بهترین گوشی شیائومی ردمی زیر 20 میلیون تومان

اگر کیفیت صفحه نمایش برای شما اهمیت دارد، این گوشی هوشمند از بهترین‌ها در این مورد به شمار می‌رود. کاربر می‌تواند بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر را در این صفحه نمایش دریافت کند چرا که امکاناتی مانند رزولوشن فول اچ‌دی و شدت روشنایی هزار و دویست نیتی در این صفحه نمایش فراهم شده است.

در صورتی که به دنبال قابلیت‌های متنوع ارتباطی هستید، در ردمی 10A این مزایا را مشاهده خواهید کرد. این تلفن همراه امکاناتی مانند وای‌فای، بلوتوث، سیستم GPS و رابط یواس‌بی را در اختیارتان قرار خواهد داد و با استفاده از آن می‌توانید تبادل داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف را انجام دهید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12

امکان فیلم برداری با کیفیت فول اچ‌دی از ویژگی‌های اساسی این سیستم دوربین است و در کنار آن می‌توانید به ویژگی‌هایی مانند پانوراما و HDR نیز دسترسی داشته باشید. اگر قابلیت شارژ سریع باتری برایتان اهمیت دارد، در این محصول با توان سی و سه واتی خواهید توانست باتری را تنها در 22 دقیقه تا نصف شارژ کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت دوازده با استاندارد محافظتی IP53 روانه بازار شده است و این محصول دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس دو گیگاهرتز است. در این گوشی شیائومی شما به ظرفیت داخلی 128 گیگابایت دسترسی خواهید داشت و قابلیت‌هایی مانند سیستم دوربین به روز این محصول را به یک تلفن همراه همه کاره در بازار تبدیل کرده است.

خرید یک گوشی هوشمند همه کاره از جذاب‌ترین اتفاقات در زندگی هر فردی است. اگر این گوشی هوشمند به ویژگی‌های مدرن مجهز شده باشد، شما صاحب یک دستگاه دیجیتال بی نظیر و قابل اتکا خواهید شد که تا سال‌های طولانی شما را از خرید یک گوشی جدید بی نیاز خواهد کرد. در رده قیمتی زیر بیست میلیون تومان، شما می‌توانید محصولات ارزنده‌ای را در بازار مشاهده کنید که ردمی نوت یازده پرو پلاس یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. در ادامه مطلب با ویژگی‌های این گوشی هوشمند و سایر مدل‌های زیر بیست میلیون تومان آشنا خواهید شد.

بخوانید:  مرحله نخست طرح جهش کیفیت ایران‌خودرو در حوزه موتور و گیربکس

بهترین گوشی شیائومی ردمی زیر 20 میلیون تومان

باید اشاره کرد که نوت یازده پرو پلاس دارای پردازنده هشت هسته‌ای است که حداکثر فرکانس 2.5 گیگاهرتز دارد و با فناوری شش نانومتری ساخته شده است. در این تلفن هوشمند می‌توانید از فضای 128 گیگابایتی حافظه داخلی استفاده کنید و در کنار این مزیت، حافظه رمی با ظرفیت شش یا هشت گیگابایت در اختیار شما خواهد بود. از جمله ویژگی‌های اختصاصی این تلفن هوشمند می‌توان به سیستم دوربین با سه لنز اشاره کرد و در کنار آن، تنوع ویژگی‌های ارتباطی در این تلفن هوشمند از ویژگی‌های اختصاصی آن به شمار می‌رود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11

ردمی نوت یازده از پردازنده‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند و در کنار این پردازنده، حافظه رم چهار گیگابایتی و ظرفیت داخلی 64 فراهم شده است. اگر قصد دسترسی به یک سیستم دوربین قدرتمند را دارید، نوت یازده دارای این مزیت است. شما در این محصول خواهید توانست با چهار لنز اختصاصی تصویر برداری کنید و به حالت‌های واید، اولترا واید، ماکرو و عمق دسترسی داشته باشید.

