مشتریان دایون از اولین کمپین زمستانی رایگان خود استقبال می کنند
انتشار: دی 10، 1403
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

مشتریان دایون از اولین کمپین زمستانی رایگان خود استقبال می کنند


همزمان با شروع اولین کمپین برای تعویض رایگان زمستانی و بازدید از خودروهای صنایع خودرو ایلیا در 3 ژانویه، مشتریان دایون و بورگوارد از این طرح استقبال کردند.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی الیا اعلام کرد: اولین کمپین رایگان طرح خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی الیا از 12 دی ماه تا 9 بهمن ماه 1403 در اکثر نمایندگی های خودروسازی الیا آغاز شد. ، مشتریان خودروهای Dyon و Borgward پاسخ کمی دریافت کردند.
photo_2024-12-30_12-44-21.jpg

مهدی مهرور با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح تاکید کرد: با توجه به مدت زمان اجرای این طرح که دو ماه است، از مشتریان تقاضا می شود در هفته های ابتدایی این کمپین برای گرفتن نوبت و بازدید از خودرو خود عجله نکنند.

وی افزود: همزمان و در راستای اعمال سرویس تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، با بررسی رایگان سیستم ترمز، عملکرد نیروهای محرکه و سایر نقص فنی، قرار است عیوب این خودروها شناسایی و تعمیر شود.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی الیا در تشریح ایرادات فنی احتمالی خودروهای دایون و بورگوارد گفت: در طول اجرای این طرح علاوه بر سرویس رایگان پس از بازدید از خودروها در صورت نیاز برای قطعات یدکی که تعویض می شود با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش قطعات طبق شرایط گارانتی تعویض می شود.

مهرآور گفت: مشتریان شرکت خودروسازی الیا (صاحبان خودروهای دایون و بورگوارد) می توانند با شماره تلفن ملی 1488 و سایر توزیع کنندگان مجاز برای تعیین وقت در تعمیرگاه مرکزی تماس بگیرند.

وی بیان کرد: سرویس و ارائه خدمات رایگان در زمستان امسال برای هر سازه تنها یک بار امکان پذیر است. زیرا شرکت خودروسازی الیا به منظور افزایش رضایت مشتریان از خودروهای دایون و بورگوارد سعی در ادامه این خدمات به صورت فصلی و همزمان با ارائه خدمات پس از فروش مستمر در طول سال دارد، بنابراین در هر فصل خدمات پس از فروش ارائه می شود. طرح به مشتریان ارائه می شود. طرح زمستانی رایگان از 3 ژانویه تا 30 فوریه اجرا می شود.

معاون خدمات پس از فروش شرکت صنایع خودروسازی ایلیا افزود: با توجه به اجرای طرح زمستانی امسال و به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان صنایع خودروسازی ایلیا، سامانه پاسخگویی به مشتریان فعال و تقویت شده است.

به گزارش مهرآور، با توجه به حجم و تعداد مراجعه مشتریان به نمایندگی مرکزی این خودروساز، دارندگان خودروهای دایون و بورگوارد نیز می توانند از خدمات ارائه شده توسط سایر نمایندگی های مجاز بهره مند شوند.



منبع: https://car.ir/news/29572-customer-satisfaction-dayon-from-winter-campaign