جواهرلوکس فروشگاه جواهرات سنگی سنگ ماه تولد هفت سنگ چاکرا محصولات سنگ طبیعی | hsaatchi

با کلیک بر روی دکمه مجله طلا و جواهر می توانید تمامی مطالب منتشر شده در این مجله را مطالعه کنید. تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود. از جمله سنگ های طبیعی که از آن ها در ساخت نگین برای زیورآلات طلا استفاده می شوند می توان به الماس، زمرد، یاقوت سرخ، یاقوت کبود، فیروزه، آمیتیست، آکوامارین، گارنت، اُپال، زبرجد و غیره اشاره کرد.

گردنبند جواهر اشک یاقوت سرخ

جواهرلوکس فروشگاه جواهرات سنگی سنگ ماه تولد هفت سنگ چاکرا محصولات سنگ طبیعی | hsaatchi

یکی دیگر از مزایای خرید از این وب سایت اینترنتی، ارائه عکس طلا و جواهرات ایرانی ساعتچي طلا است. برای مشاهده و خرید جواهراتی بی‌نظیر و بی مثال تنها کافیست از طریق صفحات مختلف سایت بهترین‌ها را مشاهده کنید و پس از مقایسه و بررسی جذاب‌ترین نمونه را انتخاب کنید. کلیه محصولات حقانی به صورت 18 عیار و توسط خلاق‌ترین طراحان و بهترین استادکاران تهیه و تولید می‌شود؛ اما بنا به درخواست و بودجه شما این امکان وجود دارد که طرح انتخابی با طلای 21 عیار نیز تولید شود. خرید طلای آنلاین از ویترینی متنوع و وسیع که طیف گسترده‌ای از جواهرات دست ساز و بین المللی را ارائه می‌دهد. با خرید طلای آنلاین از حقانی به یک شعبه آنلاین 24 ساعته دسترسی دارید که از هر کجا و در هر زمان می‌توانید با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی ربیعی با جمع آوری برندهای جهانی خرید طلا آنلاین را برای شما آسان کرده است.
  • در نتیجه بشر در طول تاریخ سنگ های زیبا و قیمتی را شناخت و از آن ها به صورت مستقیم و یا در قالب زیورآلات برای کسب زیبایی استفاده کرد.
  • در خصوص ارائه مجموعه ای بهترین جواهرات طراحی شده منحصر به فرد، ژنو سوییس بی شک می تواند یکی از بهترین مقصد های خرید جواهرات در دنیا باشد.
  • جواهرات، اکسسوری و موراد تزئینی هستند که برای داشتن یک استایل شیک و زیبا کاملا ضروری است.
بخوانید:  آموزش تزریق ژل فیلر ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO-مهسا امانی

همچنین فروشندگان گالری بصورت ۲۴ ساعته از طریق واتساپ و اینستاگرام پاسخگوی سوالات و نیازهای شما هستند. مجموعه گالری طلا ربیعی در تلاش است که دغدغه‌های مشتریان را شناسایی و در جهت رفع آنها قدمی با ارزش و تاثیرگذار بردارد. گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

کیفیت و  اصالت زیورآلات

برای خرید و فروش زیورآلات جواهر نشان دو فرمول متفاوت محاسبه قیمت وجود دارد. در زمان فروش این نوع از زیورآلات طلا ابتدا محصول ساخته شده با ترازو های دیجیتالی و تخصصی زیورآلات وزن می شود و قیمت وزنی آن بر اساس قیمت روز طلا محاسبه می شود. جواهرات نسبت به دیگر زیورآلات پروسه ساخت پیچیده تری دارد و احتمال شکست سنگ ها در حین عملیات تراشکاری و نصب زیاد می باشد، به همین دلیل معمولا اجرت ساخت زیورآلات جواهر نشان نسبت به زیورآلات تماما طلا بیشتر است. به همین دلیل باید در هنگام خرید و فروش زیورآلات به این مورد مهم توجه شود و خرید بر اساس آن انجام گیرد. برای بهره گیری از این موضوع در هنگام فروش زیورآلات باید در ضمن خرید از فروشنده فاکتور رسمی خرید دریافت نمود.