این توافق گام مهمی در جهت کاهش انتشار کربن در صنعت هوانوردی است. هدف این پروژه مشترک تولید سالانه 230 هزار تن از این نوع سوخت با استفاده از زباله های محلی و زباله های جمع آوری شده از طریق اقتصاد دایره ای مانند بازیافت روغن های پخت و پز و چربی های حیوانی است.
سینوپک فناوری تولید SRJET SAF خود را ارائه می دهد و توتال با تخصص خود در تولید و توزیع یکی از تولیدکنندگان پیشرو SAF در اروپا است.
رئیس گروه سینوپک، یونگ شنگ ما، تعهد این شرکت را به راه حل های انرژی سبز و کم کربن، مطابق با استراتژی توسعه پاک آن در چین و جهان ابراز کرد.
پاتریک پویانه، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توتال انرژی، بر اهمیت SAF در استراتژی آینده شرکت خود تاکید کرد و هدف خود را برای تولید سالانه 1.5 میلیون تن SAF تا سال 2030 اعلام کرد.
یونگ شنگ ما توضیح داد: «این همکاری مهم با توتال در راستای استراتژی ما برای توسعه راه حل های کم کربن برای چین و جهان است. سینوپک متعهد به ارائه راه حل های انرژی سبز و کم کربن و در عین حال بهبود کیفیت و کارایی خود است. پرتفوی دارایی.”
پویان گفت: ما از همکاری با سینوپک، به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت پالایش جهانی، برای تولید سوخت هوانوردی پایدار و ساختار زنجیره تولید SAF در چین بسیار خرسندیم.
همکاری بین توتال و سینوپک می تواند به عنوان گامی کلیدی در ساختار زنجیره تولید SAF چین و ترویج توسعه سوخت های هوایی پایدار در سراسر جهان تلقی شود. توتال با تولید سوخت بر اساس مواد اولیه زیستی از زباله ها و پسماندها، انتشار دی اکسید کربن ناشی از حمل و نقل هوایی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.