مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در حاشیه بازدید از چند نمایندگی استان مازندران هدف از این بازدیدها را اطمینان از ارایه خدمات مناسب به مشتریان، نظارت بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش، هم اندیشی با نمایندگان و کارکنان شبکه نمایندگی ها به منظور آگاهی از مشکلات و تبیین سیاست های کلان گروه سایپا به شبکه نمایندگی ها بیان کرد.
نظارت کامل با استفاده از مکانیزم جامع ممیزی شبکه نمایندگی ها
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهریور 1401 – 17:27
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0
در انتظار بررسی : 0
انتشار یافته : ۰
کد خبر : 11690