بررسی گوشی شیائومی نوت 8 پرو + قیمت و مشخصات نوت 8 پرو

مونو پاد به شما کمک میکنه تا عکس های سلفی خلاقانه ای بگیرید . گوشی شیائومی نوت 8پرو از چیپست جدید Helio G90T با نام تجاری جدید و همچنین باتری بزرگ 4500 میلی آمپری با شارژ سریع و نصب دوربین چهارگانه در پشت ، تمام آن چیزی است که گوشی شیائومی نوت ۸ پرو لازم داشته است تا به یک گوشی رقابتی مبدل شود. اگر وضع مالی تون خوبه – خب دارنگی و برازندگی – بخرید و ازش لذت ببرید اما اگر وضع مالی تون تووووووپ نیست توصیه میکنم با این پول یه پاور بانک درست و حسابی بخرید که به مراتب واجب تره . شارژر فندکی برای همین روزا ساخته شده و اتفاقا خیلی هم کار آدمو راه میندازه اما من اکیدا توصیه میکنم به جای شارژر فندکی یه پاور بانک درست و حسابی بخرید و ازش استفاده کنید چون اغلب شارژرهای فندکی استاندارد نیستن و ممکنه به باتری گوشی تون آسیب جدی بزنن .

نکته مهم : به هیچ وجه از این پاور بانک های ارزون درپیت 10 هزار تومنی که تو مترو میفروشن نخرید ! اما گوشی های ارزون قیمت مثه گلکسی جی 5 محافظ صفحه ندارن و باید حتما براش یه محافظ صفحه نمایش بخرید . اگر محافظ داشته باشه اصلا نیازی به برچسب محافظ نداره اما اگر یه گوشی ارزون قیمت خریدین و مطمئنید که محافظ صفحه نمایش نداره حتما یه محافظ براش بخرید . ضرورت کابل MHL به نیاز خودتون بستگی داره اما در کل چیزی نیست که بلافاصله بعد از خرید گوشی بهش نیاز پیدا کنید . هرچند که مونوپاد وسیله گرونی نیست و با 30 هزار تومن می تونید یه مونوپاد نسبتا خوب بخرید اما اگر موقع خرید پول کافی ندارید می تونید بعدا یه دونه بخرید . اما به نظر من شارژر بی سیم بیشتر یه وسیله لوکسه و اصلا ضروری نیست .

شاید به نظر تون مونوپاد یه وسیله غیرضروری باشه اما من توصیه میکنم حتما یه مونوپاد بخرید مخصوصا اگر اهل سفر هستین . به این میله میگن مونوپاد . این یک مدل تجارت قاتل است که به این گوشی در رشد انفجاری خود طی چند سال گذشته کمک کرده است. مواقعی به درد میخوره که میخواید یه ویدیو یا یه فایل صوتی ( مثلا موسیقی ) رو با صدای بلند تر گوش بدین یا موقعی که بدون ماشین میرید مسافرت یا پیک نیک بهتره یه اسپیکر بلوتوثی هم داشته باشید که بتونید موسیقی هم گوشی کنید اما در کل اسپیکر بلوتوثی برای گوشی ضروری نیست و توصیه میکنم اگر بودچجه تون محدوده اصلا بهش فکر نکنید چون خرج الکیه . مثلا موقع مسافرت پاور بانک خیلی به دردتون میخوره . کالاهای اصلی به دلیل عمر بیشتر، مقرون به صرفه تر هستند؛ چون به جای چند بار هزینه کردن برای کالای نامرغوب، تنها یک بار هزینه برای کالای اصل پرداخت می شود.

بخوانید:  فضای اداری مدرن: عناصر اصلی که باید به آن توجه کنید - Mokaab

بررسی گوشی شیائومی

یک گوشی جدید همیشه ازنظر سرعت و کارایی بهترین عملکرد را خواهد داشت. ازجمله دیگر مشخصات مهم این گوشی میتوان بدین موارد اشاره کرد: پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا 64 گیگابایت، حافظه داخلی 16، 32 یا 64 گیگابایتی با رم 2 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، فیلمبرداری دوگانه، دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی با قدرت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تراشه اگزینوس 5410، پردازنده مرکزی هشت هستهای (4 هسته 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A15 و 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A7) و باتری لیتیومی 2600 میلی آمپری. تا اینجا همه لوازم جانبی که خدمت تون عرض کردم برای گوشی موبایل ضروری بودن اما در این قسمت میخوام در مورد لوازم جانبی که ضرورت ندارن یکم توضیح بدم . لوازم جانبی گوشی که خریدن شون ضروری نیست ! اون اوایل که مونوپاد به بازار اومده بود آدمای خاصی میخریدنش اما کم کم همه فهمیدن این وسیله چقدر به درد بخوره به همین خاطر اغلب کاربران گوشی های هوشمند یه مونوپاد خریدن .

