انجمن ها، خرید لینک، ریپورتاژآگهی و

از جمله قالب بندی محتوا ، بهینه سازی تصویر و لینک سازی های داخلی. گوگل چک لیستی برای محتوا دارد که با هر بار سرک کشیدن به سایت؛ آن را تیک می زند مثل: یکتا بودن متن، به روز بودن، تصاویر، متن و … قبل از شروع نوشتن هر محتوایی لازم است بدانید مخاطب شما با چه قصدی و با چه کلمه کلیدی در موتورهای جستجو به دنبال جواب سوال خود میگردد. مثلا اگر سرعت وب سایت شما خوب باشد، کاربران بیشتری از سایت شما استقبال می کنند و در نتیجه رتبه بندی شما در موتورهای جستجو نیز بهبود می یابد. سئو و بهینهسازی سایت به سه نوع سئوی داخلی، خارجی و فنی تقسیم میشود که برخی از این موارد کاملا محتوایی بوده و برخی دیگر مربوط به اقدامات فنی و تکنیکال می شوند.

کیفیت محتوا و ساختار استاندارد موجب میشود که گوگل محتوای شما را به درستی درک کند، در بسیاری از پروژه های سئو میزان رقابت بالا نیست و رعایت همین نکات برای رسیدن به رتبه یک گوگل کفایت میکند ولی اگر این نکات توسط همه رعایت شد کدام یک مستحق جایگاه بهتر است؟ بسیاری از وب مسترها متن را در یک تصویر قرار می دهند زیرا می خواهند یک فونت خاص نمایش داده شود یا فقط HTML را درک نمی کنند. این موضوع دقیقا به همون معنیه که شما باید تمام منابع مورد نیازتون رو از قبل بدست آورده باشین. برای اطلاع از این موضوع میتوان از گوگل ادوردز کمک گرفت، مثلا برای تست کلمات هدف وب سایت خود را به مدت یک ماه از طریق گوگل ادوردز به صفحه اول گوگل بیاورید تا تاثیر بهینه سازی برای شما مشخص گردد و درصورتیکه ارزشمند بود برای بهینه سازی سایت خود اقدام کنید. سئو داخلی در سایت های تصویری اهمیت بالایی دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم هیچ اولویتی وجود ندارد هر کدام از بخش های سئو به قدری حائز اهمیت هستند که اگر از یک بخش غافل شویم، می تواند لطمه زیادی به سایت وارد کند یا زمان رسیدن به نتایج دلخواه سئو را به تاخیر بی اندازد.

لینک های داخلی روشی برای ساختاردهی به صفحات سایت ها هستند. و از این به بعد هر لینکی که شما به صفحه حذف شده داده باشید به صفحه ریدایرکت شده منتقل میشود و شما دیگر لینک شکستهای در وبسایت خود نخواهید داشت. به کلمات کلیدی که جستجو میشود توجه کنید: بعد از چند ماه بررسی کنید که کدام مطالب و کلمه کلیدیها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. محتوای تکراری را پاک کنید: وجود عناوین یا صفحات تکراری در سایت میتواند امتیاز منفی زیادی برای شما داشته باشد و سایت شما را از چشم گوگل بیندازد. اگر شما در گوگل ادز سایت خودتان را تبلیغ کنید، حتی اگر کاربر نخواهد تبلیغات را ببیند و برای کار خود عجله داشته باشد، در هر حال باید اول تبلیغات را تماشا کند و بعد بهکار خودش برسد. وقتی کاربر عبارت مورد نظر خودش را جستجو کند، هر سایتی که امتیاز بیشتری گرفته باشد، پاداش آن این است که در لینکهای بالاتری از صفحات جستجو قرار میگیرد. هر فرمت کاربرد خودش را دارد. بنابراین منطقی است که مطمئن شوید وب سایت شما کاملاً ریسپانسیو است و در بهترین فرمت ممکن برای کاربران موبایل، تبلت یا دسکتاپ نمایش داده می شود.

مزرعه محتوا به سایت هایی اشاره دارد که پر از محتواهای بی کیفیت، کوتاه، کپی شده و… سپس می توانید به قسمت بهینه سازی محتوا و غیره بروید. ۲- از قسمت ساید بار سایت خود را انتخاب کنید. سه منشاء اصلی ترافیک وب سایت چیست؟ مراحل استراتژی سئو چیست ؟ در این بخش چند راهکار اساسی برای آموزش سئو تکنیکال در وب سایت به شما ارائه میدهیم، و شما اگر قصد دارید که فرایند سئو تکنیکال را در وب سایت خود پیاده سازی نمایید باید حتما این مراحل را مو به مو به مو انجام دهید. بهینه سازی وب سایت های بین المللی کاملاً تخصصی است و نیاز به آموزش و تجربه دارد.

در آموزش مقدماتی ما مفاهیم، اصول و اصطلاحات سئو آشنا می شویم. سلام، به همراهان همیشگی اثر خاص، امروز قرار هست اول از همه با هم به زبان ساده سئو یا seo را یاد بگیریم و با تعاریف آن، و این که اصلاً به چه دردی میخورد، آشنا شویم. وقتی در توضیحات خود هیچ چیزی از کاربر نخواهید، مثل این است که اصلاً توضیحات متا ندارید. است. تخصص این مجموعه بهینهسازی وبسایتها برای موتورهای جستجو، دریافت ورودی از گوگل و همینطور رشد و توسعه کسبوکار و عملی کردن یکی از بخشهای مهم دیجیتال مارکتینگ است که شما می توانید برای استفاده از این سرویس از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید. اگر سایت شما از نظر فنی بهینه نباشد، گوگل آن را نمیبیند و در صفحه نتایج گوگل دیده نمیشوید و از این راه ورودی کمی خواهید گرفت. لینک های شکسته زمانی به وجود می آیند که شما یک محتوایی را در سایت منتشر کرده اید و سپس بنابر دلایل مختلفی آن را حذف کرده اید. سئو خارج از صفحه: وبلاگ نویسی در سایت های دارای قدرت و سایر مواردی که باعث ایجاد لینک های خارجی به وب سایت شما می شود.

برای انجام سئو سایت مناسب باید مراحل مختلفی طی شود که برخی از آنها شامل موارد زیر هستند. اگر سایت شما بیش از یک کشور یا کشورهایی را هدف قرار می دهد که در آنها به یک زبان صحبت می شود، موتورهای جستجو به کمک کمی نیاز دارند تا بفهمند به کدام کشورها یا زبانی می خواهید دسترسی پیدا کنید. میتوان گفت سئو مخفف SEARCH ENGINE OPTIMIZATION به معنای بهبود و ارتقا کیفیت سایت است که بر اساس اهداف و معیارهای موتورهای جستجو می باشد، اگر نکات مربوط به سئو را به درستی رعایت کنید می توانید افزایش ترافیک سایت را به همراه داشته باشید و در نتایج موتورهای جستجو به خوبی دیده بشوید و بازدید از وب سایت را افزایش بدهید. نسخه های AMP صفحات وب شما بسیار سریع در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شوند. در واقع amp یک استاندارد کد نویسی یا بهتر است بگوییم نسخه خلاصه شده html است که باعث حذف قطعه کدهای سنگین که مانع نمایش سریع محتوا می شوند و منجر می شود محتوا با همان شکل و ظاهر بدون کندی سرعت نمایش داده شود. همان محتوا را در یک URL دیگر می بیند. استفاده از نام های پیشفرض برای تصاویر مانند Picture-1.jpg برای سئو تصاویر مناسب نیست و باید از به کارگیری چنین نام هایی خودداری کرد.سعی کنید در نام تصویر از کلمات کلیدی استفاده کنید و برای جدا سازی کلمات مختلف از هم از خط تیره – استفاده کنید برای مثال یک نام مناسب برای تصویر در سئو red-rose-flower.jpg و نام اشتباه برای سئو redroseflover01.jpg است.

