بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

قدرت فوقالعاده تولید شده توسط موتور دراین کلاس با کمک جعبه دندهاي 7 سرعته و خودکار به هر چهار چرخ 21 اینچی ماشین منتقل میشود. جعبه دندهاي که تویوتا برای این مدل درنظر گرفته است 8 سرعته و خودکار است و سامانههاي متعددی دراین اتومبیل استفاده شده است که تمام این امکانات باعث شده است این ماشین از قیمتی معادل 83 هزار دلار شروع شده و بر اساس آپشنهایي که دارد قیمت ان بیشتر هم شود. لکسوس از نظر ایمنی نمره قابل توجهی کسب کرده است و با استفاده از کیسههاي هوای پردهاي برای تمام سرنشینان و همان گونه برای زانوهای آن ها در برابر صدمات ناشی از تصادفات قدرت حفاظتی بالایی دارد. بهطور پیش فرض دراین مدل چرخهاي عقب محرک است و نسخه چهارچرخ محرک به صورت آپشن ارائه می شود که در بین خودروهایی با این اندازه و ویژگی کمتر بهچشم می خورد. لندرور از جمله شرکتهایي بوده که از همان روزهای اول بهطور ویژهاي وارد دنیای ماشینهاي شاسیبلند شده است. لندرور در نسخه کاملا لوکس خود تمام امکانات و تجهیزاتش رابه کار بسته است تا خودروی تمام لوکسی چه از نظر فنی و چه از نظر زیبایی داخلی و مواد بکار رفته رابه مشتریان وفادارش ارائه کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایت بی درایو لطفا از سایت ما دیدن کنید.

درسالهاي اخیر این مدل بهروزرسانی شده است تا توان رقابتی خودرا در دنیای همه ی جا روها حفظ کند. لندکروزر از جمله خودروهایی بوده که در نسلهاي متعدد از گذشته دور تا به امروز در خط تولید تویوتا وجود داشته است و قدرت و کیفیت ساخت این خودرو های ژاپنی از جمله دلایل ماندگاری لندکروزرها بوده است. آفرود با این اتومبیل تجربهاي متفاوت است و تمام حسگرها و فناوریها درکنار هم قرار گرفتهاند تا سرنشینان سفرهایی ایمن و آسان داشته باشند. سامانههاي متعددی دراین ماشین ایمنی و امنیت را برای سرنشینانش تضمین می کند و با داشتن انواع مختلف کیسههاي هوا این لوکس قیمتی می تواند سرنشینان خودرا در برابر انواع تصادف محافظت کند. قیمت مشخص شده برای این خودروی همه ی جا رو 76 هزار دلار است. برای مثال 20 حالت تنظیم صندلیها بصورت برقی و استفاده از چرمهاي بسیار مرغوب و بسیاری امکانات دیگر دلیل قیمت بالای این مدل نسبت به سایر مدلها بوده است. مدل اسکالاید ESV نسبت به مدلهاي گذشته خود تغییرات جزئی را درسال 2016 تجربه کرده است با این حال جزو خودروهایی است که 8 نفر با بارها و ملزوماتشان میتوانند در ان به اسانی و با ایمنی بالا سفر کنند و حتی کاروان یا تریلری به ان وصل شود و از نظر قدرت و شتاب باوجود تمام این شرایط ماشین عملکرد بالا و مناسبی سایت بی درایو داشته باشد.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت ام وی ام امروز | bedrive
اما محصول جدید لندرور رنجروور اسپرت با حجم موتور 5 لیتری با 8 سیلندر و توربو شارژر 550 اسب بخار نیرو تولید میکند که برای خودرویی لوکس کاملا مناسب است. قیمت اعلام شده برای این خودروی 2700 کیلوگرمی 89 هزار دلار است. بنز سری GL را در مدلهاي مختلفی با پیشرانههاي متفاوتی تولید کرده است اما نیرومندترین و گرانترین آن ها سری GL550 است که با 91 هزار دلار یک سر و گردن از رقبای چهارچرخ محرکش بالاتر قرار گرفته است. برندی مانند بنز با سالها تجربه در صنعت ماشین همواره سبک و سیاق خاص خودش را در زبان طراحی استفاده کرده و این موضوع باعث شده است همواره محصولاتی قابل اتکا، مقاوم و گرانقیمت را در فهرست محصولات خود داشته باشند. خودرو های شاسی بلند طرفداران خاص خودرا دارد و اصولا گرانقیمت نیز میباشد ، در ایننجا به معرفی گران ترین و بهترین خودرو های شاسی بلند دنیا خواهیم پرداخت.

ظاهر بیرونی این لندرورها بر اساس طرح کلی مدلهاي گذشته است با این تفاوت که کمی تهاجمیتر شده است و سادگی نسبی در طراحی ان بهچشم می خورد که در سایر رقبا این موضوع کمتر دیده می شود و انها جثه بزرگتری دارند. طراحی داخلی این اتومبیل کاملا رانندهمحور است و همه ی چیز برای داشتن یک تجربه رانندگی در ایمنی و اسانی بالا فراهم شده است. و این اتومبیل را قادر میسازد که با کمک جعبه دنده 8 سرعته در مدت زمان 8/ 5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که برای خودرویی با این عظمت کاملا مناسب و حیرتانگیز است. انتقال 550 اسب بخار قدرت به چرخها نیاز به جعبه دندهاي ویژه دارد که در مورد لنجرور اسپرت این وظیفه خطیر به وسیله جعبه دندهاي 8 سرعته و اتوماتیک انجام میشود. سری LX در لکسوس از سال 1996 تا به امروز در خط تولید حضور داشته است ودر مدل 570 لکسوس موتوری با حجم 7/ 5 لیتری را انتخاب کرده است که میتواند 383 اسب بخار قدرت تولید کند و با جعبه دنده 8 سرعته می تواند در مدت زمان 2/ 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. فورد تجربه طولانی در ساخت خودرو هایتراک و نیرومند دارد ودر برند لینکلن از سال 1998 تا امروز توانسته موفق عمل کند.

بخوانید:  قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive