
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
کرمان موتور بابت تاخیر در تحویل X5 عذرخواهی می کند
سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور در جلسه ای با حضور تعدادی از مشتریان ناراضی به دلیل تاخیر در تحویل
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی امکانات و منابع کرمان موتور برای تحویل خودروهای X5 و انجام تعهدات آنها بسیج شده است، گفت: بخشی از نارضایتی ها مربوط به مشتریانی است که خودروهای آنها ثبت نام شده و حمل و تحویل آنها زمانبر بوده است. این مشکل در مورد X5 کاملا برطرف شده است و تمامی خودروهای شماره گذاری شده در مرحله تحویل به مقصد نهایی هستند.
فیروزی با اشاره به عمق داخلی سازی محصولات این شرکت افزود: امروزه شرکت کرمان موتور که دارای زنجیره تامین بومی گسترده است، برای حفظ ظرفیت تولید خودروهای خود به صنعت قطعه سازی داخلی متکی است. به دلیل عدم تامین به موقع قطعه الکترونیکی داخلی توسط یکی از شرکت های زیرمجموعه کرمان خودرو، روند تولید و تحویل خودروهای X5 با تاخیر مواجه شد که به زودی با جایگزینی تامین کنندگان جدید از این ماه به حالت عادی باز می گردد. .
فیروزی اظهار داشت: امور مالی، خدمات پس از فروش و سفارشی سازی.
وی در پایان از تقویت باشگاه مشتریان کرمان موتور و رونمایی از پلتفرم جدید در راستای بهبود ارتباط با مشتریان این خودروساز داخلی خبر داد و افزود: در سی امین سال فعالیت شرکت کرمان موتور، بر این باوریم که بزرگترین است دارایی ها به عنوان یک خودروساز خصوصی مایه اعتماد و رضایت مشتریان ماست با وجود تمام مشکلات و موانع موجود، تقویت پایه های اطمینان و رضایت مشتریان را بزرگترین رسالت سازمان خود می دانیم.
منبع: https://car.ir/news/29456-apology-kerman-motor-x5-for-delay