بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا 1401 جدیدترین ها + قیمت-اصیل بخرید

قیمت خرید یخچال فریزر دوقلو اسنوا 0190SW در دیجی کالا حدود 26 میلیون تومان است. البته دنبال یخچال با قیمت مناسب میگردید، باید بگویم یخچال های دوو نیز از قیمت بسیار خوبی برخوردارند به همین منظور میتوانید به « بهترین مدل یخچال دوو » نیز نگاهی بیاندازید. دوو یک برند کره ای است که یخچال هایش را در کشور خودمان نیز تولید میکند. دومین نکته ای که باید قبل از خرید بهترین یخچال اسنوا حتما به آن توجه کنید، میزان ظرفیت و تعداد طبقات یخچال است.

در خارج از کشور شرکت های الجی و سامسونگ رقیبان اصلی این برند محسوب می گردند. چند روز از طریق نماینده شرکت، تونستم واسه 45 روز آینده پیش خرید کنم، کل پولش هم واریز کردم تا چهل پنجاه روز دیگه که نمیدونم تحویل می‌گیرم یا نه. خیلی سنگینه و موقع جابجایی سعی کنید اگر مسافت تا آشپزخونه زیاد باشه حتما کارگر مخصوص بگیرید که هم یخچالتون آسیب نبینه و از همه مهمتر خودتون آسیب نبینید. لامپ LED آبی هست و اگر سفید یخی بود بنظرم قشنگتر جلوه میکرد ولی خب این سلیقه ایه. مجله اینترنتی و راهنمای خرید تپ سنج از آذر سال 1399 شروع به فعالیت کرد. نورپردازی داخل یخچال بسیار مناسب است اما مشکلی که مشاهده کردم این است که نمیتوان بطری ها را به صورت افقی در طبقات گذاشت.

مخزن آب سرد جزو ویژگی هایی است که هر یخچال سایدی باید داشته باشد. قابل ذکر است انواع مخزن آب سرد در یخچال اسنوا به آسانی به شیر آب متصل میشود و تمامی اقلام مورد نیاز جهت نصب همراه محصول ارسال میشود. این قابلیت کمک میکند از میزان سردی داخل یخچال با خبر شوید و همچنین دما را با توجه به سلیقه ی خود تنظیم کنید. امروزه طیف وسیعی از بهترین یخچال های ساید اسنوا از این قابلیت کاربردی بهره مند میباشند. به این طریق این برند در تلاش بوده است تا اعتماد مشتریان خود را جلب کند تا افراد با اطمینان خاطر بالاتری برند اسنوا را برای خرید یخچال فریزر انتخاب کنند . مدل‌های S TI، S4-0250T و S4-0262LW از جمله بهترین یخچال‌های کمبی (در مدل کمبی، یخچال و فریزر به صورت بالا و پایین طراحی شده‌اند) اسنوا هستند.

بخوانید:  تیشرت مردانه ست‌من

در ساید بای ساید اسنوا مدل S۸-۲۲۶۱SS با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. بهترین مارک های یخچال ایرانی، قطعا انتخاب بسیاری از افرادی هستند که ترجیح می دهند از تولیدات داخلی بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا استفاده کنند. خرید یخچال فریزر، یکی از کارهایی است که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد، چون یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم خانه به شمار می رود و به طور غیر مستقیم، با سلامت شما نیز مرتبط است. ضمن اینکه بهترین مارک های یخچال ایرانی در برابر درصد زیادی از یخچال های خارجی، قیمت مناسب تر و پایین تری دارند و بسیاری از امکانات برندهای خارجی را هم دارا هستند. یخچال فریزرهای برفاب، امرسان، اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل، یخساران، آزمایش و مارک های دیگر، از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی هستند که آزمایش خود را نیز پس داده اند و استفاده کنندگان خود را راضی نگه داشته اند. یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن دقت داشته باشیم ، نوع سیستم سرمایش و نوع گردش هوای سرد داخل یخچال است.

یخچال فریزر اسنوا دارای آبریز خارجی است که توسط مخزن داخل یخچال دوقلو اسنوا، آب را خنک کرده و مشکل لوله‌کشی آب را برطرف می‌کند. این محصول مجهز به نسل جدید کمپرسورهای با راندمان بالا بوده و باوجود کمپرسور بسیار کارآمد، قدرت خنک‌کنندگی این مدل از بهترین یخچال فریزر اسنوا افزایش‌یافته و صدای کمی دارد. کمپرسورهای با راندمان بالا مصرف بسیار کمی داشته و کلاس مصرف انرژی +A دارند. و در نهایت آخرین مدلی که به بررسی آن خواهیم پرداخت یخچال فریزر بالا اسنوا مدل 0275 است این یخچال که بسیار به صرفه و کم مصرف است با فضای داخلی زیاد خود یکی از پر طرفدار ترین محصولات شرکت اسنوا است. این یخچال فریزر دارای گنجایش 27 فوت (571 لیتر) می باشد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و تازه و خنک نگهداری میکند.

