آزمون دولینگو هزینه و صفر تا صد آزمون دولینگو | iranbritish

آزمون دولینگو هزینه و صفر تا صد آزمون دولینگو | iranbritish آزمون دولینگو، یک راه مدرن برای ارزیابی میزان تسلط به زبان انگلیسی برای دانشجویان و موسسات بین المللی آموزشی در سراسر دنیا است‌. این آزمون، میزان دانش زبان انگلیسی فرد داوطلب را در چهار زمینه خواندن ، شنیدن، نوشتن و توانایی صحبت کردن می سنجند. وجه تمایز اصلی دولینگو با دیگر آزمون‌های شناخته شده این است که این آزمون تنها به صورت اینترنتی و در هر زمان و مکانی و همچنین با هزینه کمتر قابل انجام است. دقیقاً مانند TOEFL و IELTS، در آزمون زبان انگلیسی دولینگو، نمی توانید مردود شوید. نمره گذاری امتحان توسط رایانه انجام می شود، بنابراین از این طریق می توانید مطمئن باشید که نمرات با دقت و حساسیت بالایی در نظر گرفته می شوند.

هزینه آزمون دولینگو (Duolingo) چقدر است؟

زبانی را سریع و بدون تبلیغات بیاموزید و از مزایای سرگرم کننده مانند قلب نامحدود و تعمیر ماهانه استریک بهره مند شوید. چه در حال یادگیری زبانی برای سفر، مدرسه، شغل، خانواده و دوستان یا سلامت مغز خود باشید، یادگیری با Duolingo را دوست خواهید دولینگو داشت. تنها به صفحه مانیتور نگاه کنید همچنین اگر وب کم شما در محلی قرار دارد که در مرکز فوقانی مانیتور نیست، ممکن است پیغام دریافت کنید. (دوربین باید مستقیماً در بالای مانیتور و در مرکز آن قرار بگیرد).

تحصیلات آکادمیک و آموزش دوچرخه سواری در کالج ابی منچستر

در این بخش از آزمون انگلیسی Duolingo، شما باید چیزی را بخوانید و سپس به یک سوال پاسخ دهید. در نمونه سوال و پاسخ زیر می توانید یکی از سوالات طولانی تر را ببینید. شما در این بخش از آزمون دولینگو، 20 ثانیه فرصت دارید تا به عکس نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی می خواهید بگویید. نمره شما به معنای مهارت واقعی شما در زبان انگلیسی است، بنابراین آمادگی در شب امتحان ممکن است ایده خوبی نباشد. بسیاری ازکالج‌هاو دانشگاه‌ها در سراسر دنیا برای دانشجویان بین‌المللی نیاز به مدرکی دال بر تسلط برمهارت‌هایزبان انگلیسیدارند. درصورتی که در هنگام برگزاری تست دولینگو چیزی بنویسید ، نتیجه آزمون صادر نمی شود و دیگر مجاز به انجام دوباره آزمون نخواهید بود .

بخوانید:  خودرو مدیران خودرو قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های mvm زومیت | bedrive

هنگامی که آزمون به پایان می‌رسد، داوطلب یک نمره از بین ۱۰ تا ۱۵۰ دریافت می‌کند. معمولا رشته های برتر نمره ی بالاتر از ۱۲۰ از متقاضیان طلب می‌کنند. نمره ۹۵ یا ۱۰۰ در دولینگو حدودا برابر با نمره ۶ و نمره ۱۱۵ یا۱۲۰ تقریبا برابر با نمره ۷ آزمون آیلتس است، گرچه مقیاس رسمی برای تبدیل نمرات وجود ندارد.

چطور میتوان برای آزمون زبان دولینگو آماده شد؟

در بخش پایانی این مطلب، کتاب مناسب برای آزمون Writing دولینگو معرفی شده است. برای این‌که بتوانید سؤالات این بخش را به‌درستی پاسخ دهید، باید دایره واژگان زبان انگلیسی و تلفظ کلمات را در خود تقویت کنید. بخش دوم آزمون دولینگو، یعنی سؤالات تطبیقی، به دو قسمت تقسیم می‌شود و هر قسمت سؤال‌های مختلفی دارد. برخلاف تصوری که درباره امکان تقلب در آزمون دولینگو وجود دارد، این آزمون از امنیت بالایی برخوردار است. چراکه هنگام برگزاری آزمون تعدادی Safeguard حضور دارند تا مطمئن شوند شرکت‌کنندگان، تقلب نمی­‌کنند. این نوع از سوالات میزان دانش واژگان انگلیسی و مهارت گوش دادن داوطلبان را مورد ارزیابی قرار می‌­دهند.

  • آزمون انگلیسی دولینگو دارای سه بخش اصلی است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.
  • توصیف واژگان را تمرین کنید و هر بار که با عکس تمرین می کنید می توانید صحبت کردن را نیز تمرین کنید.
  • به شکل میانگین پاسخ به هر پرسش حدود 1 تا 2 دقیقه زمان خواهد برد و حداکثر زمان مورد نیاز برای یک سوال در این آزمون 5 دقیقه است.
  • نمره شما به معنای مهارت واقعی شما در زبان انگلیسی است، بنابراین آمادگی در شب امتحان ممکن است ایده خوبی نباشد.
  • با توجه به راحتی برگزاری، هزینه آزمون و سرعت دریافت کارنامه و کاهش استرس می توان گفت دولینگو بسیار راحت تر از آیلتس است.
بخوانید:  محصولات مدیران خودرو و محصولات چری و محصولات فونیکس نمایندگی مدیران خودرو 350 | bedrive