تایر شاندونگ لینگ لانگ یک شرکت مدرن تولید تایر چینی است. به نقل از سایت رسمی چلسی، محصولات این شرکت به 173 کشور جهان از جمله اروپا، خاورمیانه، آمریکا، آسیا، اقیانوسیه و آفریقا صادر می شود و همچنین به بیش از 100 پایگاه تولیدی از 60 کشور جهان تجهیزات و خدمات ارائه می کند. . خودروسازان معروف این همکاری همچنین به لینگ لانگ برای ادامه توسعه بین المللی چشمگیر خود به عنوان تولید کننده تایر با استفاده از برند چلسی کمک خواهد کرد.
به عنوان بخشی از این همکاری، Linglong لاستیک اتوبوس را برای تیم مردان چلسی تامین خواهد کرد. علاوه بر این، این همکاری از طریق تولید محتوای شخصی سازی شده و همچنین تعاملات انحصاری بین بازیکنان چلسی و برند لینگ لانگ ادامه می یابد. کاسپر استلسویگ، مدیر عامل باشگاه فوتبال چلسی، اظهار داشت: “ما خوشحالیم که از Linglongtire به عنوان شریک رسمی خود استقبال می کنیم، یک شرکت جاه طلب و نوآور که متعهد به برتری در تولید، خدمات و نام تجاری است.
ما مشتاقانه منتظر شرکت در برنامه های رشد جهانی Linglong و همکاری با یک برند معتبر چینی برای افزایش ردپای خود در چین هستیم. یوکوهاما و سامسونگ پیش از این قراردادهایی 10 ساله با چلسی امضا کرده بودند. سه سال پیش، منچسترسیتی با شرکت کره ای تایرساز Nexen قرارداد حمایت مالی امضا کرد.
اولین همکاری بین منچسترسیتی و نکسن تایر در سال 2015 انجام شد. آبی های منچسترسیتی از زمان سرمایه گذاری چند صد میلیون دلاری، از نظر فوتبال و تجارت کاملاً مناسب هستند. این امر تعداد زیادی از برندها را تشویق به همکاری با آنها کرده است.
همکاری این تیم با نکسن تایر در ابتدا تنها به دنیای بازی های رایانه ای و مسابقات دیجیتال محدود می شد اما در حال حاضر برنامه همکاری بین این دو برند توسعه چشمگیری پیدا کرده است. همکاری منچسترسیتی و نکسن تایر از سال 2017 با درج نام این برند بر روی پیراهن های تیم های فوتبال مردانه و زنانه تغییر کرده است.
طبق قراردادهای جدید، همکاری بین دو برند از فصل جاری فوتبال (2020-2021) گسترش خواهد یافت. بر این اساس، سهم بیشتری از پیراهن منچسترسیتی به برند نکسن اختصاص خواهد یافت. همچنین تبلیغات این برند در سراسر ورزشگاه اتحاد قابل مشاهده خواهد بود.
تیم بازاریابی برند نکسن تایر پس از همکاری مجدد با منچسترسیتی به سراغ طراحی یک کمپین اجتماعی جذاب رفته است. بر همین اساس صفحه رسمی این برند به طور رسمی با بازیکنان منچسترسیتی همکاری کرد. کاربران شبکه های اجتماعی همیشه نسبت به حضور ستاره های ورزش در تبلیغات واکنش مثبتی داشته اند و البته کمپین Linglong نیز از این قاعده مستثنی نیست.
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/250673/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%86%D9%84%D8%B3%DB%8C