بخوانید:  اتاق فرار ترسناک تهران، کرج-آل اسکیپ

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2321SS

بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا 1401 جدیدترین ها + قیمت-اصیل بخرید

طراحی استاندارد این یخچال ها کاملا منطبق با کابینت های مدرن است و حمل آن آسان است. کمپرسور Inverter Digital در یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340SS با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اگر نمی خواهید برای خرید بهترین یخچال ساید اسنوا زیا هزینه کنید. پس از شناخت کیفیت یخچال اسنوا در این جا قرار است بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا را به شما معرفی کنیم ، از همه مهم تر ویژگی ها و قابلیت های آن ها را هم ذکر کرده ایم ، در ادامه برای شناخت بیشتر مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو اسنوا با ما همراه باشید . یخچال فریزر مدل BFN20D321 یک محصول کاربردی از امرسان و یکی از بهترین مارک های یخچال ایرانی است که در گروه یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می گیرد. با توجه به ابعاد کوچک این یخچال فریزر امرسان، نمی توانید انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشته باشید، اما برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است.

اسنوا یک برند کاملا ایرانی است که کار خودش را در سال 1386 با تولید اجاق گاز و کولر آبی آغاز کرده است. اما اکنون اسنوا با تولیدات گسترده ی لوازم خانگی از قبیل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون و … توانسته سهم زیادی از بازار لوازم خانگی داخل کشور را در دست بگیرد. گفتنی است این برند ایرانی با تولیدات باکیفیت خود توانسته در بازار کشورهای همسایه نیز وارد شود.

قیمت بهترین یخچال های اسنوا

خیلی صداش تو مخ نیست و همچنین میوه هارو به مدت طولانی سالم نگه میداره از خرید یخچال ساید اسنوا مدل SN8-2261SS راضی هستم. همانطور که مشاهده کردید همه چیز به ظرفیت گنجایش یخچال بستگی دارد. البته موارد دیگری در تعیین قیمت تاثیر گذار است که در ادامه هریک را به طور کامل شرح میدهیم. در ادامه ی این مطلب لیستی از بهترین یخچال های ساید اسنوا را همراه با نظر خریداران در اختیار شما کاربران عزیز میگذاریم تا انتخابی دقیق و متناسب با نیازتان داشته باشید.

بخوانید:  آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

سد سرمایی داره و نمیزاره با هر بار باز شدن دربها،سرما از یخچال بیرون بره و مصرفتون میاد پایین و گردش هوای سرد بطور یکنواخت همه جای یخچال صورت میگیره که همه مواد غذایی سالم میمونه. سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر، امکان سردکردن مواد غذایی داخل یخچال را در زمان کم فراهم می کند تا مواد غذایی با همان تازگی اولیه خود و بدون از دست دادن ویتامین باقی بمانند. اصیل بخرید برای بررسی و معرفی بهترین کالاهای بازار در کنار شما خواهد بود. در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است.

این مدل جزو بهترین یخچال فریزر اسنوا است که بسیار کم مصرف بوده و با فضای داخلی بزرگ خود از پرطرفدارترین محصولات این شرکت به حساب می آید. این یخچال‌ فریزر دارای گنجایش 27 فوت است که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای‌داده و تازه و با طراوت نگهداری می‌کند. نمودار مصرف انرژی جزو ویژگی هایی است که نه تنها باید قبل از خرید بهترین یخچال ساید اسنوا به آن توجه کنید بلکه هر لوازم برقی دیگری باید این ویژگی را داشته باشد. با توجه به تحقیقاتی که کرده ایم متوجه شدیم که بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا دارای گارانتی و ضمانت 90 روزه بوده است .

  • از بهترین ویژگی های این یخچال همان ابعاد بزرگ و تقسیم بندی بزرگ یخچال است.
  • قابل ذکر است انواع مخزن آب سرد در یخچال اسنوا به آسانی به شیر آب متصل میشود و تمامی اقلام مورد نیاز جهت نصب همراه محصول ارسال میشود.
  • علاوه بر این‌ها کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود روی یخچال فریزر اسنوا امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم کرده است.