قیمت پژو کارکرده و صفر، قیمت محصولات پژو همراه مکانیک | bedrive

راننده مقصر در صورتی که بخواهد خسارت پزشکی را پرداخت کند، باید از بیمه حوادث انفرادی استفاده نماید. چون واحد صدور بیمه در شرکت‌ها به مدارک به روز شده نیاز دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ 508 در دو نسخه سدان و واگن عرضه می شود که وزن سدان برابر با 1850 کیلوگرم و نمونه واگن 1875 کیلوگرم است.

  • این دو خودروی ایرانی به دلیل نواسانات بازار خودرو قیمت ثابتی نداشته است ، برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دو خودرو و دیگر خودروهای ایران خودرو در سال 1400 میتوانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه فرمائید.
  • از سال 1390 نیز پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ پنج نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع 1.8 لیتری است.
  • خودروهای شهری پژو و رنو معمولا در یک سطح هستند، اما در مدل‌های اسپرت، رنو محصولات جذاب‌تری تولید می‌کند.
  • پس از آن مدل‌های بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد.

در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ‌ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم‌تر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است. بیشتر به محصولات قدیمی پژو در دهه ۱۹۸۰ شباهت دارد و ماشینی قدیمی و از مد افتاده به حساب می آید. بنده مدل 85 دارم 200 هزارکیلومتر هم کاکرده تا حالا موترش بازنشده. دوما گیربکس ماشین رو زانتیا 2000 اصلی ها رو بزار تاکید می کنم خود 2000 باشه و اصلی قدیمی ها چون بعضی هاشون رو خود سایپا زده فایده ای نداره. یه 83 شو دارم جیگره عشقه…5 ساله یذره اذیت نکرده….10 سال دیگه هم نگهش میدارم…. این بیمه هزینه دیه و نقص عضو راننده را پرداخت می‌کند اما هزینه‌های پزشکی راننده مقصر را جبران نمی‌کند.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | bedrive

تعویض رنگ

به همین دلیل است که بازار دست دوم پارس پررونق است و اگر قصد فروش خودرو را داشته باشید، سریع مشتری پیدا می‌کنید. سمند LX، سورن ELX، دنا و برلیانس H330 رقیبان پژو پارس در بازار ایران به شمار می‌آیند. برعکس طراحی ظاهری، در سال‌های اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که می‌توان به طرح جدید داشبرد، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودری‌ها اشاره کرد. طراحی داشبرد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبرد عوض شده‌اند. اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است. خودرو که در ابتدا با عنوان پژو پرشیا به دست مشتریان ایرانی می‌رسید، در اصل نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود که با نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری پژو ۴۰۶ و مخصوص بازار ایران ساخته شده است.

آپشن ها و امکانات

آرمان به زودی به صنعت مجله خبری خودرو بی درایوسازی علاقه‌مند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد. موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال می‌کرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرم‌شدن، لازم داشت. بعد از خرید بیمه و ارسال تصویر مدارک، بیمه ثالث شما سریعا صادر می‌شود و در صورت درخواست، نسخه فیزیکی آن، بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان، به آدرس درج شده در فرم ارسال خواهد شد. بله، بعد از خرید بیمه‌ثالث به صورت آنلاین طرف حساب شما «شرکت بیمه‌ای است که از آن بیمه خریده‌اید.» بنابراین برای جبران خسارت خارج از تهران باید به شعبه‌های آن شرکت بیمه خاص، مراجعه و روند دریافت خسارت را طی کنید. یعنی به ازای هر روز تاخیر در خرید و تمدید، مبلغی به عنوان جریمه به بیمه‌نامه تعلق می‌گیرد.

بخوانید:  مود پژو پارس برای بازی GTA

بیمه شخص ثالث هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارت‌های وارد شده به اموال را پوشش می‌دهد. از این رو در ادامه این گزارش به بررسی هزینه استهلاک خودرو پژو 405 خواهیم پرداخت. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سال‌های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه‌های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد.

http://besturnblog.ir