برای بسیاری از افراد سوال به وجود کدام بخش از سئو مهم تر است؟ SSL مخفف کلمه Secure Sockets Layers میباشد و وجود آن در وب سایتتان یکی از فاکتورهای رتبه بندی به حساب می آید. یکی از موارد مهم و اولیه در سئو تکنیکال امنیت سایت است استفاده از پروتکل امنیتی ssl امنیت سایت شما را تضمین می کند. با پیروی از این دستورالعملها، میتوانید اطمینان حاصل کنید که امنیت و ساختار سایت شما انتظارات الگوریتمهای موتورهای جستجو را برآورده میکند و بر این اساس در نتایج جستجو پاداش میگیرد. گواهینامه SSL با اضافه کردن یک لایه امنیتی به اطلاعات رد و بدل شده بین شما و سرور سایت، امنیت اطلاعات رد و بدل شده را بالا میبرد. توجه به امنیت سایت: اگر هک شوید، رتبه سایت به شدت افت خواهد کرد.

بخوانید:  فروش اقساطی خودرهای ام وی ام، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive
سرعت سایت خود را بالا ببرید. ابتدا متن آبی است که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، که به عنوان “برچسب عنوان” شناخته می شود. جهت آشنایی بیشتر با آموزش های سئو تکنیکال در سال ۲۰۲۱ می توانید به صفحه آموزش سئو مراجعه نمایید و در این صفحه با مشاهده فیلم های آموزشی رایگان اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید. از این زبان می توان برای برنامه نویسی سمت سرور (Server Side)، اپلیکیشن های موبایل، بازی و اپلیکیشن های دسکتاپ استفاده کرد.در پکیج آموزش طراحی سایت به صورت قدم به قدم و حرفه ای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت آموزش داده شده است. تا نهایتا صفحات وب سایت شما هم در حالت دسکتاپ و هم در حالت موبایل با سرعت مناسبی برای کاربران شما بارگذاری شوند. برای دریافت انواع خدمات سئو در اصفهان با ما تماس بگیرید. در ادامه کارشناسان ما در حوزه خدمات سئو در اصفهان برخی از مهم ترین نکات سئو تکنیکال را به صورت یک چک لیست بیان می کنند. درست است که انجام سئو تکنیکال هزینهبر است اما نتایج فوق العادهای نصیب کسب و کارتان خواهد شد چرا که گوگل از شما راضی بوده و در نتیجه تعداد کاربران بیشتری را روانه سایت شما خواهد کرد.

هدف سئو، نمایش سایت شما در نتایج برتر جستجو می باشد. سرعت: اگر سرعت سایت خوب یاشد و سریع بارگزاری شود، امتیاز مثبت است اما اگر سرعت بارگزاری کند باشد، دیگر نمیتوانید امتیاز مثبت از رباتهای موتور جستجو بگیرید و همچنین کاربران ناراضی خواهند بود. سئوی منفی هم که ماحصل همین تفکر است بیان می کند که چنانچه قادر به بالا کشیدن خود نیستید ، مقدمات سقوط سایت های بالا دستیتان را فراهم کنید تا بدین واسطه – حتی با وجود عدم تغییر مکان خود – در پی پنالتی شدن رقبا به رتبه بهتری دست یابید . مقایسه URL کنونیکال با متاتگ­هایی که ربات موتورهای جستجو را مسدود می­کنند. و شما به عنوان مدیر یک ساعت تصمیم بگیرید که برخی از صفحات شما توسط ربات های گوگل دیده نشوند یا اصطلاحاً ایندکس نشود. همان طور که گفته شد لینک تمام صفحات سایت شما در سایت ما قرار میگیرد و شما با به روز رسانی سایت مپ در سرچ کنسول میتوانید که صفحات جدید خود را به صورت دائم به ربات های گوگل شناسایی نمایید، یا به عبارت دیگر می توان گفت که سایت مغز روند خزش ربات ها روی سایت تان را راحت تر می کند. تا ارور هایی را که موتور جستجوگر گوگل نسبت به سرعت صفحات شما شناسایی کرده را بتوانید برطرف کنید.

