اتفاقات خوبی در حوزه فروش و خدمات سایپا رخ خواهد داد

پازوکی همچنین از عرضه ساینا CVT و ساینا دوگانه‌سوز تا پایان سال خبر داد و گفت: شاهین CVT در بهمن امسال و آریا CVT در اردیبهشت سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

او با بیان اینکه پلت فرم مشترک سایپا و ایران خودرو، یک محصول اقتصادی است؛ یادآور شد:  با عرضه پر تیراژ این محصول در دو نوع بنزینی و برقی، کاهش قیمت تمام شده و امکان عرضه خودروی ارزانتر فراهم خواهد شد و در خصوص  محصولات رده بالاتر نیز گفت: خودرو  لوکس ما بر اساس پلت فرم سیتروئن احیا شده و با توجه به اشتراک  بالای قطعات  این محصول با  یکی از محصولات ایران خودرو  امکان توليد  و عرضه آن فراهم شده است .

او با اشاره به بازرسی‌های مستمر وزارت صمت از انبار قطعات شبکه نمایندگی ها، اظهارکرد: طی بخشنامه‌های مختلف، این فرایند به اطلاع شبکه نمایندگی ها رسیده است.

پازوکی اظهار کرد: تا ۲ سال آینده سبد محصولات متنوعی خواهیم داشت که همه آنها از استانداردهای بالا برخوردارند.



منبع

دفتری تاکید کرد: باید سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی گسترش یاید و قطعا کیفیت و قیمت در این زمینه تاثیرگذار است.قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با استقبال از انتقادها و پیشنهادهای سازنده شبکه نمایندگی ها، به همکاری مشترک سایپا با ایران خودرو در زمینه تولید خودروی مشترک اشاره کرد و گفت: این اتحاد، برای مشتریان ارزش آفرین خواهد بود و ساختارها و فرآیندهای جدیدی را در فروش و خدمات پس از فروش ایجاد خواهد کرد که در این زمینه انجمن های صنفی نقش موثری خواهند داشت.

بخوانید:  فروش نقد و اقساط سورن پلاس و پژو 207 دستی

او افزود: امسال و سال آینده محصولات متنوع با پلت فرم مشترک عرضه می کنیم. در عین حال با شرکای خارجی خود نیز وارد مذاکره شده ایم و با چانگان برای تولید دو محصول جدید به توافق رسیده‌ایم که با کاهش تحریم‌ها، عملیاتی خواهد شد.

او ادامه داد: از پیشنهادهایی که به رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها منجر شود استقبال می کنیم. دفتری همچنین از رفع مشکل شماره گذاری خودروهای تیبا و ساینا خبر داد و گفت: شماره گذاری این محصولات به زودی انجام و تحویل مشتریان خواهد شد‌.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه با اشاره  به پیشتازی سایپایدک در طرح تشخیص اصالت قطعات یدکی و مبارزه با توزیع قطعات تقلبی در بازار، افزود: تاکنون برای ۵۵ گروه  قطعات یدکی شامل استاندارد اجباری، شناسه اصالت کالا دریافت شده است .

در ادامه این نشست، مهدی پازوکی معاون مهندسی گروه سایپا گفت: با تولیدات مشترک با ایران خودرو، حجم و تنوع خدمات در خدمات پس از فروش کاهش می‌یابد. در واقع، پلت فرم مشترک باعث کاهش تنوع قطعات در نمایندگی‌ها و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از سایپانیوز، غلامرضا دفتری در نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با بیان این مطلب ادامه داد: تلاش مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا،  تولید اقتصادی است و از این به‌ بعد در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، با هم فکری شبکه نمایندگی ها حرکت خواهیم کرد و تغییراتی در ساختارها ایجاد خواهد شد.

موسوی ادامه داد: سایپایدک یک برند معتبر در بازار قطعات یدکی است و از این بابت مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از قطعات یدکی با برند سایپا استفاده کنند و شبکه نمایندگی ها هم با تکیه بر این برند می توانند نفوذ خود را در بازار قطعات یدکی گسترش دهند.

بخوانید:  طرح فروش اقساطی استثنایی محصولات ایران خودرو

او با اشاره به بروزرسانی اجرت های شبکه نمایندگی ها با حمايت مديرعامل گروه سایپا، گفت: با مساعدت های مديرعامل گروه، پرداخت مطالبات شبکه تسریع خواهد شد.

در ادامه سید محمدرضا موسوی، مدیرعامل شرکت سایپایدک، با بیان این که با همکاری شبکه نمایندگی ها و عوامل فروش، کسب و کار خدمات پس از فروش بهبود خواهد یافت، افزود: تحقق برنامه فروش قطعات یدکی مستلزم همکاری و همراهی شرکت های سازه گستر، مگاموتور، قطعه سازان گروه و تمام شبکه است و ما از هر پیشنهادی برای بهبود کسب و کار نمایندگی ها استقبال می‌کنیم.

معاون مهندسی گروه سایپا افزود: دو محصول اطلس و سهند در نيمه دوم سال آینده عرضه خواهند شد.