تشکر نمودند. به هدف قراردادهای منعقد شده بین دو شرکت در قالب پروتکل تعیین شده به بهترین نحو ممکن دست یافته و به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، توضیحات مربوطه را ارائه کرده اند.
وی افزود: با توجه به ویژگی های مشتریانی که خودروهای تویوتا را انتخاب می کنند، یکی از وظایف و اهداف اصلی ارائه خدمات مناسب با در نظر گرفتن چشم انداز تویوتا با عنوان “بهترین خدمات در شهر” علاوه بر 5 سال و 150 هزار -کیلومتر گارانتی خودروها و خدمات ویژه بیشتری برای آنها در نظر گرفته شده است.
این خدمات ویژه که تحت گارانتی پلاتینیوم به مشتریان ارائه می شود شامل مواردی از این قبیل می شود تجربه رایگان در زمینه خودرو در زمانی که مشتری تصمیم به فروش خودرو می گیرد، کمک خودرو و خدمات دیگری که کیفیت خدمات را در این دوره پنج ساله تضمین می کند.
وی در پایان بار دیگر با تشکر از تیم خدمات پس از فروش سایپا (سایپا یدک) ابراز امیدواری کرد این همکاری برای هر دو گروه مفید واقع شود و سطح تعاملات آتی و رضایت مشتریان را افزایش دهد.
منبع: https://car.ir/news/29248-cooperation-agreement-between-saipa-yadak-and-nami-khodro