این زیرساخت اجتماعی باعث میشود ضمن رعایت فاصله اجتماعی از راه دور خدمات نوسازی و سرویسهای دورهای خودروهایشان را انجام دهند.
در نهایت بارون اعلام کرد روند توسعه این سرویس درحال انجام است و به زودی امکان دسترسی به آن از طریق نرمافزارهای موبایلی فراهم میشود.
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/245687/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D9%84-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7
همچنین این بستر امکان رزرو ارائه خدمات در ساعات و روز مشخص را فراهم میکند. شل در این سرویس به کاربران خود اجازه تصمیمگیری برای انتخاب بهترین مرکز برای ارائه سرویسهای دورهای را برحسب دیدگاه و نوع تجارت شرکت میدهد.
در کنار این موارد ویژگی کاربردی این مرکز، ارسال اعلانها و هشدارهای مربوط به تعمیر و نگهداری به مدیران برای کمک به کاهش هزینههای اضافه است.
در این بستر، تعمیر و نگهداری با امکان دسترسی به اطلاعات هر بخش از ناوگان و شبکهای از ارائهدهنگان سرویسهای تعمیر و نگهداری فراهم است. این خدمات از طریق یک درگاه آنلاین ارائه میشوند و البته تخفیفهایی هم برای مصرفکنندگان در نظر گرفته شده است.
این مرکز نگهداری به مدیران و رانندگان اجازه میدهد بیش از ۲۰ هزار اتوسرویس را در نزدیکی خود بشناسند و از تخفیفهای ویژه آنها اطلاع پیدا کنند. بیشتر تعمیرگاههایی که در این سرویس عضویت دارند، به مشتریان خود تخفیفی تا ۲۶درصد را ارائه میکنند.
همچنین این بستر برای کاربر این امکان را فراهم میکند تا بهراحتی سرویسها را برنامهریزی، انجام یا دیرکرد را ثبت کرده و هزینه تعمیرات را محاسبه کند.
رستی بارون، معاون ارشد بخش راهحلهای تجاری آمریکای شمالی شل گفت: «از بابت معرفی ابزاری که میتواند به مدیریت ناوگان و نظارت و کنترل سرویسها طی انجام کارهای روزانه کمک کند، خوشحالیم. این بستر فراتر از دسترسی به اطلاعات ارزشمند نگهداری ناوگان است و تعاملی بین مدیر و راننده ایجاد و این امکان را فراهم میکند تا در روند کاری بایکدیگر مرتبط باشند.»
تخفیف ۲۶ درصدی برای مشتریهای ویژه شِل
برای مدت زمان محدود، مشتریان این سرویس به مرکز ارتباط تلفنی برای حذف تعامل چهرهبهچهره و اخذ خدمات موردنیاز، متصل میشوند.
در این سرویس به کاربر قیمتهای دینامیک و معیارهای مختلف همچون هزینه در هر مایل کارکرد برای هر خودرو و کل ناوگان ارائه میشود.
بارون ادامه داد: «شل با فراهم کردن امکان دسترسی به ابزارهای مدرن به مدیران و رانندگان ناوگان کمک میکند تا با راندمان بهینهتری کار کنند و در جادهها نیز با اطمینان و ایمنی بیشتری حضور داشته باشند. در واقع مرکز نگهداری ناوگان، جدیدترین راهحل ما در ادامه مسیری است که برای ارائه خدمات استثنائی و سادهتر کردن تردد مشتریان خود در نظر گرفتهایم و در نهایت این نمونه را طراحی و توسعه دادهایم.»