به همین دلیل نامهای متفاوتی دارد

این باعث شد Pajero یک وسیله نقلیه چهارچرخ محرکی باشد که تمام امکانات رفاهی یک ماشین سواری را در خود می امیزد. زیرووات با قرار دادن ویژگی Add Garment یا اضافه نمودن لباس در حین شستشو این مشکل را حل کرده است. شستشوی سریع قادر است یک چرخه کامل شستشو را در عرض تنها ۱۴ دقیقه به پایان رسانده و لباسهایتان را به خوبی بشوید. از دیگر قابلیتهای Delay Wash این است که میتوانید شستشو را تا پایان ساعات اوج مصرف به تأخیر انداخته و در هزینههای خود صرفهجویی کنید. قابلیت تأخیر در شستشو یا Delay Wash، امکان به تعویق انداختن شروع شستشو تا ۲۳ ساعت آینده را در اختیارتان قرار میدهد. از شروع نسل ۴ ام این مدل میتسوبیشی و تکرار فروش آن در سایر نقاط جهان. محفظه این دستگاه، دارای قابلیت تشخیص میزان لباس بوده و در صورتی که مقداری بیشتر از حد گنجایش، درون آن قرار داده شود از شروع شستشو جلوگیری میکند و مانع آسیب دیدن لباسشویی در اثر قرار دادن بیش از حد لباس خواهد شد.

بر روی بدنه داخلی این دیگ، برآمدگیهای ریزی وجود دارد که با کاهش اصطکاک میان بدنه و لباسها، از آسیب دیدن بافت البسه در اثر شستشو جلوگیری میکند. به عنوان مثال میتوانید دستگاه را به گونهای تنظیم نمایید که فرآیند شستشو همزمان با بیدار شدن یا بازگشتتان به منزل به اتمام برسد. در آمریکا با نام میتسوبیشی مونترو (شکارچی کوه) شناخته میشود. پاجرو در یک خرده فروشی در ژاپن به نام کار پلازا فروخته میشد و فروش آن در ایالات متحده تا سال ۲۰۰۶ متوقف شد. میتسوبیشی پاجرو (به انگلیسی: Mitsubishi Pajero) یک خودروی شاسی بلند ساخت شرکت میتسوبیشی است، این نام برگرفته از لئوپاروس پاجروز، یک گربه بومی منطقه فلات پاتوگونای جنوبی آرژانتین میباشد. این نسل علاوه بر تولید در ژاپن در فیلیپین ، چین و کره جنوبی نیز مونتاژ شد. همچنین برنامه شستشوی لباسهای رنگی و تیره نیز به صورت جداگانه تعریف شده تا علاوه بر اینکه بهترین شستشوی ممکن حاصل گردد، آسیبی نیز به بافت البسه وارد نشود. انتخاب برنامهها از طریق یک پیچ ولومی کاربرپسند که بر روی پنل کنترل تعبیه شده است، انجام میگیرد. پنل کنترل شامل یک پیچ ولومی برای انتخاب برنامههای شستشو، تعدادی دکمه و یک صفحهنمایش LED به منظور نمایش اطلاعات فرآیند شستشو، میباشد.

بخوانید:  همه چیز درباره طراحی خانه دوبلکس

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سایت بی درایو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 یکی از محصولات خوشساخت و کارآمد این برند میباشد که طراحی زیبا و قابلیتهای شستشوی فوقالعاده، آن را به یکی از ماشینهای لباسشویی پرطرفدار بازار ایران تبدیل کرده است. به لطف موفقیتهای پاجرو این مدل با نامهای Pajero, Montero and Shogun شناخته شد و برای مدلهای جدید تری نظیر Pajero Mini kei car, the Pajero Junior and Pajero iO/Pinin mini SUVs, سایت بی درایو and the Mitsubishi Pajero/Montero/Shogun Sport. این ارائه ویژگیهایی بود که قبلاً در یک ماشین ژاپنی با چهار چرخ نشنیده نشده بود، یک موتور دیزل توربوشارژ، یک تعلیق دو طرفه با به اصطلاح (جناغ ماهی)، فرمان قابل تنظیم و صندلیهای جک دار. ابتدا در نسخه ۳ درب با فاصله محور 92.5 اینچ(نسبتا معمولی) و سپس نسخه ۵ درب نیز با فاصله 106.1 اینچ تولید شد ؛ سیستم تعلیق در جلو از نوع جناقی و در عقب شمش است و دارای شاسی نردبانی است.سقف نخستین نسل فلزی یا کروک و سه گزینه مختلف موتور در دسترس بود هرچند بیشتر به تدریج اضافه شد، که با رسیدن به بالاترین حد خود یعنی موتور ۶سیلندرخورجینی/وی شکل ۳ لیتری پایان یافت. با استفاده از این قابلیت بسیار پرکاربرد، میتوانید شستشو را متوقف کرده، لباسهایتان را درون محفظه قرار داده و سپس شستشو را ادامه دهید.

دستگیره درب ارگونومیک، قاب بدون گوشه و پنل کاربری زیبا، نمونههایی از این طراحی چشمنواز هستند. شرکت زیروپارس، تنها نماینده رسمی این شرکت در خاورمیانه است و محصولات زیرووات را در داخل ایران، تحت لیسانس ایتالیا تولید میکند.OZ-1189 یک ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی است و برای خانوادههای پرجمعیت و کسانی که در هر نوبت مقدار زیادی لباس را میشویند، گزینهای مناسب محسوب میشود. زیرووات در این ماشین لباسشویی از دیگ شستشوی برجسته استفاده کرده است. به استثنای جاماییکا و برزیل و اسپانیا، در اروپا به میتسوبیشی (شوگان) معروف است. تا به امروز، Pajero موفقترین وسیله نقلیه در رالی داکار است (برنده شدن در کلاس ۷ خود از ۱۰ مسابقه آخرین و ۱۵ از ۳۲ مسابقه کامل). اولین نمونه اولیه Pajero در نمایشگاه توکیو در نوامبر ۱۹۷۳ منتشر شد. نمونه اولیه Pajero II در سال ۱۹۷۸، پنج سال بعد، به نمایش گذاشته شد. این نه تنها به Pajero شهرت خارجی داده، بلکه در بخش فروش کمک کرد. در ژانویه سال ۱۹۸۳، اولین Pajero نخستین بازی خود را در مسابقات پاریس داکار انجام داد، و تنها در مرحله سوم در سال ۱۹۸۵ در رده اول قرار گرفت. سبک زندگی پرمشغله امروزی، موجب شده تا افراد وقت زیادی برای شستشوی لباسهایشان در اختیار نداشته باشند و مجبور باشند این کار را در تعطیلات آخر هفته یا در انتهای روز انجام دهند.

بخوانید:  باتری سمند خرید باطری سمند سورن و lx از محصولات صبا باتری با گارانتی و خدمات رسمی | bedrive