بهینه سازی وبسایتها به روشهای مختلفی انجام میگیرد که سئوکاران از اصطلاحاتی مانند کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری در این باره استفاده میکنند. از طریق سئو کلاه سیاه خیلی زود به نتیجه میرسید، اما این نتایج ماندگار نیستند و حتی ممکن است گوگل شما را جریمه هم بکند. از این طریق، گوگل اطمینان پیدا میکنه که صفحه شما واقعاً در مورد موضوعی هست که در عنوان هم آورده شده. و باید بدانید که خزنده ها اصولاً برای پیدا کردن صفحات جدید از لینک ها کمک می گیرند پس شما باید با لینک سازی درست داخلی و خارجی در صفحات وب سایت خود صفحات جدید سایت را به ربات های گوگل شناسایی کنید. در دشوار ترین حالت کافیست مواردی که نیازمند بهینهسازی هستند را شناسایی کرده و از یک برنامه نویس برای رفع مشکلات و بهینهسازی آنها کمک بگیرید. در سئو تکنیکال به چه مواردی توجه میشود؟ برخی از این وبسایتها اطلاعات فنی خوبی را در مورد وبسایتتان گزارش میدهند که در تصمیمگیریهای مدیریتی شما بسیار تاثیرگذار است و برخی از این وبسایتها هم امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهند که باعث بهینهسازی سئو تکنیکال شما میشود. از تگ های عنوان برای تقسیم بندی وب سایت از لحاظ معنایی و همچنین فراهم کردن اطلاعات در مورد ساختار صفحه برای موتورهای جستجو استفاده می شود.

همان طور که ملاحظه کردید کارگذاری تگ OG وقت چندانی از شما نخواهد گرفت، اما با همین اقدام ساده میتوانید تعداد کلیکهای مطالبی که به اشتراک میگذارید را چند برابر کنید. واژه AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages به معنی صفحات موبایلی پرشتاب است در واقع یک پروژه تحت حمایت گوگل است که هدف آن سرعت بخشیدن به نمایش محتوا در دستگاه های تلفن همراه است این موضوع در سال ۲۰۱۵ که تعداد کاربرانی که از طریق تلفن های هوشمند به جست و جو می پرداخت به شدت افزایش یافت مطرح شد و از طریق استفاده از کد خاصی به نام AMP HTML انجام می شود. از آنجایی که صفحات AMP بسیار سریع بارگذاری می شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران صفحات شما را خوانده و به اشتراک می گذارند، زمان ماندگاری و تعداد بک لینک هایی که به محتوای شما اشاره می کنند افزایش می یابد – همه چیز از نظر SEO خوب است. و در ادامه هم هر لینکی که از وبسایت شما به صفحات ۴۰۴ ارجاع داده شود لینک شکست محسوب می شود.

یک متخصص سئوی حرفهای با استفاده از استراکچرهای دیتا میتواند این موارد را از طریق کد نویسی بیشتر به گوگل نشان دهد. یک سایت ریسپانسیو و سازگار با موبایل طراحی کنید. خدمات اعلام شده در این بخش مربوط به ساختار وب سایت است. شما با کمک این فایل می توانید یک سری دستورالعمل ها را با استفاده از کد نویسی به ربات های گوگل اعلام کنید به عنوان مثال در سایت خود یک صفحه ای مثل صفحه درباره ما وجود دارد که صرفا به معرفی شرکت و مجموع پرداخته است. حال با بررسی موارد قبلی شما می توانید حداقل از این مسئله اطمینان حاصل نمایید که شرکت مورد نظر دارای توانایی جهت انجام این خدمت می باشد ولی باز این دلیل کافی نخواهد بود. مانند لینک سازی داخلی که قواعد و قوانینخاصی دارد؛ وجود نقشه برای سایت و سرعت سایت که در مقالاتی جداگانه به بررسی آنها میپردازم. سئو به موتورهای جستجو امکان دسترسی به وب سایت شما را می دهد تا مشتریان بتوانند محتوای شما را در اینترنت کشف کنند. وقتی به صورت حرفهای روی سئو سایت شما کار شود، رباتها و الگوریتمهای موتورهای جستجو سایت و مطالب شما را شناسایی کرده، دستهبندی و رتبهبندی میکنند.

نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که خزنده ها توانایی بالایی در بررسی صفحات وب سایت ندارد یعنی اینطور نیست که امروز یک مقاله بنویسید و آن را رها کنید، و منتظر باشید که رباتهای گوگل صفحه شما را شناسایی کنند. با این روش گوگل در تمامی صفحات سایت شما خزش کرده و تمام مطالب را ایندکس و بررسی می کند. به کلیه روش ها و راه هایی که در خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود سئو خارجی گفته می شود. تا اینجا دانستیم که برای تقویت محتوای نوشتاری سایت خود ملزم به نگارش متونی بلند در دوره های زمانی مشخصی هستیم ؛ اما نکته اصلی و مکمل که اینک به بررسی آن خواهیم پرداخت محتویات این نوشته ها می باشد ، برای اینکه مطلبی مفید برای بهبود جایگاه سایت خود یا سئوی آن بنویسیم باید چه کنیم ! برای بررسی هر قالب هم کافی است که متن توضیحات صفحه فروش قالب رو مطالعه کنید تا از سئو بودن قالب مطمئن شوید. مخصوصا بحث مربوط به سرعت سایت که امروزه اهمیت ویژهای برای موتورهای جستجوی گوگل دارد، به خصوص اگر شما در وب سایت خود از قالب های آماده استفاده می کنید که حجم آنها بسیار سنگین است، حتماً نیاز به بهینه سازی سورس کد های قالب دارید.

بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

بسیاری از کاربران و وب مستر ها متاسفانه تمامی انرژی خود را برای سئو کردن مطالب یک وب سایت بر روی محتوای سایت می گذارند. به طور کلی گوگل به کمک یک سری الگوریتم و فاکتورهای از پیش تعیین شده تشخیص میدهد که محتوای وب سایت شما چقدر با کیفیت دست به عنوان مثال با بررسی چگالی کلمات کلیدی وجود کلمات مرتبط تصاویر و غیر در مرزن محتوا می فهمد که صفحه شما چقدر برای بودن در نتایج اول گوگل لیاقت دارد. به پایان اولین مقاله از سری مقالات آموزش سئو در سایت فوربو رسیدیم. اکنون در اولین گام از آموزش سئو وب سایت قصد داریم شما را با مفهوم سئو تکنیکال یا سئو فنی آشنا کنیم. سئوی فنی فرآیند اطمینان از اینکه یک وب سایت با الزامات فنی موتورهای جستجوی مدرن با هدف بهبود رتبه بندی ارگانیک مطابقت دارد. به طور کلی سئو تکنیکال از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: ۱٫ بهینه سازی سرعت وب سایت ۲٫ بهینه سازی عملکرد، ۳٫ بهینه سازی محتوا و ۴٫ ایجاد یک وب سایت کاربر پسند. البته که محتوا باید به صورت استاندارد و اصولی نگارش شود و اهمیت ویژهای در سئوی سایت ما دارد، اما در عین حال ما نباید از سئو تکنیکال و ساختار سایت هم غافل شویم.

گوگل برای مشاهده صفحات وب سایت شما همانطور که می دانید از یک سری ربات های هوشمند استفاده می کند، که اصطلاحا به آنها خزنده هم گفته می شود. اما حالا دیگر گوگل هوشمند تر شده است. تصویر زیر نمایی از گزارش ارسال شده از گوگل است که نشان می دهد ربات های گوگل نتوانستند به برخی از منابع مثل فایل های جاوا اسکریپت دست یابند و بنابراین لازم است این منابع برای کسب رتبه بهتر آنبلاک شوند. جاوا اسکریپت چگونه می تواند در سئو چالش هایی ایجاد کند؟ خوشبختانه، ایجاد یک پایه فنی قوی اغلب با تجربه بهتر هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو همزمان است.

