
بروزرسانی: 23 خرداد 1404
کنفرانس مطبوعاتی لوکانو با هنرمندان و رسانه ها
در یک کنفرانس مطبوعاتی با همکاران رسانه ای ، مدیرعامل لوکانو دستاوردها و برنامه های آینده این برند را فاش کرد. وی با اشاره به رشد شگفت انگیز لوکانو در بازارهای جهانی و اهداف بلندپروازانه ، به سؤالات خبرنگار ما پاسخ داد و توضیحاتی در مورد محصولات و خدمات آینده ارائه داد.
دستاوردهای جهانی و اهداف فروش
مدیر لوکانو برای اولین بار به موفقیت این برند در بازارهای جهانی پرداخت و گفت: در سال 2023 ، ما موفق به فروش 160،000 واحد شدیم که در سال 2024 به 250،000 افزایش یافت. هدف ما برای سال 2025 فروش 450،000 واحد بود. ما در حال حاضر در 45 کشور جهان از جمله برزیل ، تارکیا و روسیه هستیم و به زودی وارد بازار انگلیس خواهیم شد.
وی همچنین در مورد موفقیت لوکانو در اروپا گفت: در لهستان و ایتالیا 1000 واحد و 2000 در اسپانیا فروختیم. این شماره ها نشان می دهد که مشتریان از محصولات ما استقبال می کنند.
محصولات جدید در دوره عرضه
مدیرعامل Lucano محصولات جدید برند را ارائه داد و اضافه کرد: در سال 2025 ، چهار محصول جدید از جمله Lucano 5 ، Lucano 7 و Lucano 8 منتشر می شود. Akoda 3 و 5 نیز در سال آینده محصولات هستند.
وی توضیح داد: "این محصول منوط به آزمایشات مشابه است و در سه ماه آینده به بازار عرضه می شود." همچنین در مورد قیمت Lucano L7: برای L7 ، که انتظار می رود قیمت مقامات مربوطه را تأیید کند ، ما برنامه ای برای رونمایی از 6 فوریه (17 فوریه) داریم.
قطعات موجود و بعد از سرویس
با اشاره به اهمیت سرویس پس از فروش: قسمت اول قطعات یدکی لوکانو وارد ایران شد و هدف ما تهیه 100 ٪ قطعات به مشتریان است. ما به زودی بخش هایی از قسمت های ایران را فاش خواهیم کرد ، علاوه بر این ، ما یک بخش منطقه ای را در امارات متحده عربی ایجاد کرده ایم تا پشتیبانی بهتری داشته باشیم.
در طول کنفرانس مطبوعاتی ، خبرگزاری با مدیر سؤالات مربوط به حضور لوکانو در ایران ارائه شد.
لوکانو در پاسخ به سوالی در مورد احتمال انتشار لوکانو 8 توسط یک منبع دیگر ، گفت: محصولات ما در زبان طراحی بسیار مشابه هستند ، اما برخی از مدل ها احتمالاً توسط سایر تأمین کنندگان به بازار عرضه می شوند. این بستگی به سیاست های محلی و توافق های شرکت دارد.
وی همچنین فعالیت گیلاس را با دو مارک در ایران توضیح داد: فعالیت گیلاس با دو مارک در ایران بخشی از سیاست جهانی این شرکت است. در این خط مشی ، هر مارک برای گروه خاصی از طرفداران هدف قرار گرفته است و این جدایی به ما کمک می کند تا به بهترین وجه ممکن به انواع نیازهای بازار پاسخ دهیم.
در این جلسه توسط هنرمندان و همکاران رسانه ای برگزار شد و فرصتی برای ارائه برنامه های آینده برند بود.
منبع: https://car.ir/news/29757-lucano-press-conference