افزایش درآمد یزد تایر از مسیر صادرات

درآمد صادراتی حاصل شده توسط این شرکت در اردیبهشت‌ماه بیانگر رشد ۱۰۰درصدی است. مجتمع صنایع لاستیک یزد در اردیبهشت‌ماه ۳ گروه از محصولات «انواع تیوپ، انواع تایر بایاس و انواع تایر رادیال سیمی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در اردیبهشت‌ماه سال جاری مربوط به «انواع تایر رادیال سیمی» با ۱۴۰ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخلی ۹۴ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. در بازار خارج کشور نیز بیشترین تقاضایی که برای محصولات «پیزد» شد، مربوط به انواع تایر بایاس بود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244690/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشته، ۲۲۰ میلیارد تومان است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد نیز ۶۱ درصد رشد نسبت به ماه گذشته و ۲۲‌درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

درآمد صادراتی حاصل‌شده توسط این شرکت در اردیبهشت‌ماه بیانگر رشد ۱۰۰درصدی است. شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با سرمایه ثبت‌شده ۲۰۴میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی‌به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست به روند صعودی خود ادامه دهد.

از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت تایرسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۳درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

میزان درآمدی که مجتمع صنایع لاستیک یزد در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که «پیزد» در دومین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۱۰میلیارد تومان بوده است.

بخوانید:  اخبار جدید از واردات تامین برقی