سایت مبهم مانند فایل Robot.txt یک فایل متنی است با فرمت XML ، اما خوب نوع کارکرد آنها طبیعتا با همدیگر تفاوت دارد و در اصل سایت مپ فایلی است که لینک همه صفحات وب سایتتان درون آن قرار می گیرد. اگر این کار را به خوبی انجام دهید، ممکن است با رتبه های بالاتر در نتایج گوگل ظاهر شوید. از این عنوان به ظاهر فنی و تخصصی نترسید! افزونههایی مانند افزونه WP Smush از این جمله هستند. جواب دهیم. در ابتدا مقاله سئو چیست بهتر است بدانیم کلمه سئو از کجا آمده و به چه معنی است، این کلمه مخفف کلمه لاتینSearch Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر است. همانطور که مشاهده می کنید راهکارهای ارائه داده شده راهکارهای پیچیده و سختی نیستند ممکن است وقتی شما برای اولین باری آن ها را می شنوید برای تان نا آشنا باشد که با کمی جست و جو و وجود منابع آموزشی بسیار در این حوزه هم به زبان فارسی و هم به سایر زبان ها می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. برای افزایش همسویی متا دیسکریپشن با محتوای پیج خود، مزایای مرتبط با محصولات یا خدماتی را که می فروشید، به خاطر داشته باشید.

یکی از این روشها، فایل robot.txt است که در هاست قرار داده میشود تا با گوگل حرف بزند. از آنجایی که سایت هایی با نتایج دارای CTR بالاتر معمولاً در موتورهای جستجو دارای رفتار ترجیحی هستند، تلاش برای افزودن structur data به سایت خود ارزش دارد. سئو داخل صفحه: هر آنچه در محتوای سایت و طراحی سمت کاربر سایت است و باعث بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو می شود. یک لندینگ پیج حرفه ای یعنی صفحهی فرود و نهایی که برای موضوعاتی که اهمیت بالایی دارند، مورد استفاده قرار میگیرند و معمولا این صفحات باید به گونه ای طراحی شود که تمامی نیاز های کاربران را برطرف سازد. اگر میخواهید رباتهای موتورهای جستجو در یک صفحه بخزند، اما به دلایلی آن را از نتایج جستجو دور نگه دارند، میتوانید با متا تگ robots به آنها بگویید. با متا تگ روبات ها نیز می توانید به آنها دستور دهید که یک صفحه را بخزند، اما پیوندهای موجود در صفحه را دنبال نکنند. در نتیجه، ممکن است تمام صفحات با محتوای یکسان را در رتبه پایین تری قرار دهند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، یک اشتباه کوچک ممکن است مانع از خزیدن ربات ها (بخش های مهم) سایت شما شود. طبق تجربه کارشناسان سئو در اصفهان انجام سئو تکنیکال برای وب سایت شما به اندازه انجام هر قسمت دیگر از سئو مانند سئو داخلی و سئو خارجی و غیره مهم است. اگر به دنبال خدمات سئو تکنیکال در اصفهان هستید با کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید. همچنین برای طراحی سایت در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو در اصفهان با ما در ارتباط باشید. با رعایت اصول سئو میتوان به رتبه های برتر گوگل راه یافت و در صفحات برتر گوگل حضور داشت. گوگل از الگوریتم های پیچیده برای درک محتوای صفحات و ارتباط معنایی کلمات استفاده میکند، شما می توانید با استفاده از نشانه گذاری یا همان استانداردهای Schema درک محتوای صفحات را برای ربات های گوگل سادهتر کنید.

