آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

و اما در مورد مجله خبری خودرو بی درایو این ماشین میتونید به سایت مراجعه کنید و با انتخاب کشور امارات(دبی) فیمتشو با رقیباش که تو خود سایت بهتون پیشنهاد مقایسه میده رو مقایسه کنید و خیلی راحت میفهمید که اصلا حرف شما درست نیست آقای کارشناس (سینا). البته خود من وقتی از قابلیت های این ماشین تو هندلینگ و شتاب می شنیدم با توجه به حجم موتور زیاد بامر نداشتم تا اینکه خودم تجربه کردم و میتونم بگم تا حجم موتور 2500 تو ایران ماشینی پیدا نمیشه بتونه جولیتارو بگیره. دوستان عزیز , درسته که موتور جولیتا 1400 سی سی هست , اما توجه کنید که این موتور با برخورداری از تکنولوژی توئین توربو و گیربکس F1 قدرتش به 170 اسب رسیده که در نوع خودش بی نظیره.

http://besturnblog.ir

از نظر من این خودرو برای خانواده چهار نفره (به خصوص بزرگسالان) زیاد مناسب نبوده و من شخصا پیشنهاد نمی کنم، اگر خانواده قدبلندی هستید در فضای عقب قسمت سر شاید کمی فضا تنگ باشد. از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد. با توجه به داشتن دو فرزند ،فکر می کنم گزینه های سدان از برندهای دیگر با بودجه مورد نظر شما انتخاب های بهتری باشند.

هنوز هم آلفارومئو طرفدارن پروپاقرصی در ایران دارد که دردسرهای گفته‌شده را برای خرید آلفارومئو میتو به جان می‌خرند. تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. در اوایل ورود این خودرو به ایران توسط آلفاموتور، قیمت آلفارومئو میتو در ایران برای بسیاری از علاقه‌مندان محصولات این کمپانی جالب‌توجه بود و تعداد زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ شدند تا یکی از این خودروهای ایتالیایی پرادعا را زیر پا داشته باشند. البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.

بخوانید:  سمند ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive

تیپ های مختلف و تجهیزات و امکانات استاندارد و سفارشی

هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند. این خودروها از نظر ویژگی‌های ایمنی بخش، قابلیت‌های بسیار بالایی دارند. این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد.

  • لذا از شما خواهشمندیم که پس ازخرید اسباب بازی ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سفید-مشکی مدل ZV-10 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.
  • بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد.
  • تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است.
  • هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند.

ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سفید-مشکی مدل ZV-10 ، یک ماشین دوست داشتنی می باشد که برای کودکان بالای 2 سال مناسب است. یکی از مزیت‌های ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو مدل ZV-10 می‌تواند پخش موزیک باشد که به سرگرم شدن فرزند شما کمک می‌کند. در واقع با فشردن دکمه روی فرمان که توسط دو عدد باتری قلمی پشتیبانی می‌شود، صدای موزیکال پخش می‌شود.

بخوانید:  معرفی سایت‌های کاریابی و آگهی استخدام وبلاگ سنجمان | sarzaminestekhdam

موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو آلفارومئو استلویو