مبارزه MVMX 55 Pro با Desert Rig Jen. یک ایده به واقعیت تبدیل شد!
انتشار: آذر 03، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

مبارزه MVMX 55 Pro با Desert Rig Jen. یک ایده به واقعیت تبدیل شد!


مبارزه MVMX 55 Pro با Desert Rig Jen. یک ایده به واقعیت تبدیل شد!.webp

تعدادی از رسانه های خودروسازی کشور با X55 Pro راهی صحرای خطرناک ریگ جن شدند تا قدرت این خودرو را در شرایط واقعی به چالش بکشند.

خودرو X55 Pro یکی از محبوب ترین خودروهای چینی در بازار ایران است. بیش از 40 هزار نسخه از این خودرو در ایران به فروش رسیده و آن را به یکی از پرفروش ترین خودروهای مونتاژ شده در ایران تبدیل کرده است. این خودرو در عین حال یکی از کم هزینه ترین و بادوام ترین کراس اوورهای بازار کشور است و از نظر قدرت موتور و هندلینگ رتبه بهتری نسبت به سایر کراس اوورهای چینی موجود در بازار دارد. سال گذشته، سازمان جهانی آمار JD Power X55 Pro را به عنوان بهترین کراس اوور کامپکت چینی سال معرفی کرد. این عنوان نیز نشان از کیفیت بالای X55 Pro دارد.

4 آبان ماه، رسانه های خودروسازی کشور با سه خودروی X55 Pro سفری پرچالش را به دل کویر سمنان آغاز کردند. این سفر با سه خودروی X55 Pro انجام شد و رسانه ها مسافتی بیش از 60 کیلومتر را در کویر و جاده خاکی کویر سمنان پوشش دادند.

مبارزه MVMX 55 Pro با Desert Rig Jen. یک ایده به واقعیت تبدیل شد! (2). وب

این جاده چالش های زیادی داشت که X55 Pro توانست به خوبی از عهده آنها برآید، جاده خاکی دارای تپه ها و دره های زیادی است و در برخی جاها زمین های گلی و شنی وجود دارد که X55 Pro با وجود اینکه یک وسیله نقلیه آفرود است می تواند از عهده آنها برآید. نه ولی بدون مشکل به مقصد رسید.

آیا X55 Pro یک خودروی آفرود است؟

البته نمی توان MVMX 55 Pro را یک خودروی آفرود دانست، این خودرو یک مدل کراس اوور شهری است که برای مصارف شهری و جاده ای استفاده می شود. اما در این سفر دوام و انعطاف این خودرو در جاده های کویری، جاده های خاکی و گلی، جاده های نیمه شنی و حتی جاده های رودخانه ای با عمق آب متوسط \u200b\u200bمورد آزمایش قرار گرفت.

مبارزه MVMX 55 Pro با Desert Rig Jen. یک ایده به واقعیت تبدیل شد! (3). وب

طبیعتا جاده کویری و جاده ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده بود نسبتا هموار و مناسب کلاس خودرو و البته برای کویر نوردی و رفتن به جاده های شنی سخت و صعب العبور با کمک خودروهای آفرود تخصصی و مناسب بود. رانندگان باتجربه باید گرفته شوند. یک کراس اوور شهری نمی تواند آفرود برود و هدف از این سفر، معرفی X55 Pro به عنوان یک خودروی آفرود نبود، بلکه نشان دادن این بود که X55 Pro فراتر از این است. یک خودروی شهری می تواند کارایی و کیفیت بالاتر از سطح کلاس خود را ارائه دهد.



منبع: https://car.ir/news/29339-mvm-x55-offroad-desert