همچنین میتوانید پس از مدتی به سراغ پروژههای خارجی بروید و از طریق این نوع پروژهها، درآمد دلاری داشته باشید. یک طراحی وب سایت “رسپانسیو” به طور خودکار تنظیم می شود تا بتوان آن را به راحتی در هر دستگاهی اعم از گوشی و تبلت بدون به هم ریختگی نمایش داد. اگر ترافیک ارگانیک زیادی دریافت نمی کنید باید در استراتژی سئوی سایت تجدید نظر کنید. چشم انداز کلی در بردارنده پیاده سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوست. در دنیای وب ما سه نوع سئوکار داریم که در ادامه مطالب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد. آنها دستورالعملهای متناقضی هستند همانطور که جان مولر بیان میکند، گوگل معمولاً تگ کنونیکال را بر برچسب «noindex» اولویت میدهد. است. وظیفه گوگل آنالیتیکس هم بررسی رفتار کاربران سایتتان، صفحات بررسی شده توسط آنها، نمایش نرخ پرش و… در واقع این موتورهای جستجو هستند که محتوای وبسایت شما را بررسی میکنند و آن را به مخاطب درست نشان میدهند. در ضمن اشتباه رایجی که بسیاری از افراد در مورد سرعت یک وب سایت انجام می دهند این است که برای بهینه سازی سرعت بیشتر به نسخه دسکتاپ توجه میکنند و غافل از نسخه موبایل هستند.

بخوانید:  قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | bedrive

نه گوگل نه کاربر علاقه ای به دیدن صفحات ۴۰۴ ندارند اگر تعداد این صفحات در سایت شما زیاد شود، گوگل به سئو تکنیکال شما نمره منفی خواهد. اما گاهی پیش می آید در سایت های فروشگاهی چندین محصول وجود دارند که تنها در یک یا چند ویژگی با هم تفاوت دارند و مجبور هستیم آن ها را هم منتشر کنیم. همچنین می توانید با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ مباحث مربوط به بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید، و در صورتی که علاقه مند به آشنایی با نحوه آموزش این دوره هستید می توانید به صفحه آموزش دیجیتال مارکتینگ مراجعه نمایید. برخی افراد در دوره دیجیتال مارکتینگ شرکت میکنند تا این مهارت را بیاموزند.

اگر به آنها کمک کنید، می توانند وب سایت مناسب منطقه خود را در نتایج جستجو به مردم نشان دهند.تگ های Hreflang به شما در انجام این کار کمک می کند. این نوع سئو به موتورهای جستجو کمک میکند تا سایت شما را بررسی کنند، به طور مؤثرتری بخزند و برای کمک به بهبود رتبهبندی ارگانیک، آن را ایندکس کنند. تمام URLهایی که باید بررسی (کراول) شوند طبق معیارهای مشخصی اولویتبندی شده و به صف خزیدن اضافه میشوند. روزهای تولید محتوای با کیفیت پایین که ارزش کمی به کاربران گوگل اضافه می کند، به امید رتبه های بالا، مدت هاست گذشته است. با این تغییر کوچک، وب سایتها متوجه افزایش ترافیک از طریق جستجوی تصویر شدند.

HTTPS یک لایه امنیتی اضافی به سایت وردپرس شما اضافه می کند. شما اولین کسی نیستید که موتورهای جستجو را به طور کامل از خزیدن در سایت خود با اضافه کردن تصادفی یک اسلش انتهایی در مکان نامناسب در فایل robots.txt خود مسدود می کنید. و استفاده از این لینک ها می تواند به کاربران کمک کند که راحت تر بتوانند در صفحات مختلف وبسایت ما جابهجا شوند و تعامل بهتری با صفحات وب سایت ما داشته باشند. البته در این نوع سئو، نه تنها باید مورد علاقه الگوریتمهای جستجوی گوگل باشیم، بلکه کاربران هم باید سایت ما را دوست داشته باشند تا زمان بیشتری از آن استفاده کنند. از مشخصههای یک صفحه خوب، داشتن محتوای کاربرپسند و مورد تایید بودن برای الگوریتمهای گوگل است.

