آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

درحال‌حاضر صرافی‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از ان‌ها برای مبادله ارزهای دیجیتال استفاده کرد. هر کدام از صرافی‌ها خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با استفاده از آن کاربران بتوانند مبادله ارزهای دیجیتال را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. صرافی کوینکس و بایننس جزء بهترین صرافی‌های دیجیتال هستند که در سال ۲۰۲۲ می‌توان برای مبادله ارزهای دیجیتال از آن‌ها استفاده کرد. این صرافی‌ها هر دو جزء معتبرترین صرافی‌های جهان هستند که کاربران زیادی در آن‌ها عضویت دارند. ثبت نام در صرافی کوینکس در این قسمت باید ایمیل شخصی، کد تایید ارسال شده به ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. در انتها نیز متنی وجود دارد که از کاربر خواسته شده است تا ضوابط و قوانین Coinex را مطالعه و سپس در صورت موافقت تایید کنند.

به‌طور معمول، صرافی‌های متمرکز خارجی به کاربران ایرانی امکان دسترسی نمی‌دهند. صرافی کوینکس چند زبانه است و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. همچنین، طبق آخرین پیگیری‌ها، این صرافی مشکل خاصی با کاربران ایرانی ندارد اما توصیه می‌شود برای استفاده از این صرافی از IPهای خارجی استفاده کنید. پس از انجام سفارش، در صورتی که تمایل داشتید ارز را از سایت خارج کنید می‌بایست در بخش Wallet گزینه Withdraw را روبروی ارز مدنظر کلیک کنید و آدرس کیف پولتان را همراه با مقدار برداشت وارد کنید. در این پلتفرم معاملاتی صدها ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شود و در صورتی که هر کدام این ارزها را در اختیار داشتید می‌توانید از طریق صفحه Wallet وارد سایت کنید.

تایید دو مرحله ای حساب کوینکس

با کلیک روی برگه مربوط، نوع سفارش را می‌توانید انتخاب کنید. وارد حساب CoinEx خود شوید و روی پخش Wallet واقع در نواربالا کلیک کنید. مورد دیگری که باید توجه کنید این است که پیشنهاد می‌شود برای ورود دو مرحله‌ای، از گوگل آتنتیکیتور استفاده کنید و نه شماره همراه. در مجموع، کوینکس یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذارانی است که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند. کوینکس مجموعه کاملی از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد.

  • واریز از طریق ویزا کارت و مستر کارت نیز در برنامه این صرافی قرار دارد.
  • در آخر با کلیک روی گزینه KYC آلارم Authentication Info KYC نمایش داده می‌شود که یک کد چند رقمی وجود دارد.
  • معاملات مارجین امکان افزایش سود دارایی را چندین برابر میکند.
  • ⚠️ صرافی Coinex تمام حساب‌های ثبت شده به نام چین و یا ثبت شده با شماره تلفن چین را در تاریخ 31 اکتبر مسدود خواهد کرد.

در این دو صرافی شما نیازی به احراز هویت اجباری ندارید و می‌توانید بدون انجام خدمات احراز هویت در این دو پلتفرم به معامله بپردازید. می‌توانید از این لینکوارد قسمت استیکینگ صرافی کوینکس شوید. در این تاریخ (1 شهریور 1401) صرافی کوینکس تمام پروژه‌های استیکینگ خود را غیرفعال کرده و هیچ پروژه فعالی در این زمینه ندارد. در این قسمت همانطور که در بخش امنیت ذکر شد می‌توانید از تائید دو مرحله‌­ای ایمیل و پیامک برای ورود به پلتفرم استفاده کنید. اگر در ابتدای ثبت نام این کار را انجام ندادید، می‌توانید را در این قسمت مطالعه کنید.

مشاهده الگو “سقف دوقلو” در چارت قیمت بیت کوین | بررسی عملکرد هفتگی BTC براساس 5 معیار کلیدی

آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

میزان سود تعلق گرفته به افراد دعوت‌کننده بر اساس مقدار واریزی افراد دعوت‌شده توسط آنها بین ۲۰ تا ۴۰ این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد درصد است. اگر اکانت کابر در سطح VIP0 باشد به ازای واریز ارز دیجیتال شخصی که با رفرال او ثبت نام کرده و وارد کوینکس شده ۲۰ درصد آن واریزی ارز دیجیتال CET دریافت می‌کند. برای شارژ حساب کوینکس خود لازم است در یک صرافی ایرانی ثبت‌نام و افتتاح حساب کرده و با خرید ارزهایی مثل تتر Tether یا دای DAI آن را به حساب کوینکس خود که درادامه به آموزش آن پرداختیم منتقل کنید. در این صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال با ارزهای فیات و تبادل رمزارزها امکان‌پذیر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بر اساس آخرین آمار در سال 2022، بیش از 68 درصد کاربران فعال در صرافی کوینکس را ایرانیان تشکیل می‌دهند. این در حالی است که کاربران آمریکایی با حدود 6 درصد، با فاصله بسیار زیاد در جایگاه دوم در Coinex قرار دارند.