ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران

چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و خودروهای خود را در کشور چین تولید می کند. هاوال را می توانیم به عنوان خودرو شاسی بلندی معرفی کنیم که به خصوص در بین خانم ها طرافداران بسیاری دارد. این خودرو نیز در دسته شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است و می توانیم آن را در لیست شاسی بلندهای ارزان قیمت ایران قرار دهیم. هاوال M4 یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که می توانیم نام آن را در لیست شاسی بلند های ارزان قیمت بازار به ثبت برسانیم و می توانید شرایط فروش اقساطی هاوال را در سپندخودرو مشاهده کنید. با این حال همچنان در میان شاسی بلند های موجود در بازار از لحاظ قیمتی در رتبه های پایین تر قرار می گیرند. همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند. به واسطه طراحی مناسب، مصرف سوخت بهینه، آپشن های جذاب و کارایی خوبی که این خودرو از خود نشان داد، به زودی تبدیل به یکی از محصولات کاربر پسند بازار ایران شد.

هایما در دو نسخه اتوماتیک و دستی در کشور وارد شده است و در نسخه اتوماتیک به صورت فول آپشن ارائه می شود. به جرات می توانیم هایما را به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران معرفی کنیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. هاوال M4 را می توانیم به عنوان یک مینی شاسی بلند نیز معرفی کنیم، هرچند که تولید این خودرو محبوب از سال 1395 متوقف شد. چری یکی دیگر از خودروسازان بزرگ در کشور چین است و سهم قابل توجهی از بازار خودروی چین را تامین می کند. با اینکه موتور خودرو طراحی شرکتی انگلیسی است و دارای سیستم VVT اما همچنان در بازار رقابت با دیگر شاسی بلند های چینی و یا دیگر برند های بین المللی، دارای کیفیت بسیار پایینی است. اما ارزان ترین خودروهای شاسی بلند بازار کشور کدامند؟ این شاسی بلند چینی ارزان در زمان ورود به بازار ایران توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد. ابعاد کوچکتر این خودرو در مقایسه با دیگر انواع شاسی بلندهای تولید شده در دیگر کمپانی ها عاملی است که چنین نتیجه را به دست می دهد. درفرایند طراحی چری تیگو 5 مهندسین اروپایی بسیار نیز دست اندرکار بودند و همین عامل باعث افزایش زیبایی در طراحی خودرو شده است.

بخوانید:  دانستنی های جالب از دنیا که تا به حال به گوشتان نخورده

در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است. کارایی و بهره وری خودرو نیز در صرف سوخت بسیار مناسب ارزیابی شده است. چری تیگو 5 در بین محصولات این کمپانی، شاسی بلندی زیبا و اقتصادی است. چری همچنین از برند های پیشگام در نوآوری تولید بوده و محصولات خود را در بازار ایران توسط نمایندگی مدیران خودرو و MVM به خریداران عرضه می کند. ام وی ام x22 در کلاس کراس اوور های قرار دارد و به عنوان یک شاسی بلند اسپرت و کارامد شناخته می شود. جک اس 5 به خصوص پس از آنکه در نسخه اتوماتیک ارائه شد توجهات زیادی را به خود جلب کرد و رضایت خریداران در استفاده از این محصول، در کنار امکانات کامل آن را تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای شاسی بلند های موجود در بازار کرد. در ادامه با چند مدل شاسی بلند ارزان موجود در بازار ایران آشنا می شویم. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به مقاله شرایط فروش اقساطی لیفان x60 مراجعه کنید. محصولات جک در ابتدا به عنوان شاسی بلند ارزان شناخته می شدند اما در حال حاضر با توجه به قیمت های نجومی نمی توان لقب ارزان را برای آن سایت بی درایو ها به کاربرد.

هایما اس 5 و اس 7 هردو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و راندمان بسیار خوبی دارند. با اینکه در کشور تولیدکنندگان معتبر و مطرح خودرو وجود دارند و حجم بالایی از تقاضای خرید خودرو را پوشش می دهند، اما بااینحال صنعت خودرو ایران اتکای بسیار زیادی به خودروهای وارداتی دارد. عدم وجود شاسی بلندهای ایرانی در بازار باعث شده تا کراس اوورهای چینی به عنوان شاسی بلند ارزان جایگاه مناسبی در بازار به دست آورند. خودروهای شاسی بلند به محض ورود به بازار ایران با استقبال بسیار بالایی مواجه شدند و خریداران این دست خودروها روز به روز شاهد افزایش بیشتری بود. در نسخه توربوشارژ ویژگی هایی نظیر افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور را شاهد هستیم. البته در نسخه پایه نیز امکانات بسیار مناسبی را در هایما شاهد هستیم. از سال 2012 نیز نسخه تجاری محصول در نمایشگاه پکن رونمایی شد. اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی. هاوال با اینکه برند کمتر شناخته شده تری است اما محصولات با کیفیت و محبوبی را به بازار ایران عرضه کرده است.

بخوانید:  آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive