آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | bedrive

داره از شما خواهش می کنم که فیلم بررسی جولیتا را هم بزارین تو سایت. طراحی خودروی ایتالیایی چه در سوچر اسپرت چه در ترازهای پایین تر زبون زد هست. یه کمری ۲۰۰۷ دارم پنج ساله عینه خر راه میره از این افه ها هم نداره برید ماشینی بخرید که عقلتون میگه نه ایتالیایی ایتالیایی…. شما که داری به فیات میگی درجه۳ بدون که آلفا و مازراتی و فراری هرسه ماله شرکت فیات هستند پس حداقل چون آلفا خواهر زاده اون دوتا هست نمیتونه چه از لحاظ کیفیت چه ایمنی و چه از لحاظ موتوری بد باشه…

اسباب بازی الاکلنگ ماهی تعادلی سقف دار

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. شرکت خودروسازی آلفارومئو در شهر میلان در کشور ایتالیا و در سال 1910 به تاسیس رسید. البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود. آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد. بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد. دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد.

دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است . این دیگه چیه؟ یه جاش تیزه یه جاش گرده پلاکش رو اون ورباید چسپوند، کلی خودشونو جر دادن که دستگیره در عقبو مخفی کنن ازطرف دیگه پلاکو اون طوری کردن وهواکش جلو پنجره روگشاد کردن،مونیتورو گذاشتنرو داشبوردالبته از مجبوری یهو میبردین بیرون میذاشتین…. این ماشین خیلی عالیه/در سال 2011 دومین خودروی محبوب اروپا شده. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه میکنه تبلیغات هوشمندانه شرکت وارد کنندست.

  • البته دوستانی که ماشین باز واقعی باشن هرگز ایتالیایی رو با کره ای مقایسه نمیکنن ….
  • شرکت سپاهان باتری انواع برند ها را با کیفیت بالا تولید می کند.
  • رینگهای های زیبا و متمایز آلفا رومئو به دلیل هماهنگی و وقار خاصشان کاملا متمایز با دیگران هستند.
  • از همان ابتدا هدف این خودرو رقابت با خودرو های مدعی در سری هاچ بک بود همانند خودروهایی چون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، بی ام و سری ۱ .
بخوانید:  خرید ارزان ماکت ماشین سال 1401

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. مزدا خودروی بسیار خوبی است اما خب کیفیت سواری،قطعات و قدرت جولیتا بالاتر از مزداهای داخل ایران است و به مراتب موتور این خودرو از حساسیت بیشتر برخوردار است و باید در شرایط مناسب نگهداری شود. امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد. خودروهای دیگری در این بازه قیمتی وجود دارند که شما می توانید انتخاب کنید.

دوچرخه لاودیس 12 مدل LAODIS 12133-فروشگاه اسباب بازی

اما چند نکته برای شما بیان می کنم،امیدوارم به مجله خبری خودرو بی درایو شما کمکی کرده باشد. دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید. با درود فراوان بر شما دوست عزیز،تقاضا دارم برای ازمایش شتاب و قدرت خودروها،در محل های مخصوص و به دست کارشناسان اقدام نمایید. نکته جالب این هست که مدل FULL موجود در ایران از مدل فول آپشن موجود در خود ایتالیا امکانات و لوازم جانبی بیشتری داره.

http://besturnblog.ir