متا دیسکریپشن یکی از مهم ترین رکن ها برای ترغیب کاربر به بازدید از سایت می باشد؛ اما انجام دادن 7 خطا باعث می شود، کاربر سایت شما را نبیند و یا از سنیور سئو آن بگذرد. دقیق تر بخوام بگم هیچ راهی برای اینکه به گوگل پول بدیم تا سایت ما را بصورت ارگانیک در لینک اول نمایش بدهد وجود ندارد. در برخی پروژه ها حتی لینک هم وجود دارد ولی CTA دیده نمی شود. اگر سایت خوبی طراحی کرده باشید، مطالب و اطلاعات مفیدی آماده کرده باشید که هم یکتاست و هم به دردبخور، اما مخاطبی برای آن وجود نداشته باشد، چه میکنید؟ که همه آنها به بهبود روند سایت کمک می کنند. در این شرایط خدمات سئو محتوا به شما کمک خواهد کرد تا محتواها بر اساس اصول سئو بهینه سازی شوند و بتوانید نتایج بهتری از آنها به دست آورید. همچنین ما در بک اند سئو کدهای شما را بهینه می کنیم، که این کار منجر به کاهش ریدایرکتها در سایت خواهد شد، کش مرورگر سایت شما را فعال می کنیم، تا سایت شما را به شبکه توزیع محتوا (CDN) متصل کرده و زمان پاسخ گویی به سرور را شدیدا بهینه خواهد کرد. در حقیقت ، بسیاری از موارد وب سایت شما تحت تأثیر سئو فنی قرار می گیرد.

این در واقع مهم ترین تفاوت سئو تکنیکال با سئو داخلی و سئو خارج از صفحه است. گوگل آن را ایندکس میکند و کاری هم با JS ندارد. Google Analytics ابزار بررسی ترافیک وب سایت است که توسط گوگل ساخته و توسعه داده شده است. هنگام کار روی SEO تکنیکال شما باید ابتدا ساختار سایت و عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید. در واقع سئو تکنیکال به بهبود جنبه های فنی یک وب سایت به منظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو اشاره دارد. در واقع یک وبسایت موفق برای آنکه بتواند تمامی کلمات و خدمات مهم خود را به صفحه اول گوگل بیاورد و صفحات خود را برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه سازی کند، باید به تمامی فاکتورهای سئو توجه ویژهای داشته باشد. در واقع MetaDescription، متا تگی بوده که در آن توضیحات مختصر و کوتاهی در رابطه با موضوع صفحه پرداخته و این توضیحات در صفحه مربوط به نتایج جستجو و زیر عناوین قرار می گیرند. کلمه مسابقه در متن با یک موضوع فرق می کند. اگر با وجود ایجاد یک استراتژی برای کلمات کلیدی و سرمایه گذاری در بازاریابی محتوایی و لینک سازی قوی هنوز هم رتبه وب سایت شما رشد چندانی نداشته است، باید به دنبال حل کردن مشکلات فنی سئو سایت خود باشید.

الگوریتم های موتور های جستجو به خصوص گوگل با کمک قوانینی که به صورت کد های برنامه نویسی نوشته شده اند ، صفحات مختلف را از نظر بهینه سازی ، تجزیه و تحلیل می کنند و مطالب شما را درک می کنند. معایب زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟ سئوی تکنیکال چیست ؟ هنگامی که سئوی فنی یا سئو تکنیکال همراه با بهینه سازی های موجود برای سئو غیر فنی انجام شود، شانس خزیدن، فهرست شدن و رتبه بندی وب سایت شما را افزایش می دهد. اگر سایت ضعیف یا کند باشد، تجربه کاربری مثبت و مفیدی برای کاربر به همراه نداشته و احساس نارضایتی را در وی تشدید میکند. ساختن یک وب سایت سریعتر، خزیدن آسانتر و قابل درک برای موتورهای جستجو از ارکان بهینه سازی فنی است. عدم رسیدگی به مشکلات فنی سئو می تواند منجر به افت رتبه شما در موتورهای جستجو و حتی ناپدید شدن وب سایت شما از صفحات نتایج موتور جستجو شود. ربات ها برای کشف محتوای سایت شما پیوندها را دنبال می کنند. با استفاده از فایل robots.txt می توانید به ربات ها در سایت خود جهت دهید. برای اینکه ssl سایت خود را فعال کنید با یک سرچ ساده در گوگل می توانید این کار را انجام دهید و یا از پشتیبانی سایتتان بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.