بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ راهنمای خرید کول پد بهترین یاب

بنابراین اگر دستگاه شما بیش از حد گرم می‌شود یک پد خنک کننده برای آن تهیه کنید. پایه‌های خنک کننده لپ تاپ اگر از برندی شناخته نشده باشند شاید از قیمت مناسب‌تری برخوردار باشند اما ممکن است خیلی زودتر فرسوده شوند و جنس مرغوبی نداشته باشند. بنابراین همیشه به دنبال خنک کننده لپ تاپ با برند شناخته شده باشید، زیرا دارای قطعات با کیفیت‌تری هستند و حداکثر خنک کنندگی را برای لپ تاپ شما فراهم می‌کنند. برخی از برندهای خوب خنک کننده لپ تاپ دیپ کول، کولر مستر، بلکین و … هستند.

  • به ویژه اگر بیش از یک فن داشته باشند یا به چراغ‌های تزیینی و دیگر امکانات جانبی مجهز شده باشند.
  • اما به غیر از این، نقطه ضعف دیگری در مورد TopMate C5 وجود ندارد.
  • ضمن تشکر از شما بابت مطالعه این مطلب امیدواریم که توانسته باشیم در جهت خرید بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ ( راهنمای خرید کول پد ) به شما کمک کرده باشیم.
  • گاهی اوقات باعث ضربه شدید می شود و می تواند به اجزای داخلی آسیب برساند.
  • همچنین اگر قرار است زمان زیادی از فن کول پد استفاده کنید، بهتر است برق مورد نیاز کول پد را از لپ تاپ تامین نکنید.

پس با خیال راحت لپ‌تاپ را به صورت مورب روبروی خود قرار دهید و بدون آسیب رساندن به بدن خود بازی کنید . فن‌ها معمولا با نویز همراه هستند و فن‌های قرار گرفته روی کول پد هم صدا مدل النگو طلا ایرانی تولید می‌کنند. این کول پد چندین پورت USB را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند کابل‌های خارج شده از لپ‌تاپ‌ها را هم به خوبی مدیریت کند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این کول پد، تنظیم ارتقا و زاویه آن است. به راحتی می‌توانید لپ‌تاپ خود را در زاویه‌ای قرار دهید که کار کردن با آن راحت باشد.

بخوانید:  قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | bedrive

این دستگاه از طریق درگاه یو اس بی به لپ تاپ متصل شده و از عملکرد خوبی برخوردار می باشد. این دستگاه، از زیر مجموعه های خنک کننده بدون فن به شمار آمده و برای شروع به کار، نیاز به جریان برق نخواهد داشت. این محصول با four فن خنک کننده قادر است نقاط گرم لپ تاپ شما را خنک کرده و هوا را از هر دو سمت لپ تاپ شما خارج کند.

بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ راهنمای خرید کول پد بهترین یاب

گاهی اوقات باعث ضربه شدید می شود و می تواند به اجزای داخلی آسیب برساند. با این حال، اگر همه شرایط به طور معمول حفظ شود، باید انتظار کاهش دما در حدود درجه سانتیگراد را داشته باشید. افزایش عمر باتری مک بوک یکی از دغدغه‌های اصلی برای کاربران این لپ تاپ‌های پرقدرت است. روشن نشدن لپ‌تاپ هنگامی‌که به شارژر متصل است می‌تواند برای هر کاربری مساله‌ساز باشد.

صادقانه بگویم و بر اساس تجربه، مارک خنک کننده لپ تاپ چندان مهم نیست، زیرا بهترین مارک های خنک کننده لپ تاپ در ایران وجود ندارد. فقط به موارد و نکاتی که 5 برای خرید خنک کننده ای لپ تاپ (کول پد لپ تاپ) در بخش قبل اشاره کردیم توجه کنید. در کول پد لپ تاپ هترون از یک فن 140 میلی‌متری استفاده شده که حداکثر سرعت آن هزار دور بر دقیقه است. کولینگ پد یا خنک کننده لپ‌ تاپ ، ابزاری جانبی است که برای کاهش دمای لپ تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از لپ‌تاپ را بسیار راحت می‌کند.

بخوانید:  پرورش گل و گیاه زینتی

چراکه در صورت نبود این دستگاه، فن داخلی اکثر لپ تاپ های بازار توانایی خنک کردن تجهیزاتی مانند CPU و GPU این سیستم ها را ندارند. بدین ترتیب از ضروریات تهیه بهترین کول پدها برای لپ تاپ می توان به ممانعت از آسیب به قعطعات سخت افزاری لپ تاپ ها اشاره نمود. بعد از آن افزایش کارایی و سرعت عمل این دستگاه ها نیز در کنار این فن ها امکان پذیر است.

چه افرادی باید حتماً کول پد تهیه و خریداری کنند؟

خنک ‌کننده ها نیز در همین اندازه‌ها تولید شده و در دسترس هستند. استفاده از یک کول پد بزرگ برای لپ ‌تاپ‌های کوچک می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند؛ اما یک کول پد کوچک به‌ طور کامل نمی‌تواند یک لپ ‌تاپ بزرگ را پوشش دهد. پس برای حداکثر استفاده و کارایی بهتر از کول پد بهتر است که سایز آن را مناسب انتخاب کنید.

بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ (در سال 1401،