
بروزرسانی: 20 تیر 1404
قیمت پژو کارکرده و صفر، قیمت محصولات پژو همراه مکانیک | bedrive
بیمه شخص ثالث هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارت های وارد شده به اموال را پوشش می دهد. از این رو در ادامه این گزارش به بررسی هزینه استهلاک خودرو پژو 405 خواهیم پرداخت. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سال های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد.
- در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید می کرد.
- پژو یکی از بزرگ ترین خودروسازهای اروپا است و به خصوص در فرانسه، فروش بالایی دارد.
- برای نمای جلو و عقب نیز ساده ترین چراغ ها طراحی شده و اصلا گرافیک جذابی را شکل نمی دهند.
راننده مقصر در صورتی که بخواهد خسارت پزشکی را پرداخت کند، باید از بیمه حوادث انفرادی استفاده نماید. چون واحد صدور بیمه در شرکت ها به مدارک به روز شده نیاز دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ 508 در دو نسخه سدان و واگن عرضه می شود که وزن سدان برابر با 1850 کیلوگرم و نمونه واگن 1875 کیلوگرم است.
پژو 207i پانوراما دنده ای، مدل ۱۴۰۰
آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقه مند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد. موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال می کرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرم شدن، لازم داشت. بعد از خرید بیمه و ارسال تصویر مدارک، بیمه ثالث شما سریعا صادر می شود و در صورت درخواست، نسخه فیزیکی آن، بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان، به آدرس درج شده در فرم ارسال خواهد شد. بله، بعد از خرید بیمه ثالث به صورت آنلاین طرف حساب شما «شرکت بیمه ای است که از آن بیمه خریده اید.» بنابراین برای جبران خسارت خارج از تهران باید به شعبه های آن شرکت بیمه خاص، مراجعه و روند دریافت خسارت را طی کنید. یعنی به ازای هر روز تاخیر در خرید و تمدید، مبلغی به عنوان جریمه به بیمه نامه تعلق می گیرد.
پژو،405،SLX مدل 91
Peugeot 405 نمای بسیار ساده ای دارد و در آن اثری از خطوط منحنی و خطوط روی کاپوت و مجله خبری خودرو بی درایو نیست. چراغ های چهار ضلعی جلو و عقب ساده، جلوپنجره با نوارهای افقی ساده و حداقل تزئینات، نمای ساده و کلاسیکی به این خودرو داده اند. البته پژو 405 SLX فیس لیفتی از این اتومبیل است که ظاهر مدرن تری دارد. طراحی سپر و گرافیک داخلی چراغ ها تغییر کرده و مه شکن به سپر جلو اضافه شده است. به علاوه یک اسپویلر کوچک هم در لبه در صندوق عقب دیده می شود. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود.
در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم تر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است. بیشتر به محصولات قدیمی پژو در دهه ۱۹۸۰ شباهت دارد و ماشینی قدیمی و از مد افتاده به حساب می آید. بنده مدل 85 دارم 200 هزارکیلومتر هم کاکرده تا حالا موترش بازنشده. دوما گیربکس ماشین رو زانتیا 2000 اصلی ها رو بزار تاکید می کنم خود 2000 باشه و اصلی قدیمی ها چون بعضی هاشون رو خود سایپا زده فایده ای نداره. یه 83 شو دارم جیگره عشقه...5 ساله یذره اذیت نکرده....10 سال دیگه هم نگهش میدارم.... این بیمه هزینه دیه و نقص عضو راننده را پرداخت می کند اما هزینه های پزشکی راننده مقصر را جبران نمی کند.
http://besturnblog.ir