بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

درصد معرفی: صرافی کوینکس به کاربرانی که دوستان خود را به استفاده از این صرافی دعوت کنند، در کارمزد معاملات به دو طرف تخفیف میدهد. کیف پول یا والت امن نز در اختیار کاربران قرار میدهد. نحوه کار کردن و استفاده از کیف پول بسیار خوب و آسان است و کاربران می توانند به راحتی از کیف پول صرافی کوینکس که به نام Viawallet نهایت استفاده را کنند و گزینه های متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می دهد. رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر در مدت زمان کوتاهی میتواند به آن مسلط شود. اگرچه تعدادی از این صرافی ها از امکانات استانداردی برخوردار نیستند اما برخی از آنها با تکیه بر فناوری های پیشرفته، سرویس های بسیار مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در قسمت Limit و Amount باید قیمت و مقدار خرید را وارد نمایید اما سفارش شما تحت شرایطی در فهرست سفارش ها قرار می گیرد که آن قیمتی است که در بخش Stop وارد می کنید.

در شبکه مدیوم (Medium) این صرافی ۲.۱ هزار فالوور دارد.

اما، انجام این معاملات نیاز به یک صرافی دارد؛ همانند انجام معاملات بورسی که نیاز به یک کارگزار دارد. بیشترین حجم معاملات در این صرافی در معاملات جفت ارز بیت کوین / تتر رخ میدهد. همیار کریپتو در این مقاله بهصورت ویدئویی و در متن مقاله بهصورت تصویری گام به گام مراحل ثبت نام صرافی کوینکس را آموزش میدهد. به این ترتیب ثبت نام در صرافی پایان میپذیرد و حالا نوبت آموزش کار با صرافی کوینکس است. ما در همیار کریپتو آموزش ارز دیجیتال در مشهد را بهصورت حضوری و برای دیگر شهرها بهصورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار میکنیم. زیرا بسیاری از مشکلات عمومی بوده و در مقاله خطرات ارز دیجیتال به صورت کامل به بررسی آنها پرداختیم. 4. در ادامه در کادر password رمزعبور مورد نظر خود را وارد کنید و در خاطر داشته باشید که به منظور امنیت حساب کاربری خود، حتما حتما رمز عبورتان بایستی ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و حداقل ۸ حرف باشد.

بخوانید:  قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive
به این ترتیب صفحه جدیدی باز میشود که یکی از بخشهای آن Security Settings است. از آنجایی که این بازی به طور غیرقابل تغییر در بلاکچین در زمان واقعی ثبت می شود، کاربران می توانند نمایه خود را بررسی کنند تا ببینند چه تعداد توکن او وی آر OVR به دست آورده اند. کاربران پس از احراز هویت میتوانند تا روزانه یک میلیون دلار برداشت کنند. در انتها نیز متنی وجود دارد که از کاربر خواسته شده است تا ضوابط و قوانین Coinex را مطالعه و سپس در صورت موافقت تایید کنند. در شبکه مدیوم (Medium) این صرافی ۲.۱ هزار فالوور دارد. در سالهای اخیر مشکل امنیتی در فرایند معاملات این صرافی رخ نداده است. معاملات در فضایی کاملا شفاف مدیریت میشوند. با توجه به اینکه کاربران بیشتر به بایننس اعتماد کردهاند اما بایننس در بسیاری از موارد با انتشار اخباری که در لحظه تولید میشوند اعتماد آنها را خدشه دار کرده است؛ میتوان انتظار داشت در آیندهای نزدیک حجم معاملات در کوینکس از بایننس پیشی بگیرد.

این صرافی از پروتکل های پیشرفته SSL برای تامین امنیت تراکنش های کاربران استفاده می کند. قیمت های Order Book در ستون سمت راست قابل مشاهده هستند. میلیون ها دلار از سرمایه ایرانی های این صرافی بلوکه شد و صدای این کاربران به جایی نرسید! صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ در برنامه توکنسوزی هفتگی خود، روز دوشنبه ۵.۸۵ میلیون توکن CAKE به ارزش تقریبی ۱۴۸ میلیون دلار را سوزانده است. سطح دوم تایید است که کاربران امکان برداشت ارز تا ۱ میلیون دلار را در طول روز در اختیار دارند.

بخوانید:  1- مالیات خودرو چیست؟
یکی از صرافی های خارجی ارز دیجیتال که حتی از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند، صرافی کوینکس اکسچنج کوینکس coinex است. آیا صرافی کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی میکند؟ اپلیکیشن موبایل: صرافی کوینکس از نسخه اندروید و IOS برای کاربران موبایل پشتیبانی میکند که کار با اپلیکیشن موبایل کوینکس نیز بسیار راحت است. دارای اپلیکیشن موبایل با کاربری بسیار آسان است. سرعت انجام معاملات بسیار بالا است. دلیل استفاده از جفت ارزها در معاملات صرافی کوینکس چیست؟ صرافی های زیادی هستند که میتوان معاملات ارز دیجیتال خود را در آن انجام داد؛ اما خب به دلیل شرایط تحریمی برای داشتن حساب کاربری در صرافی های خارجی احتیاج به VPN آی پی ثابت است.