آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive

ايراني ها عمدتا ماشين بزرگ دوست دارند و 85 ميليون براي مدل فول يك ماشين شهري هاچ بك كوپه كه در اصل 2 نفره نيز هست نميپردازند اين خودرو كلاس B كوچك است البته به نظر برخي منتقدان A hsj. هزینه ارسال برای شهر تهران 35 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 30 هزار تومان می باشد. به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد . در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است. بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود. اگر در مدت زمان مقرر کالا به دست شما نرسید، هزینه آن به شما باز پرداخت می شود.

سایر برندها

و اما در مورد مجله خبری خودرو بی درایو این ماشین میتونید به سایت مراجعه کنید و با انتخاب کشور امارات(دبی) فیمتشو با رقیباش که تو خود سایت بهتون پیشنهاد مقایسه میده رو مقایسه کنید و خیلی راحت میفهمید که اصلا حرف شما درست نیست آقای کارشناس (سینا). البته خود من وقتی از قابلیت های این ماشین تو هندلینگ و شتاب می شنیدم با توجه به حجم موتور زیاد بامر نداشتم تا اینکه خودم تجربه کردم و میتونم بگم تا حجم موتور 2500 تو ایران ماشینی پیدا نمیشه بتونه جولیتارو بگیره. دوستان عزیز , درسته که موتور جولیتا 1400 سی سی هست , اما توجه کنید که این موتور با برخورداری از تکنولوژی توئین توربو و گیربکس F1 قدرتش به 170 اسب رسیده که در نوع خودش بی نظیره.

بخوانید:  آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

دوچرخه لاودیس 12 مدل LAODIS 12133-فروشگاه اسباب بازی

شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است. همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید. خودرو آلفا رومئو 4C از سری خودروهای کوپه اسپرت ایتالیایی با ابعاد کوچک است که برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد.

  • آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید.
  • از زمان ورود آلفارومئو ها به ایران بیش از یک سال است که می گذرد.
  • شما که داری به فیات میگی درجه۳ بدون که آلفا و مازراتی و فراری هرسه ماله شرکت فیات هستند پس حداقل چون آلفا خواهر زاده اون دوتا هست نمیتونه چه از لحاظ کیفیت چه ایمنی و چه از لحاظ موتوری بد باشه…
  • همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید.
از نظر من این خودرو برای خانواده چهار نفره (به خصوص بزرگسالان) زیاد مناسب نبوده و من شخصا پیشنهاد نمی کنم، اگر خانواده قدبلندی هستید در فضای عقب قسمت سر شاید کمی فضا تنگ باشد. از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد. با توجه به داشتن دو فرزند ،فکر می کنم گزینه های سدان از برندهای دیگر با بودجه مورد نظر شما انتخاب های بهتری باشند.

بخوانید:  مروری بر تاریخچه برند جک JAC از ابتدا تا اکنون مجله بیمه | bedrive

راهنمای خرید

استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم.

http://besturnblog.ir