گوشی شیائومی ردمی 10A

ردمی نوت یازده یکی از تلفن‌های هوشمند کم وزن به شمار می‌رود و برند سازنده این محصول را با وزن 179 گرم تولید کرده است. باید اشاره کرد که از صفحه نمایش نود هرتزی در این محصول استفاده شده است که رزولوشن فول اچ‌دی دارد و نرخ تراکم پیکسلی آن به 409 پیکسل در اینچ خواهد رسید.

در صورتی که به فضای رم بالا نیاز دارید، می‌توانید کانفیگ رم هشت گیگابایتی این تلفن همراه را تهیه کنید که برای اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین بسیار کاربردی خواهد بود.

بخوانید:  فروش نقدی محصولات بهمن دیزل (اسفند 1402)

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

در حالت کلی، ردمی 10A یک تلفن هوشمند میان رده است اما ویژگی‌هایی مانند پردازنده هشت هسته‌ای و شارژ سریع باتری آن را از دیگر محصولات هم رده متمایز کرده است. شما در این تلفن همراه به یک لنز دوربین سیزده مگاپیکسل دسترسی دارید که قابلیت فیلم برداری فول اچ‌دی را خواهد داشت.

بهترین گوشی شیائومی زیر بیست میلیون

سخن آخر

گوشی شیائومی زیر ۲۰ میلیون

سیستم دوربین این محصول دارای چهار لنز با حداکثر دقت 108 مگاپیکسل است که امکان تصویر برداری در حالت‌های واید، اولترا واید، ماکرو و عمق را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. دقت داشته باشید که از جدیدترین امکانات ارتباطی در این تلفن همراه استفاده شده است که از آن جمله می‌توان به NFC، وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد. به کار بردن یواس‌بی نسخه Type-C این محصول را به یک دستگاه دیجیتال تمام عیار تبدیل کرده است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن با سرعت بسیار بالایی داده‌ها را بین تلفن همراه و سایر دستگاه‌های دیجیتال مبادله کنند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو Plus با ساختار شیشه‌ای و قاب پلاستیکی ساخته شده است و وزن این محصول به 204 گرم می‌رسد. از استاندارد IP53 در این گوشی هوشمند استفاده شده است که امکان محافظت در برابر گرد و غبار و نفوذ قطرات آب را خواهد داشت. ویژگی مهم نوت یازده پرو پلاس صفحه نمایش 120 هرتزی است که با قابلیت HDR10 قدرت گرفته است و شدت روشنایی آن به هفتصد نیت می‌رسد.

شیائومی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن هوشمند است و این برند سهم بالایی در بازار میان رده دارد. محصولات میان رده شیائومی در رنج قیمتی مناسب در اختیار کاربران دنیای فناوری قرار گرفته‌اند و بین تلفن‌های هوشمند این برند می‌توانید مدرن‌ترین و به روزترین ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری را مشاهده کنید. با دقت در سیستم دوربین، باتری، امکانات ارتباطی و پردازنده مرکزی می‌توانید یک تلفن هوشمند با کیفیت بین محصولات شیائومی بر گزینید.

بخوانید:  خرید دو خط تولید جک توسط نیو

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244716/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-20-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86

گوشی شیائومی ردمی 10A از جمله تلفن‌های هوشمند به روز بازار است که می‌توانید با قیمت بسیار مناسب آن را تهیه کنید. این تلفن هوشمند دارای ظرفیت داخلی 32 گیگابایت است و در آن کانفیگ‌های مختلف سخت افزاری ارائه شده است. برای نمونه، این محصول را می‌توانید با ظرفیت رم سه، چهار یا حتی شش گیگابایت در بازار تهیه کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت یازده پرو از طراحی‌های زیبای این برند به شمار می‌رود که در سال 2022 به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند طراحی شیشه‌ای دارد و با قاب پلاستیکی ساخته شده است. وزن گوشی ردمی نوت یازده پرو به 202 گرم می‌رسد و در آن از استاندارد محافظتی IP53 استفاده شده است.

بهترین گوشی شیائومی ردمی زیر 20 میلیون تومان