بررسی لوازم جانبی گوشی

واقعا چجوری میشه تو یه کارت حافظه موبایل که کوچیک تر از ناخن دستتونه مثلا 512 گیگا بایت اطلاعات جا داد ؟ صفحهای بزرگتر با قاب نازک تر در کنار و قسمت تشخیص دهندهی اثر انگشت که از دکمهی home موجود در پایین صفحه به نقطهای در پشت گوشی و کنار دوربین انتقال یافته بود. شایان ذکر است که شیائومی نوت ۸ پرو تفاوتهای چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خود داشته؛ اما گوشی شیائومی ردمی نوت 8 به جزء چند مورد تغییر چندانی نداشته است. امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود ترجیح میدهند خرید های خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی انجام دهند. S9 Plus توانایی دارد که در هنگام حرکت به طور خودکار ضبط فیلم آهسته را آغاز کند. به همین دلیل هنگام خرید باید نهایت دقت را برای خرید محصولات جانبی بکار ببرید و به دلیل قیمت کمتر، کیفیت را فدا نکرده و سلامت دستگاه خود را حفظ کنیم.

بخوانید:  تبلیغات در تلگرام تبلیغ تلگرامی هدفمند و موثر با تعرفه عالی
اگر پشت فرمون هستین توصیه میکنم از اسپیکر ماشین برای شنیدن صدای مخاطب استفاده کنید تا یه وقت تمرکز تون بهم نریزه . پاور بانک در واقع یک منبع تغذیه است که اول شارژش می کنید و بعدا می تونید از برق ذخیره شده تو پاور بانک برای شارژ گوشی تون استفاده کنید . این گوشی با دو ظرفیت 64 و 128 در حال عرضه میباشد که قابلیت استفاده از میکرو اس دی نیز در این محصول وجود دارد. همچنین شارژ کامل دستگاه نیز حدود 01:30 زمان نیاز دارد که رقم بسیار خوبی با توجه به اندازه باتری است. اگر خیلی اهل موسیقی هستین بهتره یه هدفون لوتوثی بخرید تا دیگه موقع گوشی کردن به موسیقی دست و پاگیر نباشه . بر روی نمایشگر یک شیشهی محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده تا از این بابت نگرانی چندانی نداشته باشید. برچسب محافظ صفحه نمایش گوشی می تونه تا حد زیادی از صفحه نمایش گوشی تون محافظت کنه از خط و خش روی نمایشگر گوشی تون جلوگیری کنه .

با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق میکند. پشتیبانی میکند یا خیر اما متاسفانه تلاشهای ما نتیجه خاصی در بر نداشت. این تراشه از تکنولوژی HyperEngine پشتیبانی میکند که قابلیتهای زیادی از جمله بهینهسازی عملکرد گیمینگ و عملکرد بهتر دوربینها و… این سری معمولا از پرفروشترین گوشیهای تلفن همراه سال نیز هستند و افراد زیادی برای خرید گوشی سامسونگ این سری را میپسندند. تنها کافیست روی تصویر یکی از گوشیهای موبایل موجود در این صفحه کلیک کرده تا بتوانید پس از بررسی مشخصات و قیمت آن، برای خرید گوشی Samsung S Series از فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال اقدام کنید.

بخوانید:  راهنمای خرید ویلا

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که افکت تار کردن پسزمینه باعث خواهد شد تا دریچه لنز کمی بسته شود به طوری که عدد مربوط به این قسمت به صورت پیشفرض روی f/4.0 تنظیم شده و برای تصویربرداری مناسب نیست بنابراین بهتر خواهد بود تا آن را روی عدد f/2.0 تعیین کنید تا افکت بوکه بهتری بر تصاویر اعمال نماید. آرم Redmi در بدنه پشتی گوشی به چشم میخورد. عکسهای اولترا واید پاشنه آشیل بسیاری از دوربینها هستند ولی لااقل در مورد گلکسی اس 21 اف ای باید این مورد را یک استثنا بدانیم. با کمک کابل OTG می تونید هر وسیله ای که با USB کار میکنه رو به گوشی یا تبلت تون وصل کنید و ازش استفاده کنید . سامسونگ به زمان عرضه پرچمدار جدید سری اس خود نزدیک می شود و به همین بهانه نگاهی به معروف ترین گوشی های سری به بهترین گوشی های سری اس سامسونگ از سال 2010 می اندازیم.

برای مثال با کابل OTG می تونید فلش مموری یا هارد اکسترنال ، موس یا کیبرد رو به گوشی تون وصل کنید فونر سایت خرید گوشی سامسونگ . پیشتر در زومیت، MIUI 10 و تفاوت انواع رام چین و جهانی آن را بهدقت بررسی کردهایم؛ بنابراین برای آشنایی کامل با رابط کاربری اختصاصی شیائومی، شما را به مطالعهی مقالهی بررسی رابط کاربری MIUI 10 دعوت میکنیم. بنابراین قبل از اینکه بخواید برای گوشی تون برچسب محافظ بخرید ، حتما تو مشخصات فنی گوشی تون چک کنید که آیا به صورت کارخونه ای محافظ صفحه نمایش داره یا نه .

خرید گوشی شیائومی