کیفیت “ریرا” با حساسیت بالایی رصد می شود

با نزدیک شدن به محصول جدید ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از مراحل توسعه موتور و شبکه برق و الکترونیک ریرا از ایپکو و جتکو بازدید کرد.

در حال حاضر مراحل تست و اعتبارسنجی محصول ری به پایان رسیده و مراحل بازاریابی در حال انجام است. در همین راستا علیمردان عظیمی با حضور در شرکت تحقیقات خودروی ایران خودرو (IPCO) و شرکت تحقیقات و توسعه فناوری خودرو توتال (جتکو) در آخرین مراحل ارتقای کیفی این خودرو در دو بخش موتور، برق و الکترونیک حضور یافت. شبکه. ایپکو و جتکو دو شرکت دانش بنیان در گروه صنعتی ایران خودرو هستند که در طراحی و توسعه گروه های اصلی ری با کارکنان جوان و متخصص، سهم قابل توجهی دارند.

آماده سازی شبکه خدمات پس از فروش محصول “ررا”.

عظیمی در حاشیه این بازدید و ضمن تاکید بر کیفیت رایا گفت: محصولی که عنوان کراس اوور ملی خودرو ایرانیان را یدک می کشد باید در بهترین شرایط کیفی به مشتریان ارائه شود و شاخص های کیفی برای این خودرو باید باشد. دنبال کرد.» با دقت و حساسیت زیادی مشاهده شد.»

وی به آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ری اشاره کرد و گفت: وجود شبکه گسترده خدمات پس از فروش در کشور یکی از مزیت های رقابتی این محصول است و در حال حاضر کارکنان این شبکه در حال دریافت خدمات لازم هستند. آموزش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان این محصول.”

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: روند توسعه ررا به گونه ای دنبال شده است که این محصول دارای حداقل ریسک کیفی است.

بخوانید:  فروشنده هزینه حمل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد

به گفته عظیمی، تامین قطعات یدکی RERA توسط سازندگان درجه یک داخلی انجام می شود که تضمینی برای ارائه خودروهای باکیفیت به مشتریان است.

“ریرا”؛ اولین خودروی متصل ایرانی

همانطور که دیروز در قسمت اول این مقاله اشاره کردیم، یکی از ویژگی های خاص RERA استفاده از شبکه انحصاری برق و الکترونیک ایران خودرو است که برای اولین بار در کشور توسعه یافته است. در این پروژه شرکت دانش بنیان جتکو مسئولیت کار را بر عهده داشت و توانست سخت افزار و نرم افزار BCM به نام IKBCM را برای این محصول توسعه دهد که طبق برنامه ریزی انجام شده در خودروهای دنا، ررا و تارا با موتورهای سه سیلندر استفاده خواهد شد. این شبکه و در آینده این شبکه برای سایر محصولات نیز توسعه خواهد یافت.

معاون پژوهش، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو گفت: از دیگر ویژگی های خاص این محصول، ماژول اتصال به شبکه خودرو است که برای اولین بار در ایران پیاده سازی شده است شرکت دانش بنیان تام ایران خودرو و جهاد دانشگاهی شریف.

وی با بیان اینکه برای استفاده از این تجهیزات نیازمند زیرساخت هایی هستیم که با همکاری هلال احمر اجرا شده است، گفت: بنابراین در صورت بروز حادثه مسافران می توانند تنها با فشار دادن یک دکمه با اپراتور تماس بگیرند.

رادمانیچ خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های انحصاری توسعه یافته در این محصول به خریدار این محصول کمک می کند تا با نصب آن به صورت الکترونیکی وضعیت خودرو را مشاهده کند و همچنین دارای ویژگی هایی مانند اطلاع از موقعیت خودرو، دسترسی به خودروی اورژانس، و توانایی تشخیص محصول از راه دور. کامپیوتر سفر نیز بر روی نرم افزار این خودرو در نظر گرفته شده است و به طور کلی پس از اتصال به اینترنت مجموعه ای از ابزارهای کاربردی به این محصول اضافه می شود.

بخوانید:  ثبت نام 1 میلیون نفر در دور دوم فروش یکپارچه؛ تحویل 1403!

وی با اشاره به اینکه خودروی متصل در دو حوزه ارتباط دوربرد و کوتاه برد فعال شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، گفت: در آینده با اتصال خودرو به خودروهای اطراف و محیط اطراف. ” ما همچنین می توانیم یک سیستم ناوبری ایجاد کنیم که این تمهیدات و مقدمات را برای آن داشته باشد.»

توسعه خط کامل بدنسازی برای “RERA”

معاون تحقیق، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو همچنین اظهار داشت: IKP2 یک پلتفرم جدید است و به همین دلیل خط کامل بدنه سازی این محصول را توسعه داده ایم که قابلیت تولید هر دو نوع بنزینی و برقی را دارد. مسئولیت این فرآیند بر عهده تام ایران خودرو است.

وی افزود: برای تولید این محصول هزار تن بریکت در داخل کشور توسط IKID و زیرمجموعه های آن ساخته شد و هزار و 230 تن بریکت از خارج از کشور سفارش داده شد.

رادمانیچ با بیان اینکه خطوط رنگ خودرو نیز اصلاح شد و خط مونتاژ و پایان کامل برای تولید ررا توسعه یافت، افزود: آخرین دستگاه های آزمایشی خط ررا نیز برای اولین بار توسط سازمان شناختی الجهاد ساخته شد. دانشگاه.” شرکت الشریف که می تواند زوایای چرخ ها را تنظیم کند و چراغ ها را عملی کند، این رویه نیز به خوبی اجرا و نصب شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

تولید 20 دستگاه در ساعت و 110 هزار دستگاه در سال

رادمانیچ با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال گذشته وارد فاز آفلاین محصول ری شده و اکنون آماده تولید انبوه هستیم، گفت: ظرفیت تولید خطوط توسعه یافته 20 دستگاه در ساعت است که می تواند 110 هزار دستگاه تولید کند. ” دستگاه ها سالانه

بخوانید:  دوو چگونه در اوج ورشکست شد؟!

وی با بیان اینکه از ابتدای تولید این محصول، سیستم برنامه ریزی تولید یکپارچه اجرا شد، ادامه داد: برنامه ریزی جامع قطعات و مواد از ابتدا در پروژه اجرا و سیستم جدید تجهیزات و لجستیک اجرا شد. خدمات در خط مونتاژ اجرا شد که از آخرین فناوری های تولید و ساخت روز دنیا استفاده می کند و در خطوط تولید رایرا استفاده می شود.

معاون تحقیقات، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو، یکی از ویژگی‌های خاص خط تولید RERA را استفاده از تفنگ‌های MFDC دانست و گفت: این تفنگ‌ها برای اولین بار در تولید بدنه مورد استفاده قرار می‌گیرند. خط تولید محلی این اسلحه ها جدیدترین تکنولوژی در تولید بدنه تفنگ ها هستند که قابلیت کنترل پارامترها را دارند و با استفاده از آنها کیفیت جوش محصولات به میزان قابل توجهی بهبود یافته و مصرف برق نیز کاهش می یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 150 آزمایش بر روی خودروی رایا انجام شد که همگی با نتایج مثبت مواجه شدند و گفت: رایا ایمن ترین خودروی ساخت داخل است.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/249889/%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF