اتاق فرار ترسناک تهران، کرج-آل اسکیپ

در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. داستان از این قرار است که مردی از سر جنون دو فرزند و همسر باردار خود را می‌کشد.

اتاق فرار جن

مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی هم همخوانی دارد. اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند.

اتاق ترس یا همون اتاق فرار

اتاق فرار ترسناک تهران، کرج-آل اسکیپ

در بیشتر مواقع، شما این امکان رو دارید که اگه خیلی ترسیدید و حس کردید که بازی بقیه تحت تاثیر ترس شما قرار گرفته؛ درخواست انصراف بدید و از بازی خارج بشین. ترسناک‌ترین فیلمی که تا به حال تماشا کرده‌اید کدام فیلم بوده است؟ اَره، خاطرات یک خون‌آشام یا آنابل. کدام فیلم برایتان هیجان‌انگیزتر بوده و از تماشای دوباره یا چند باره آن لذت برده‌اید؟ باورتان می‌شود که تمام این قصه‌ها می‌توانند در دنیای واقعی هم وجود داشته باشند! اتاقی که وارد شدن به آن از رزرو بازی‌های ترسناک شروع می‌شود و تا اسرار این اتاق را کشف نکنید، امکان خارج شدن از آن را نخواهید داشت. بازی اتاق فرار به عنوان یک بازی گروهی انجام می شود که براساس سناریوی تعیین شده برای هر کدام، تعداد افراد گروه باید بین ۴ الی ۸ نفر باشند. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است.

  • اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس اسکیپ روم آل اسکیپ بگیرید.
  • در اسکیپ روم ترسناک مرسوم است که شما برای پیدا کردن بعضی سرنخها دستتان را داخل جاهای تاریک یا خطرناک کنید.
  • بنابراین علاوه بر تقویت روحیه ی همکاریتان در گروه، تا حد امکان به اعضای تیم خود روحیه بدهید تا به پاسخ سوال ها دسترسی پیدا کنید.
  • از این دسته اتفاقات مدت زیادی است که در شهر رخ می‌دهد و به‌گونه‌ای می‌توان گفت تبدیل به یک بیماری فراگیر بین مردم شده است.
بخوانید:  لوله بازکنی تهران ️ ۰۹۱۲۶۴۱۱۰۶۴️ ارزان و فوری

۱۷ سال تمام حداقل سن در نظر گرفته برای این ژانر اتاق فرار است و امکان حضور افراد زیر این سن با بزرگترها نیز وجود ندارد. این را در نظر داشته باشید که شک های داخل بازی امکان آسیب زدن به روحیه افراد زیر این سن را دارد. مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. پس محور اصلی این ژانر ترس در اتاق فرار است، هر چند که ماهیت این بازی نیازمند انواع معماها و پازل ها هم هست که دو عامل یاد شده به طور متناسب رعایت می شوند.

اَره، خاطرات یک خون‌آشام یا آنابل.

به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. بزرگ بودن فضای اتاق، منجر به تعقیب و گریز بهتر و در نتیجه احساس هیجان بیشتر خواهد شد.

آزاد و رها در جنگل ببینید، باید هم از او بترسید تا برای فرار و نجات جان خود تلاش کنید. یکی از راه های کاهش ترس در این بازی این است که سعی کنید در بازی پیشرو نباشید. در واقع پشت سر بقیه اعضای گروه حرکت کنید تا بتوانید به این صورت آمادگی بیشتری برای مواجهه با اتفاقات ناگهانی داشته باشید. زمانی که با یک لحظه ترسناک مواجه می شوید، کارها و تصمیم های لحظه ای و عجیب و غریب نگیرید. بهتر است پیش از ورود به بازی یک بطری آب برای خود تهیه کنید و با خود داخل اتاق ببرید.

بخوانید:  آگهی استخدام رشته زبان انگلیسی در آذربایجان شرقی و تبریز ایران استخدام