بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. با همه این تغییرات و بهروزرسانیهای کابین پژو پارس همچنان قدیمی به نظر میرسد و قابل مقایسه با رقبای چینی و حتی محصولات جدید ایرانی نیست. اگر بگوییم که پژو پارس متنوعترین خودرو تولید داخل است، اغراق نکردهایم، به دلیل اینکه از سال ۱۳۷۹ تا کنون، ۱۱ مدل از این خودرو با پیشرانهها، آپشنها و گیربکسهای مختلف روانه بازار کشور شده است. پژو یکی از بزرگترین خودروسازهای اروپا است و بهخصوص در فرانسه، فروش بالایی دارد. در خارج از اروپا، خودروهای پژو در کشورهای درحالتوسعه مونتاژ و عرضه میشوند و کیفیت قابلقبولی دارند. پژو اوایل دههی ۱۹۹۰ از بازار آمریکا خارج شد اما احتمال دارد که دوباره به این کشور بازگردد.
- بله، بعد از خرید بیمهثالث به صورت آنلاین طرف حساب شما «شرکت بیمهای است که از آن بیمه خریدهاید.» بنابراین برای جبران خسارت خارج از تهران باید به شعبههای آن شرکت بیمه خاص، مراجعه و روند دریافت خسارت را طی کنید.
- آتش گرفتن خودرو، کم کردن روغن، مشکلات سرسیلندر و ایراداتی در سیستم ترمز و ایمنی باعث شد تا این خودرو از گردونه ساخت خارج شود.
- ماشین خواستی بخری 95 به بالا بخر چون زیر 95 اکثرا فرسوده شدن …..
- به نظر من پژو۲۰۰۰ یک چرخش به این جدیدا میرزه…سرعت وشتابش که معرکست من خودم سه ساله ۲۰۰۰ دارم مدل ۱۳۸۰ شتاب ۰ تا۱۰۰ فقط هشت ثانیه است ۲۰۰ تاشم راحت میره …هی میگن بدرد نمیخورن ..بسیار کم مصرفم هست توجاده صدی هفته بااون شتاب .
خدا شاهده لاتی برازندشه، ماشاالله به این ماشین، لطفا کسانی هم که اطلاعات ندارن الکی واسه خودشون نظر ندن، یه لاستیکه پوسیدش می ارزه به هر چی پراید و ۲۰۶ … در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفتهای افسانهای شرکت سیتروئن افول میکند. در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نامگذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهرهمند شوند. در آن زمان سیتروئن دچار مشکلات مالی بسیاری بود، اما در عین حال، مدلهای بسیاری از خودرو را برای تولید نهایی طراحی نموده بود. در سال ۱۸۹۸ آرمان پژو تصمیم گرفت، برای تشکیل شرکت خود، از پژو جدا شود، تا تمرکز بیشتری روی خودرو داشته باشد. در سال ۱۹۰۱ توانست با تولید موتوری با حجم ۶۵۲ سیسی، قدرت ۵ اسب بخار، یک سیلندر و ظاهر سنتی، برنده مسابقات بهترین مدل آن سال شود.
بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه پژو 405
در مجله خبری خودرو بی درایو ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحرانهای ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد. شرکت کرایسلر اروپا، بسیار فرسوده و دارای مدلهای قدیمی بود و در واقع این سرمایهگذاری، مشکلات مالی بسیاری برای پژو سیتروئن ایجاد کرد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، پژو برند تالبوت را احیا کرد، تا بتواند سودی از کرایسلر به دست آورد و بخش اروپایی آن را از ورشکستگی نجات داد.
مشخصات فنی رانا پلاس ایران خودرو؛ ماشینی شبیه 206 اس دی
داشتن بیمه شخص ثالث برای کلیه رانندگان وسایل نقلیه ( مسافری،بارکش، موتورسیکلت و…) اجباری است. خیر، قانونِ لزوم ارائه نسخه کاغذی بیمه شخص ثالث لغو شدهاست. شما میتوانید به راحتی از نسخه آنلاین و دیجیتالی که لینکش با پیامک به تلفن همراهتان ارسال میشود استفاده کنید.
خودرو پژو پارس اتوماتیک
از تیمهایی که پژو موتورهای آنها را تأمین میکرد، میتوان به مکلارن در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۴، جوردن گرند پری در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۵، ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ و پراست گرند پری در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۸، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ اشاره کرد. در پایان فصل ۲۰۰۰، واحد فرمول یک پژو به شرکت آسیاتک فروخته شد. پژو هنوز در پی نوآوری در مدلهای خودرو است تا بتواند نیازهای همه بخشها را پاسخ دهد و همینطور در تلاش است تا بازارهای جدید را در چین، روسیه و آمریکای شمالی داشته باشد.