
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
مشتریان دایون از اولین کمپین زمستانی رایگان خود استقبال می کنند
همزمان با شروع اولین کمپین برای تعویض رایگان زمستانی و بازدید از خودروهای صنایع خودرو ایلیا در 3 ژانویه، مشتریان دایون و بورگوارد از این طرح استقبال کردند.

مهدی مهرور با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح تاکید کرد: با توجه به مدت زمان اجرای این طرح که دو ماه است، از مشتریان تقاضا می شود در هفته های ابتدایی این کمپین برای گرفتن نوبت و بازدید از خودرو خود عجله نکنند.
وی افزود: همزمان و در راستای اعمال سرویس تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، با بررسی رایگان سیستم ترمز، عملکرد نیروهای محرکه و سایر نقص فنی، قرار است عیوب این خودروها شناسایی و تعمیر شود.
مهرآور گفت: مشتریان شرکت خودروسازی الیا (صاحبان خودروهای دایون و بورگوارد) می توانند با شماره تلفن ملی 1488 و سایر توزیع کنندگان مجاز برای تعیین وقت در تعمیرگاه مرکزی تماس بگیرند.
وی بیان کرد: سرویس و ارائه خدمات رایگان در زمستان امسال برای هر سازه تنها یک بار امکان پذیر است. زیرا شرکت خودروسازی الیا به منظور افزایش رضایت مشتریان از خودروهای دایون و بورگوارد سعی در ادامه این خدمات به صورت فصلی و همزمان با ارائه خدمات پس از فروش مستمر در طول سال دارد، بنابراین در هر فصل خدمات پس از فروش ارائه می شود. طرح به مشتریان ارائه می شود. طرح زمستانی رایگان از 3 ژانویه تا 30 فوریه اجرا می شود.
معاون خدمات پس از فروش شرکت صنایع خودروسازی ایلیا افزود: با توجه به اجرای طرح زمستانی امسال و به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان صنایع خودروسازی ایلیا، سامانه پاسخگویی به مشتریان فعال و تقویت شده است.
به گزارش مهرآور، با توجه به حجم و تعداد مراجعه مشتریان به نمایندگی مرکزی این خودروساز، دارندگان خودروهای دایون و بورگوارد نیز می توانند از خدمات ارائه شده توسط سایر نمایندگی های مجاز بهره مند شوند.
منبع: https://car.ir/news/29572-customer-satisfaction-dayon-from-winter-campaign