با هوندا سیویک جسورانه برانید

با هوندا سیویک جسورانه برانید

فارغ از برخی ایرادها که کارشناسان و منتقدان به‌این خودرو وارد می‌کنند (مانند شباهت بعضی از نماهای این خودرو به‌فولکس‌واگن جتا یا محصولات کادیلاک) سیویک جدید نمره قابل قبولی را به‌خصوص در مقایسه با نسل قبلی به‌دست می‌آورد.

با هوندا سیویک جسورانه برانید

می‌توان گفت تاکنون چنین طراحی مشبک و لانه‌زنبوی، به‌فرم مستطیل، در هیچ خودرویی دیده نشده است. کلاستر کاملا دیجیتال با صفحه‌نمایشگر ۷ اینچی لمسی که به‌صورت استاندارد در کنسول میانی قرار گرفته، حس مدرن بودن خاصی را به‌فضای داخلی این خودرو می‌افزاید.

البته ناگفته نماند که نمایشگر ۹ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، کلاستر ۱۰.۲ اینچی تمام‌دیجیتالی پشت آمپر، سیستم صوتی Bose، صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه اتوماتیک، سیستم گرم‌کن صندلی‌ها، سیستم پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم هشدار انحراف از مسیر و کروزکنترل هوشمند از مهم‌ترین آپشن‌های سیویک جدید هستند.

بر اساس آن‌چه کمپانی هوندا می‌گوید، صندلی‌های جدید از طراحی نوینی برخوردار هستند که بدن سرنشین را به‌صورت کامل پوشش می‌دهند و قرارگیری راننده نسبت به‌فرمان در سطح بالایی از راحتی است.

به‌طور کلی نسل جدید هوندا سیویک، همچنان یک خودرو عملکردی (پرفورمنسی) است. این خودرو برخلاف گذشته، از یک طراحی منطقی‌تر و زیباتر، چه در ظاهر و چه در کابین خود برخوردار است و از پیشرانه‌ای بهینه و سواری رضایت‌بخشی برخوردار است. قیمت‌ها برای خرید سیویک جدید از ۲۱ هزار و ۷۰۰ دلار آغاز می‌شود که در این بازه قیمتی به‌جرأت می‌توان گفت برگ برنده با هوندا سیویک است. مدرن‌تر و لوکس‌‎تر از همیشه

با هوندا سیویک جسورانه برانید

نسل یازدهم هوندا سیویک سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی دقیقا پس از پشت سرگذاشتن چالش جدی صنعت‌خودرو در شرایط پساکرونایی به‌جهان معرفی شد. خودرویی که از نظر طراحی خارجی و داخلی تغییرات گسترده‌ای را تجربه کرده است. روی قوای محرکه این خودرو تنها برخی بهینه‌سازی‌ها صورت گرفته است. بسیاری از کارشناسان و منتقدان بر این باورند که سیویک جدید نسبت به‌نسل قبلی خود شیک‌تر، زیباتر و البته کارآمدتر است.

بخوانید:  حذف یارانه بنزین برای ۳۳‌درصد از نیجریه‌ای‌ها

شاهکار بی‌پایان هوندا

با هوندا سیویک جسورانه برانید

همچنین قرارگیری دو پدال شیفتر به‌رنگ مشکی پیانویی در پشت فرمان، رانندگی با سیویک جدید را جذاب می‌کند. از نظر فضای کابین، با وجود افزایش ۳۵.۵ میلی‌متری فاصله محور و نیز عرض بیشتر خودرو، شاهد تفاوت زیادی با نسل قبل نیستیم. با این حال فضای کابین راضی‌کننده بوده و نمره خوبی را کسب می‌کند.

این محصول هوندا در بازار آمریکای‌شمالی با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. با ذکر این مقدمه اجمالی به‌بررسی کلی طراحی ظاهری، داخلی و نیز تجربه رانندگی با این خودرو می‌پردازیم.

از دیگر تغییرات ویژه در کابین سیویک جدید می‌توان به‌استفاده از پلاستیک نرم و منعطف در قسمت بالای داشبورد و طراحی کاملا جدید صندلی‌های جلو و ردیف عقب اشاره کرد.

با یک نگاه کلی به‌نسل جدید سدان کامپکت موفق هوندا یعنی سیویک، در می‌یابیم که با یک خودرو کاملا جدید و البته زیباتر از قبل مواجهیم. به‌خصوص این‌که دیگر آن طراحی شلوغ را که از فرم‌پردازی و خطوط پیچیده و آزاردهنده برخوردار بود، مشاهده نمی‌کنیم.

دوخت باکیفیت و استفاده از چرم، تاکید ویژه‌ای بر ارتقای کیفیت سیویک جدید دارند. غربیلک‌فرمان نیز به‌صورت کامل، بازطراحی شده است.

در داخل کابین نیز می‌توان همان فلسفه‌ای را که طراحان کمپانی هوندا در نمای بیرونی دنبال کرده‌اند مشاهده کرد. به‌عبارت دیگر طراحی ساده و مینیمال در فضای داخلی خودرو نیز به‌خوبی به‌چشم می‌آید. همچنین استفاده از متریال و مواد باکیفیت‌تر مانند فلز براق و سطوح نرم و مقاوم در برابر لک و اثر انگشت، در بهبود نمای کلی کابین تاثیرگذار بوده است.

یکی از جاذبه‌های کابین هوندا سیویک جدید، طراحی منحصربه‌فرد دریچه‌های هوای سیستم تهویه‌مطبوع این خودرو است.

بخوانید:  قیمت 207 تیپ 5 مشخص شد

اِلِمان‌هایی که شاید برخلاف سایر خودروسازان، غیرمتعارف نبوده و حس زیبایی خاصی را برای این سدان کامپکت به‌ارمغان آورده است.

به‌جرأت می‌توان گفت سیویک جدید از یک طراحی مینیمال و به‌اصطلاح پخته‌تر برخوردار است. از نکاتی که در زیباتر شدن سیویک تاثیرگذار بوده می‌توان به‌ارتفاع کمتر و در نتیجه سطح شیشه کمتر نسبت به‌بدنه و عرض‌ بیشتر خودرو اشاره کرد. این طراحی علاوه‌بر زیبایی، تناسباتی جا افتاده‌تر را به‌وجود آورده است. اِلِمان‌های زبان جدید طراحی هوندا، پیکره سیویک را جذاب‌تر کرده است.

با هوندا سیویک جسورانه برانید

در یک جمله می‌توان گفت هوندا این بار خوش‌تیپ‌تر ظاهر شده است!

با هوندا سیویک جسورانه برانید

همچنین کمپانی هوندا امکان سفارش‌های خاص را به‌مشتریان می‌دهد تا با سلیقه خود رنگ تمام ادوات داخلی را انتخاب کنند. درضمن سه نوع متریال جدید نیز برای روکش صندلی‌ها دردسترس قرار گرفته است.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244662/%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D9%88%DB%8C%DA%A9-%D8%AC%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF