ارزان ترین خودرو ام وی ام صفر چند؟ | bedrive

‌در دومین روز هفته معاملات بورس تهران شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بیمه در بورس و فرابورس بودیم. ام وی ام با برطرف کردن ایرادات مدل 530 و مجهز کردن آن به دنده اتومات CVT سعی کرد، آن را جذاب‌تر ارائه دهد. همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد. گرافیک چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید بوده و به‌نوعی تحول در محصولات این برند به‌شمار می‌رود. با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند.

چادر خودرو ام وی ام x33 مناسب چهار فصل پشت کرک دار مدل star cover WD303

در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند. ام وی ام ۵۳۰ و ام وی ام ۵۵۰ هم قبلاً توسط این شرکت به بازار عرضه شده اند اما در حال حاضر جزء محصولات ام وی ام در بازار نیستند. ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های ام‌وی‌ام ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید.

http://besturnblog.ir

شرکت چری برای حضور قدرتمند در بازار ایران تصمیم گرفت به اقدامات حمایتی برای ساخت شرکت مدیران بپردازد و همچنین دسته خودروهای MVM را برای حضور در بازار خودروی ایران انتخاب کرد. البته این شرکت مدتی بعد تصمیم گرفت که محصولات چری را نیز به بازار ایران عرضه کند و چیزی نگذشت که شاهد حضور محصولات این برند نیز در خیابان ها بودیم. ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود. مشخصات فنی و موتور هر دو این مدل‌ها، یکسان بوده و تفاوت آن‌ها در بدنه ماشین است. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

بخوانید:  خرید فروش آلفا رومئو هاچ بک صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

خودرو ام وی ام X33 مدل 2010

در واقع پس از خروج دوو از ایران بود که این خودرو به عنوان جایگزین و کپی دوو ماتیز وارد بازار شد. این مدل با تغییرات زیاد در ظاهر، امکانات و مشخصات فنی x22 پرو نام گرفت. مدیران خودرو نیز سریع تصمیم به وارد کردن این مدل به بازار کشورمان گرفت. در سالیان اخیر، بیشتر فعالیت های MVM در زمینه مونتاژ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود بوده و کمتر در اندیشه واردات آن بوده است. مالکیت این کمپانی بزرگ که قسمت زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است به صورت مشترک برای کرمان موتور و چری چین می باشد. در کلاس‌های مختلف، از اتوموبیل‌های کوچک شهری گرفته تا هاچ‌بک، سدان و کراس‌آور، تولید می‌شوند.

آریزو6

بیش از 15مجله خبری خودرو بی درایو تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در حال حاضر شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه 9 خودرو در کلاس های مختلف کرده است که 5 مورد از این خودرو ها متعلق به برند ام وی ام و 4 خودروی دیگر تحت برند چری هستند. ایجاد شده و در کشورهای دیگر دنیا به هیچ وجه ماشینی به نام ام وی ام وجود ندارد. دلیل این خاص بودن این است که در سال ۱۳۸۱ که شرکت مدیران خودرو تاسیس شد و تصمیم گرفت که ماشین های کمپانی چری را با برند مخصوص خودش یعنی ام وی ام مونتاژ کند. تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد. ام وی ام ایکس 22 یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کراس آورهای بازار ایران است که به لطف قیمت مناسب در کنار تمام ویژگی های مثبت یک ماشین کراس آور، بسیار فروش بالایی کسب کرده است.

  • ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است.
  • بیمه شخص ثالث که اجباری است و بیمه بدنه هم با توجه به هزینه‌های بالای تعمیرات، به شدت توصیه می‌شود.
  • جدیدترین محصول کمپانی ام وی ام، مدل X55 پرو می باشد که در دو نسخه “اکسلنت” و “اکسلنت اسپرت” عرضه می شود.
  • برای X33 توربو از پیشرانه و گیربکسی مشابه آریزو 5 جدید استفاده شده است که خب خبر خوبی می باشد.
  • هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است.
  • مجموعه ای از ویژگی های مثبت و مزایا در کنار یکدیگر موجب شده آریزو ۶ یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خودش به حساب آید.
بخوانید:  معرفی انواع مدل های MVM به همراه "جدول لیست قیمت" فروشگاه تهران سئول | bedrive