کاهش 40 درصدی زمان تعمیر نمایندگی / 90 درصد خودروهای ترخیص شده در روز پذیرش

مدیر پروژه خدمات و طرح امداد نوروزی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در پروژه نوروز امسال با برنامه ریزی دقیق و اجرای کامل توانستیم رکوردهای جدید و چشمگیری در جهت افزایش رضایت مشتریان به ثبت برسانیم تا حدود 90 درصد خودروهای پذیرفته شده بازخرید شدند و در نمایندگی های مجاز و تحویل به مشتریان در همان روز، میانگین زمان تعمیر در نمایندگی ها نیز از 14 ساعت به 8.5 ساعت افزایش یافت که نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

رسول رمضانی ادامه داد: در برنامه سال جاری تعداد خودروهای پارک شده و مورد انتظار برای تامین قطعات یدکی در نمایندگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۷۶ و ۸۱ درصد کاهش داشته است.

وی به کاهش چشمگیر تعداد خودروهای پارک شده و منتظر و همچنین کاهش زمان تعمیرات اشاره کرد و گفت: پیش بینی تامین و تامین قطعات مورد نیاز از نیمه دوم سال 1402 و ارسال قطعات قبل از تاریخ تعیین شده است. مراجعه به نمایندگی های کاشیک یکی از دلایل این موفقیت است و همچنین با توجه به تعطیلات از قبل فکری به عمل آمد و هماهنگی های لجستیکی لازم برای تامین و تحویل فوری قطعات یدکی به گونه ای بود که خودرویی در این مدت در نمایندگی ها توقف نکند. دوره زمانی. .

رمضانی افزود: در عید نوروز امسال ارائه خدمات گارانتی به مشتریان در نمایندگی های ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش یافت که نشان دهنده وفاداری مشتریان به گروه صنعتی ایران خودرو حتی پس از پایان مدت گارانتی است. .

بخوانید:  همکاری با شرکت‌های فرانسوی بیانگر توانمندی بالا قطعه‌سازان کشور است

وی در خصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی خاطرنشان کرد: رکورد جدیدی به ثبت رسیده است که در نوروز امسال به 21 دقیقه و 19 ثانیه رسیده است. این بدان معناست که امدادگران توانستند 12 درصد کمتر از سال گذشته به جایی که مشتریان درخواست کمک کرده بودند برسند. این در حالی است که هزینه رفت و آمد خدمات مددکاری بالینی برای شهروندانی که خودروهایشان در محل تعمیر شده بود رایگان بود.

رمضانی تصریح کرد: در طول روزهای اجرای پروژه، مدیران ارشد و کارشناسان ستادی آیساک برای تسریع در روند خدمات رسانی و ارتباط مستمر با مدیران مرکز در مجموعه حضور داشتند. دفاتر منطقه ای در سراسر کشور، از اجرای مناسب و کیفیت پروژه اطمینان حاصل کردند و خدمات را ارائه، نظارت و بررسی کردند.

لازم به ذکر است که شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان خود، در مجموع به 3803 دستگاه خودرو از سایر خودروسازان کشور از حمل و نقل تا کمک بالینی خدمات ارائه کرده است.

در این طرح بیش از شش هزار نفر در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو شامل 300 نمایندگی و 300 فروشگاه مجاز خدمات رسانی شدند. دو هزار و 800 خدمه چرخشی ناوگان آمبولانس ایران نیز با آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم کشور به مردم کشور خدمات رسانی کردند.

نمایندگی های کشیک پروژه در یک و دو شیفت و برای اولین بار شش آژانس خصوصی برای پذیرش صبحانه تا سحر در شهرهای تهران، قم، شیراز، اصفهان، مشهد و اهواز مشغول به کار بودند. این پروژه پس از 17 شبانه روز تلاش مستمر توسط مدیران ارشد و کارکنان خدمات پس از فروش ایران خودرو در 24 فروردین 1403 به پایان رسید.

بخوانید:  تنوع حلقۀ گم شده حوزۀ خودرو در ایران

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248638/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%DB%B4%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%DB%B9%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7