تقاضای بالای محصولات ایران خودرو در ویرایش سامانه یک پارچه

در پی ایجاد شرایط تغییر زمان تحویل خودروهای فروش رفته سال آتی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو، بخش قابل توجهی از متقاضیان، از مشتریان ایران خودرو بوده و به انتخاب مجدد محصولات ایران خودرو شامل رانا، تارا و آریسان برای تحویل در سال جاری اقدام کرده اند.

بر همین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یک پارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان داده که با برنامه ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یک پارچه عرضه خواهد کرد.

بر همین اساس، به منظور تکریم مشتریان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، با رایزنی های صورت گرفته با شریک خارجی، مقرر شد تا ظرفیت تولید محصولات هایما افزایش یافته و شرایط برای افزایش ظرفیت فروش این محصول نیز فراهم شود تا به این ترتیب امکان ثبت نام برای تعداد بیش تری از متقاضیان در دوره های بعدی ثبت نام فراهم شود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244497/%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87

این خودروساز همچنین تاکید کرده، با توجه به این که شیوه فروش در سامانه یک پارچه به صورت اولویت بندی و بدون قرعه کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می شد.

بخوانید:  در باواریا هوش مصنوعی پاسخگوی شماست!