بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان دزدگیر هوشمند-امن باش

تفاوت آن­ها در استفاده از کلیدهای معمولی یا سوئیچ آلفا و قفل مرکزی یا کلید کنترل از راه دور به منظور روشن و خاموش کردن دستگاه است. به طور کلی به سیستم و یا تجهیزاتی که از سرقت و یا ورود غیر مجاز به ساختمان ها جلوگیری می کند، دزدگیر گفته می شود. در گذشته های نه چندان دور از نرده های آهنی برای جلوگیری از سرقت و وورد غیر مجاز استفاده می شد، اما امروز تکنولوژی پیشرفت کرده و با نصب دزدگیر در امکان مختلف راه نفوذ سارقین بسته شده است. همچنین توجه داشته باشید که دزدگیر باید در یک فضای مناسب نصب شود تا بتواند حداکثر کارایی و امنیت را برای شما فراهم آورد.

پک امنیتی دزدگیر هوشمند بی‌سیم مدل HS 2

دزدگیر های ایرانی علاوه بر چشمی بیسیم دارای 4 زون میباشند که به هر کدام میتوان تعداد زیادی چشمی با سیم به طور سری متصل کرد اما در دزدگیر های چینی فقط میشود از چشمی بیسیم استفاده کرد.پس با توجه به خطا دار بودن چشمی بیسیم به دلیل ضعف باطری دزدگیر های چینی قابل اعتماد نیستند. این مگنت هم در دزدگیرهای خانگی و هم در دزدگیرهای تجاری و یا سیستم اعلام سرقت بانکی نیز استفاده میشود.جریان مصرفی بسیار پایینی دارد و مجهز به باتری داخلی می باشد. بعضی از این سنسورها مجهز به نمایشگر کاهش شارژ باتری نیز هستند و برد مفید آنها با توجه به فرکانس 315MHZ که مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز میباشد در محیط های بدون پرازیت و موانع 100 متر میباشد.

  • در تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر علاوه بر تماس و پخش پیام در هنگاه تحریک شما پیامک هایی نیز دریافت میکنید که گزارشاتی از قبیل فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران دیگر،تحریک سیستم در هنگاه سرقت،اعلام زون تحریک شده در محل،قطع جریان برق شهر،و…را به شما اطلاع میدهد.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • اگر آنها از زور برای نفوذ استفاده کنند، این یک حمله به خانه در نظر گرفته می شود.
  • در این سیستم ها ایجاد آلارم می تواند با صدای بلند و آژیر همگانی باشد و یا به صورت خصوصی به تلفن همراه صاحب خانه پیام ارسال شود.
  • باتری دتکتور دود بیسیم 9 ولت کتابی آلکالاین است که بهتر است هر 6 ماه یکبار تعویض شود.
بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | bedrive

می بایست شوک سنسور بر روی درب و در نزدیکی دستگیره آن از داخل منزل نصب شود. محل نصب تلفن کننده سیم کارتی باد از لحاظ انتن دهی بررسی شود تا انتن دهی ضعیف نباشد زیرا عملکرد سیستم را دچار مشکل کرده و ضریب امنیتی را پایین میاورد . در هنگام نصب سنسور بیم خطی دزدگیر اماکن، چشمی ها باید در فاصله تعیین شده برای سنسور و دقیقا روبروی یکدیگر نصب شوند تا تمام خطوط سنسورهای به همدیگر دید داشته باشند.

پکیج دزدگیر هوشمند مکسرون مدل MX-BA-PAN-01 Plus Siren

بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان دزدگیر هوشمند-امن باش

دزدگیرهای اماکن عموما دارای اپلیکیشن و نرم افزار می‌باشند که از طریق آن امکان کنترل از راه دور فراهم می‌شود. سیستم دزدگیر خانه هوشمند دارای اجزای مختلفی می باشد که به وسیله آن ها امکان کنترل از راه دور برای فرد فراهم می شود. مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش دزدگیرخانه ، پنل یا دستگاه مرکزی است که درصورت اختلال در آن، کارکرد بقیه اجزا مختل می‌شود. لازم است در هنگام خرد پنل مرکزی دقت بسیار کنید تا بتوانید بهترین پنل را خریداری کنید.

از مهم ترین و محبوب ترین مدل های دزدگیر موجود در بازار می توان بهدزدگیر اماکن اشاره نمود. این دزدگیر ها در ساختمان ها م مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی ما به نوعی با هوشمندسازی آشنایی داریم و در طول روز فعالیت‌های زیادی را از این طریق انجام می‌دهیم. به طور مثال می توان به درب های اتوماتیک پارکینگ ها، ریموت کنترل ها و ..

بخوانید:  طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی وب رمز | totoweb

به عنوان مثال اگر در مغازه 20 متری که دو درب دارد با نصب یک سنسور ماکروویو کل محیط مغازه پوشش داده شده و با ورود سارق از هر کدام از درب ها دزگیر amnbash.ir فعال خواهد شد. یکی از نکاتی که در نصب دزدگیر اماکن هائز اهمیت است استفاده و نصب چشمی یا همان سنسورهای حرکتی باسیم است. سنسور حرکتی بی سیم به دلیل نداشتن سیم کشی نصب راحت و سریع تری دارند اما اگر باتری آن ضعیف شود امکان کار نکردن یا ایجاد آلارم کاذب را در پی خواهد داشت.

کیت مراقبتی امنیتی دزدگیر هوشمند بی‌سیم Tuya مدل HS2